COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

FeaturedΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

7 λόγοι για να προτιμήσεις ένα αυθεντικό άρωμα από μία απομίμηση

Τα αρώματα είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό μέρος της σύγχρονης ζωής μας.

 

Μπορούν να τονίσουν την προσωπικότητα ή το ατομικό μας στυλ, να ανανεώσουν, να βελτιώσουν τη διάθεσή μας, να μας ενεργοποιήσουν ή να εμβαθύνουν τη χαλάρωσή μας. Τα ποιοτικά αρώματα αυξάνουν την αυτοπεποίθηση αυτόν που τα φοράει, εντυπωσιάζουν τους άλλους, σαγηνεύουν και μάλιστα αποτυπώνονται μόνιμα στην οσφρητική μας μνήμη και με τον καιρό ξυπνούν ξανά αναμνήσεις.

Τα αυθεντικά αρώματα όμως είναι συνήθως ακριβά. Και αυτό επειδή περιέχουν ποιοτικά αρωματικά συστατικά, και μερικά από αυτά παρασκευάζονται ακόμη και στο χέρι. Αξίζει να αγοράσετε ένα φθηνό αντίγραφο ενός επώνυμου αρώματος ή να μην διακινδυνεύσετε την υγεία και τα χρήματά σας και να χάσετε αυτήν την προσφορά “ευκαιρίας”; Θα το μάθετε στις παρακάτω γραμμές …

Είναι αλήθεια ότι η απομίμηση αρωμάτων δεν είναι λογοκλοπή ή πλαστογραφία. Διατίθενται στην αγορά εντελώς νόμιμα, συχνά παρουσιάζονται με δυνατές διαφημίσεις. Μπορεί να έχετε ήδη συναντήσει τέτοια προϊόντα απομίμησης στην αγορά ή να τα χρησιμοποιεί κάποιος φίλος σας.

Ποιος δεν θα ήθελε να αγοράσει φθηνά αρώματα πολυτελείας; Γιατί να μην αγοράσετε ένα άρωμα Chanel ή Dior για ψηλό δεκάρες και να δώσετε εκατοντάδες ευρώ για αυτά; … Εδώ θα σας παρουσιάσουμε μερικούς από τους λόγους για τους οποίους τα αυθεντικά αρώματα είναι η σωστή επιλογή και γιατί να αποφύγετε τις απομιμήσεις.

Όλα έχουν έναν λόγο – το ερώτημα είναι αν το γνωρίζουμε.

7 λόγοι για να επιλέξετε ένα πραγματικά αυθεντικό άρωμα

1. Το αληθινό άρωμα ακολουθεί τη μάρκα, την ιδέα, την ποιότητα, την ιστορία …

Η δημιουργία ενός επιτυχημένου αρώματος είναι μια δύσκολη διαδικασία. Εκτός από την αρμονική ανάμειξη επιλεγμένων αρωματικών συστατικών, η αρχική ιδέα που ακολουθεί είναι επίσης σημαντική. Σε ποιον πρέπει να απευθύνεται το άρωμα, ποια συναισθήματα πρέπει να προκαλεί στον καταναλωτή και στους γύρω του; Πώς θα αντικατοπτριστεί αυτή η ιδέα στο όνομα ή το σχέδιο του πακέτου; Ποια στρατηγική μάρκετινγκ να επιλεχθεί; Όλα αυτά σχεδιάζονται και αποφασίζονται εκ των προτέρων – ένα ή αρκετά χρόνια πριν αρχίσει να παράγεται το τελικό προϊόν στο αρωματοποιίο.

Κάθε συγγραφέας αρωμάτων ονειρεύεται να δημιουργήσει ένα σπουδαίο έργο, αλλά λίγοι τα καταφέρνουν. Ωστόσο, οι συναρπαστικές ιστορίες πίσω από τα εμβληματικά αρώματα έχουν περάσει από γενιά σε γενιά. Για παράδειγμα, ο Ernest Beaux ανέπτυξε 10 τύπους το 1920, από τους οποίους η Coco Chanel επέλεξε την πέμπτη και αυτό θεωρείται ως η γέννηση ενός από τα πιο διάσημα αρώματα – Chanel No.5. Σύμφωνα με την Coco, το άρωμα έπρεπε να της θυμίζει τα αρώματα που θυμόταν από το ορφανοτροφείο όπου ζούσε ως παιδί: πιτζάμες και νυχτικά , βραστά σε χάλκινα καζάνια. αποξηραμένες ρίζες ίριδας, ντουλάπια από ξύλο τριανταφυλλιάς, δάπεδα και τοίχοι σκουπισμένα με σαπούνι γιαουμιού. λεβάντα και τριαντάφυλλα από τους κήπους του ορφανοτροφείου.

2. Μοναδικότητα – παίρνεις ένα άγγιγμα μοναδικότητας και πολυτέλειας

Κανένα από τα αρώματα απομίμησης δεν θα σας εγγυηθεί την αποκλειστικότητα και τη μοναδικότητα του αυθεντικού αρώματος, της υψηλότερης κατηγορίας. Το πραγματικό άρωμα είναι το τέλειο εργαλείο για μια βαθιά αντίληψη όλων των όμορφων πραγμάτων στη ζωή. Κάθε μέρα σας εγγυάται ένα άγγιγμα μοναδικότητας και πολυτέλειας. Η κατοχή ενός τέτοιου αρώματος σίγουρα θα προκαλέσει θαυμασμό στους άλλους. Μόνο τα ποιοτικά αληθινά αρώματα μπορούν να ενισχύσουν τη σεξουαλική λάμψη και να εγγυηθούν τον αισθησιασμό και την έλξη για τον ιδιοκτήτη τους. Τα ποιοτικά συστατικά στα αυθεντικά αρώματα, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι φυσικής προέλευσης, αυξάνουν τις αισθήσεις και τις αντιλήψεις με μοναδικό τρόπο.

3. Ελκυστικότητα – κρυμμένο σε μπουκάλι σχεδιαστή

Χωρίς ένα όμορφο σχέδιο μπουκαλιού, ακόμη και ένα μοναδικό άρωμα έχει ελάχιστες πιθανότητες να γίνει δημοφιλές στους καταναλωτές. Οι κατασκευαστές το γνωρίζουν καλά αυτό και δίνουν μεγάλη προσοχή στο σχεδιασμό της φιάλης των αρωματικών έργων τους. Στους καταναλωτές αρέσουν τα μπουκάλια σχεδιαστών με διαφορετικά σχήματα και υλικά από τα οποία κατασκευάζονται. Είτε επιλέξετε τα διακοσμητικά μπουκάλια των Roberto Cavalli και Marc Jacobs Daisy, τα «παπούτσια» του CH Good Girl είτε την κομψότητα των παραδοσιακών γαλλικών μαρκών Chanel και Guerlain, δείχνετε στους άλλους τι στυλ προτιμάτε και ποιες αξίες ακολουθείτε. Εν ολίγοις – το άρωμα είναι ένα σημαντικό αξεσουάρ μόδας στη σήμερον ημέρα!

4. Η αυθεντικότητα του αρώματος επιβεβαιώνεται από τη αντοχή του αρώματο

Η ανθεκτικότητα των αυθεντικών αρωμάτων είναι επίσης σημαντικά υψηλότερη από αυτή των αρώματων απομίμησης. Συχνά γίνονται αισθητές στο δέρμα ακόμη και μετά από ένα ντους και παραμένουν στα ρούχα ή στα μαλλιά για αρκετές ημέρες. Αυτό δεν θα συμβεί με απομιμήσεις αρωμάτων – η αντοχή τους δεν είναι υψηλή και δεν έχει καμία σχέση με την ανθεκτικότητα του πραγματικού αρώματος που προσπαθούν να μιμηθούν. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι για την αποθήκευση αρωμάτων θα πρέπει να αποφεύγετε μέρη με υψηλή θερμοκρασία και υγρασία και άμεσο ηλιακό φως. Το αρωματικό υγρό διατηρεί τις ιδιότητές του όταν φυλάσσεται σε σκοτεινό, ξηρό και κρύο μέρος. Οι βέλτιστες συνθήκες για την αποθήκευση αρωμάτων είναι να βρίσκονται στο αρχικό τους κουτί και να διατηρούνται σε δωμάτιο με θερμοκρασία έως 20 βαθμούς χωρίς να εκτίθενται σε άμεσο ηλιακό φως. Για το σκοπό αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κομοδίνο σας ή ένα συρτάρι στο υπνοδωμάτιο στο οποίο θα τα τοποθετήσετε.

5. Η απομίμηση του αρώματος χάνετε γρήγορα με την πάροδο του χρόνου

Στα πρώτα λεπτά μετά την εφαρμογή ενός αρώματος απομίμησης, η ομοιότητα του αρώματος μπορεί να είναι πολύ κοντά στο πρωτότυπο. Μετά από λίγο, όμως, η ομοιότητα αρχίζει γρήγορα να χάνετε. Η δημιουργία μιας σταθερής και αποτελεσματικής πυραμίδας αρωμάτων δεν είναι εύκολη υπόθεση. Υπάρχουν μόνο 200 έως 300 ειδικευμένοι αρωματοποιοί στον κόσμο που ασκούνται και σπουδάζουν για πολλά χρόνια για να επιτύχουν αυτήν την τέχνη. Το ακριβές έργο αφιερωμένο σε όλα τα στρώματα της αρχικής αρωματικής σύνθεσης είναι πραγματικά αναγνωρίσιμο και δεν μπορεί να απομιμηθεί. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο οι απομιμήσεις αρωμάτων μοιάζουν με το πρωτότυπο μόνο αμέσως μετά την εφαρμογή και το άρωμα εξαφανίζεται μετά από μια ώρα το πολύ.

6. Η επίτευξη τιμής και ποιότητας αποτελεί πρόβλημα για τις απομιμήσεις

Αφού διαβάσετε τα παραπάνω, σκεφτείτε αν η τιμή των απομιμήσεων αρωμάτων είναι πραγματικά τόσο κερδοφόρα. Θα αποδεχτείτε το γεγονός ότι τα αρώματα απομίμησης δεν έχουν τέτοια ανθεκτικότητα όπως οι αυθεντικές εκδόσεις; Ανεξάρτητα από το τι κάνουν οι κατασκευαστές απομίμησης, δεν μπορούν να επιτύχουν την ποιότητα των αυθεντικών αρωμάτων που δημιουργήθηκαν από τους καλύτερους αρωματοποιούς στον κόσμο. Η αρωματική σύνθεση των απομιμήσεων αρωμάτων, με τη σύνθεσή του μοιάζει ελαφρώς με τις αυθεντικές εκδόσεις της μάρκας και αυτό μόνο στην αρχή μετά την εφαρμογή τους. Και παραδεχτείτε ότι ακόμη και ο σχεδιασμός της φιάλης δεν σας επιτρέπει να κάνετε έναν τέτοιο συμβιβασμό και να επιλέξετε την απομίμηση από το πρωτότυπο.

7. Η πιστοποιημένη αρωματοποιία παρέχει όλες τις εγγυήσεις

Εάν ψωνίζετε από ένα πιστοποιημένο διαδικτυακό κατάστημα αρωμάτων, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Σε περίπτωση αμφιβολιών και προβλημάτων, η δυνατότητα καταγγελίας είναι εγγυημένη. Τα πιστοποιημένα καταστήματα αρωμάτων παρέχουν διετή εγγύηση για αρώματα από τις παγκοσμίου φήμης μάρκες που προσφέρουν. Σε περίπτωση που δεν είναι σύμφωνα με τη σύμβαση αγοράς ή υπάρχει οποιαδήποτε άλλη απόκλιση, έχετε το δικαίωμα να ανταλλάξετε, να ζητήσετε έκπτωση ή να ακυρώσετε την σύμβαση. Αντίθετα – οι πωλητές φθηνών απομιμήσεων δεν εγγυώνται την αυθεντικότητα των προϊόντων που προσφέρουν και σε αυτή την περίπτωση δεν μπορείτε να υποβάλετε παράπονο ή καταγγελία που να σχετίζεται με αυτό.

Back to top button