EΛΛΑΔΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τσουχτερά πρόστιμα 940.000 ευρώ για πλασματικές εκπτώσεις σε Κωτσόβολο, Γερμανό, Hondos και Sephora

Νέα πρόστιμα συνολικού ύψους 940.000 ευρώ σε 5 εταιρείες, από το υπουργείο Ανάπτυξης, για πλασματικές εκπτώσεις.

Advertisement

Πρόστιμα συνολικού ύψους 940.000 ευρώ επιβάλλονται από το υπουργείο Ανάπτυξης σε καταστήματα πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών καθώς και καταστήματα με είδη καλλυντικών, καθώς σε ελέγχους της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) του διαπιστώθηκε ότι παραβίαζαν την κείμενη νομοθεσία και συγκεκριμένα το άρθρο 15 του Ν. 4177/2013, το άρθρο 78 της Υπουργικής Απόφασης 91354/24-08-2017 καθώς και την Υπουργική Απόφαση 35935/2023 “Κώδικας Δεοντολογίας περί ανακοινώσεων μείωσης της τιμής (ιδίως σε προσφορές/εκπτώσεις/ προωθητικές ενέργειες)”.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης επιβάλλονται τα εξής πρόστιμα:

* 720.000 ευρώ στην εταιρεία “DIXONS SOUTH-EAST EUROPE Α.Ε.Β.Ε.”,

* 100.000 ευρώ στην εταιρεία “ΓΕΡΜΑΝΟΣ Α.Β.Ε.Ε.”,

Advertisement

* 120.000 ευρώ σε τρεις εταιρείες (από 40.000 ευρώ στην καθεμία) με είδη καλλυντικών: “HONDOS CENTER Α.Ε.Ε. ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ”, “GALLERIE DE BEAUTE ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ Α.Ε.Ε.” και “SEPHORA GREECE A.E.”.

O υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, δήλωσε: “Οι αυστηροί έλεγχοι με την αξιοποίηση σύγχρονων ηλεκτρονικών εργαλείων της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) κατά την θερινή εκπτωτική περίοδο με στόχο τον εντοπισμό φαινομένων πλασματικών/εικονικών εκπτώσεων παράγουν απτά αποτελέσματα. Επιβάλλουμε νέα πρόστιμα συνολικού ύψους 940.000 ευρώ σε 5 εταιρείες κι έτσι το ύψος των συνολικών κυρώσεων για πλασματικές εκπτώσεις προσεγγίζει τα 2,4 εκατομμύρια ευρώ.

Θέλω με την ευκαιρία να επαναβεβαιώσω ότι για το Υπουργείο Ανάπτυξης, στο πλαίσιο των κατευθύνσεων του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, παραπλανητικές πρακτικές σε βάρος των καταναλωτών δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτές. To κράτος ασκεί στο ακέραιο το ρυθμιστικό/ελεγκτικό ρόλο του στην αγορά και λαμβάνει τα αναγκαία μέτρα για την προστασία των καταναλωτών. Σ’ αυτή τη συγκυρία χρειάζεται να σταθούμε όλοι μας στο ύψος των αναγκών και των προσδοκιών του ελληνικού λαού”.


Advertisement

Καλλιόπη Χαραλαμποπούλου

Η Καλλιόπη Χαραλαμποπουλου είναι δημοσιογράφος, απόφοιτη του τμήματος Μ.Μ.Ε του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάζεται από το 2004 σε νευραλγικες θέσεις που αφορούν στην επικοινωνία και τη Δημοσιογραφια. Εξειδικευεται σε πολιτικά και κοινωνικοοικονομικα θέματα καθώς και στην επικαιρότητα. Από το 2023 είναι η αρχισυντακτρια του europost.gr και γράφει καθημερινά για θέματα που αφορούν στην επικαιρότητα και συντονίζει μια ομάδα έμπειρων δημοσιογραφων
Advertisement

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα


Advertisement

Back to top button