ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Συνεχίζουν να μας πλασάρουν κατεψυγμένα τρόφιμα ως φρέσκα

Advertisement

Η συχνότερη αιτία επιβολής προστίμων σε επιχειρήσεις τροφίμων, αφορά στη μη ένδειξη κατεψυγμένου κυρίως σε προϊόντα σφολιάτας.

Οι κανόνες Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων (ΔΙΕΠΠΥ) είναι πολύ σαφείς: Εκτός του ότι η πληροφορία που παρέχεται από τον έμπορο προς τον καταναλωτή για τα προϊόντα που διατίθενται προς πώληση πρέπει να είναι επαρκής, σαφής, εύκολα αντιληπτή και εύκολα προσβάσιμη από τον καταναλωτή, ειλικρινής, και ακριβής, πρέπει να υπάρχει η αντίστοιχη επισήμανση αν το πωλούμενο προϊόν είναι κατεψυγμένο.

Κάτι που όπως δείχνουν τα στοιχεία πολλές επιχειρήσεις τροφίμων δεν εφαρμόζουν, γεγονός που συνιστά παραπλάνηση για τους καταναλωτές και έχει ως συνέπεια σωρεία προστίμων από τις αρχές.

Μόνο χθες 30 Νοεμβρίου, η Περιφέρεια Αττικής κοινοποίησε τρεις περιπτώσεις μη αναγραφής της ένδειξης κατεψυγμένο. Η μία αφορούσε σε καφετέρια στην Ομόνοια όπου πουλούσε κατεψυγμένη ζαμπονοτυρόπιτα ως φρέσκια όπου επιβλήθηκε πρόστιμο 500€, η δεύτερη σε ψητοπωλείο όπου δεν υπήρχε ένδειξη κατεψυγμένο σε τυροκροκέτες (το πρόστιμο ήταν διπλάσιο -1.000€- λόγω υποτροπής) και η τρίτη αφορούσε σε κρουασάν που πωλούνταν ως φρέσκο σε καφέ στην Σωκράτους με πρόστιμο 500€.

Advertisement

Καλλιόπη Χαραλαμποπούλου

Η Καλλιόπη Χαραλαμποπουλου είναι δημοσιογράφος, απόφοιτη του τμήματος Μ.Μ.Ε του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάζεται από το 2004 σε νευραλγικες θέσεις που αφορούν στην επικοινωνία και τη Δημοσιογραφια. Εξειδικευεται σε πολιτικά και κοινωνικοοικονομικα θέματα καθώς και στην επικαιρότητα. Από το 2023 είναι η αρχισυντακτρια του europost.gr και γράφει καθημερινά για θέματα που αφορούν στην επικαιρότητα και συντονίζει μια ομάδα έμπειρων δημοσιογραφων
Advertisement

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα


Advertisement

Back to top button