ΚΟΣΜΟΣΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ιταλία: Σάλος από τη διαφήμιση με μοναχές να τρώνε πατατάκια

Advertisement

Θέλαμε να απευθυνθούμε σε νέους χρησιμοποιώντας βρετανικό χιούμορ, υποστήριξε η εταιρεία

Την οργή της Ένωσης Καθολικών Τηλεθεατών στην Ιταλία προκάλεσε διαφήμιση, στην οποία μοναχές εμφανίζονται να τρώνε πατατάκια ως όστια κατά τη διάρκεια της Θείας Μετάληψης.

Η διάρκειας 30 δευτερολέπτων διαφήμιση της εταιρείας Amica Chips, μιας από τις μεγαλύτερες ιταλικές εταιρείες τσιπς, εξελίσσεται σε ένα μοναστήρι με τις μοναχές να ετοιμάζονται να λάβουν τη Θεία Μετάληψη. Όταν όμως η ηγουμένη αντιλαμβάνεται ότι δεν υπάρχει όστια, τότε στη θέση της βάζει τσιπς.

Όταν η πρώτη από τις μοναχές λαμβάνει τη Θεία Μετάληψη υπό τους ήχους του Ave Maria και αντιλαμβάνεται ότι αντί για όστια υπάρχουν τσιπς, ανοίγει τα μάτια της με την κάμερα να στρέφεται προς την ηγουμένη, η οποία απολαμβάνει τα πατατάκια.

Advertisement

Απαντώντας στην κριτική, η διαφημιστική που ετοίμασε το σποτ εξήγησε ότι στόχος της ήταν οι νέοι «με μια αίσθηση βρετανικού χιούμορ».

Οι εξηγήσεις αυτές, ωστόσο, δεν έπεισαν την ένωση τηλεθεατών Aiart, η οποία ζήτησε την «άμεση απόσυρση» της διαφήμισης κατηγορώντας την εταιρεία για προσφυγή στη βλασφημεία προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις.

Η διαφήμιση προκάλεσε την αντίδραση και της καθολικής εφημερίδας, Avvenire, η οποία στο κύριο άρθρο της έγραψε «ο Χριστός έγινε πατατάκι. Τον βεβήλωσαν όπως πριν από 2.000 χρόνια»

 

Advertisement


Καλλιόπη Χαραλαμποπούλου

Η Καλλιόπη Χαραλαμποπουλου είναι δημοσιογράφος, απόφοιτη του τμήματος Μ.Μ.Ε του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάζεται από το 2004 σε νευραλγικες θέσεις που αφορούν στην επικοινωνία και τη Δημοσιογραφια. Εξειδικευεται σε πολιτικά και κοινωνικοοικονομικα θέματα καθώς και στην επικαιρότητα. Από το 2023 είναι η αρχισυντακτρια του europost.gr και γράφει καθημερινά για θέματα που αφορούν στην επικαιρότητα και συντονίζει μια ομάδα έμπειρων δημοσιογραφων
Advertisement

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα


Advertisement

Back to top button