EΛΛΑΔΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κατέρρευσε ο δρόμος στη Λάρισα -Ο Αγοραστός ρίχνει το φταίξιμο στα «γαλάζια» υπουργεία

Advertisement

Σαν πύργος από τραπουλόχαρτα κατέρρευσε – κυριολεκτικά και μεταφορικά – το έργο – «βιτρίνα» του πρώην περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κώστα Αγοραστού, για τον νέο παραλιακό δρόμο Λάρισας – Βόλου, με τις εικόνες της Μεγάλης Δευτέρας να κάνουν τον γύρο της χώρας και να προκαλούν οργή…

Ο δρόμος στη Λάρισα δεν πρόλαβε καν να δοθεί στην κυκλοφορία και… έλιωσε, βυθίζοντας μαζί του τις προσδοκίες και – όπως φαίνεται – την αξιοπιστία ολόκληρου του σχεδιασμού. Και ενώ η κοινή λογική ψάχνει ακόμα απαντήσεις, ο πρώην περιφερειάρχης ρίχνει το μπαλάκι της ευθύνης στα… «γαλάζια» υπουργεία που ενέκριναν τις μελέτες και τις άδειες. Πόσο πιο ειρωνικό μπορεί να γίνει το αφήγημα;

Το ζήτημα συζητήθηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο με τον κ. Αγοραστό να σηκώνει τα χέρια ψηλά και να υποδεικνύει άλλους ως υπεύθυνους, λες και η Περιφέρεια ήταν απλός θεατής σε έργο που ξεκίνησε επί δικής του θητείας, το 2020. Όπως υπενθυμίζουν τα τοπικά μέσα, ο ίδιος διαβεβαίωνε τότε πως το έργο θα ολοκληρωνόταν σε 2,5 χρόνια. Έχουν περάσει έξι. Και ο δρόμος κατέρρευσε πριν καν τελειώσει.

Ο νυν περιφερειάρχης Δημήτρης Κουρέτας, βλέποντας τα μπάζα να αντικαθιστούν την άσφαλτο, ανακοίνωσε νέα μελέτη για να αποδειχθεί η αντοχή (ή καλύτερα η πλήρης απουσία της) του έργου. Όπως ανέφερε, ο δρόμος βασίστηκε σε παλιά μελέτη που μεταμόρφωσε μαγικά έναν δασικό χωματόδρομο σε… επαρχιακό δίκτυο. Ίσως και σε εθνική αρτηρία, αν υπήρχε λίγος χρόνος ακόμα.

Advertisement

Το έργο, όπως ξεκαθάρισε, δεν έχει παραληφθεί ακόμη από τις τεχνικές υπηρεσίες, ενώ η Περιφέρεια ετοιμάζει τεχνική λύση – με κόστος φυσικά – για να δει αν μπορεί να σωθεί ό,τι έχει απομείνει. Αν έχει απομείνει κάτι δηλαδή.

Ο εργολάβος του έργου, σύμφωνα με τον κ. Κουρέτα, θα κληθεί να αναλάβει τις ζημιές, ενώ δεν αποκλείονται και νομικές ενέργειες. Το ερώτημα όμως παραμένει: Ποιος λογοδοτεί πολιτικά για το γεγονός ότι ένα έργο εκατομμυρίων μετατράπηκε σε παράδειγμα προς αποφυγή;

Ο διάλογος με τον επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης, Τάσο Τσιαπλέ, άναψε τα αίματα, με τον Κουρέτα να πετάει τη «βόμβα»: «Δασικός χωματόδρομος δεν μπορεί να χαρακτηρίζεται επαρχιακό δίκτυο. Θα έπρεπε να ακολουθηθεί άλλη διαδικασία». Τόσο απλά. Τόσο κυνικά.

Αντί για δρόμος, λοιπόν, μας έμεινε ένας χωματόδρομος-φάντασμα και η πολιτική κοκορομαχία για το ποιος φταίει που το «όνειρο» έγινε χώμα…για το οποίο γελάνε άπαντες!

Advertisement

Advertisement

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα


Advertisement

Back to top button