Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, έκανε βήμα πίσω και επανέλαβε τη δέσμευσή του για διάλογο με τους επαγγελματίες του κλάδου των ταξί, μετά τις έντονες αντιδράσεις και την δυναμική παρέμβαση των ιδιοκτητών ταξί έξω από το υπουργείο. Παρά τις «κόκκινες γραμμές» που θέτει απέναντι σε οποιαδήποτε μορφή εκβιασμού ή βίας, ο κ. Κυρανάκης τόνισε την ανάγκη για εποικοδομητική επικοινωνία, σημειώνοντας όμως ότι δεν μπορεί να συνομιλήσει με όσους εισβάλουν στα γραφεία και φέρονται επιθετικά προς τους υπαλλήλους.
Υποχωρεί ο Κυρανάκης μετά την «έφοδο» των ταξιτζήδων στο υπουργείο: «Προωθούμε διάλογο με όρια»
Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία των λεωφορειολωρίδων, ο υπουργός επιβεβαίωσε ότι οι μόνοι επιτρεπτοί «ειδικοί» χρήστες των λεωφορειολωρίδων θα είναι τα οχήματα ειδικού τύπου που εξυπηρετούν ΑΜΕΑ και τα ταξί μηδενικών ρύπων, τα οποία θα φέρουν πινακίδες ξεχωριστού χρώματος. Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι η προτεραιότητα θα ανήκει πάντα στα λεωφορεία, διασφαλίζοντας τη βελτίωση της κυκλοφορίας και της εμπειρίας των επιβατών στα ΜΜΜ.
Ο κ. Κυρανάκης σημείωσε ότι παρόλο που υπήρξαν διαφορετικές απόψεις μεταξύ του ιδίου και του πρώην υφυπουργού Βασίλη Οικονόμου για το ζήτημα της χρήσης των λεωφορειολωρίδων από ταξί, η συνεργασία τους παραμένει άριστη και βασίζεται σε αμοιβαίο σεβασμό. Υπογράμμισε επίσης πως η δημιουργία του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας είναι αποτέλεσμα συνεχούς προσπάθειας από τις τρέχουσες και προηγούμενες ηγεσίες του υπουργείου.
Υποχωρεί ο Κυρανάκης μετά την «έφοδο» των ταξιτζήδων στο υπουργείο: «Προωθούμε διάλογο με όρια»
Σημαντικό σημείο του νέου ΚΟΚ είναι η αυστηροποίηση των ποινών με την εισαγωγή συστήματος υποτροπής, όπου τα πρόστιμα για επαναλαμβανόμενες παραβάσεις αυξάνονται δραστικά, ενώ παράλληλα ενεργοποιείται ένα ψηφιακό point system που θα επιτρέπει στους πολίτες να παρακολουθούν το ιστορικό των παραβάσεών τους.
Ο υπουργός ανακοίνωσε παράλληλα την ανανέωση του στόλου λεωφορείων στην Αττική με περίπου 1.000 νέα οχήματα, κυρίως ηλεκτρικά, μέχρι το τέλος του 2025, ενώ ήδη γίνονται νέες προσλήψεις οδηγών. Ο στόχος είναι να βελτιωθεί σημαντικά η ακρίβεια και αξιοπιστία της ενημέρωσης δρομολογίων μέσα από το ψηφιακό app του ΟΑΣΑ, ώστε να διευκολύνεται ο επιβάτης.
Τέλος, ο κ. Κυρανάκης τόνισε πως οι μεταρρυθμίσεις έχουν ως κεντρικό στόχο να αποδοθεί σεβασμός στους πολίτες που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, βελτιώνοντας την καθημερινότητά τους και δίνοντας τέλος στην παραβατικότητα που ταλαιπωρεί το οδικό δίκτυο.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα