TOP ΝΕΑ

Τα αυτοκίνητα των φτωχών για παλιοσίδερα ετοιμάζεται να στείλει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή – Θεσπίζονται αυστηρά κριτήρια που θα απαγορεύουν την κυκλοφορία των παλαιοτέρων αυτοκινήτων στο όνομα της “προστασίας του περιβάλλοντος” – Αυτά μεθοδεύουν στο παρασκήνιο οι πανίσχυρες αυτοκινητοβιομηχανίες

Βήμα - βήμα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στερεί εντελώς αυθαίρετα δικαιώματα από τους πολίτες της

Είναι πραγματικά απίστευτα αυτά που μεθοδεύουν οι Βρυξέλλες για τους Ευρωπαίους πολίτες ,χωρίς την έγκρισή τους!

Τα αυτοκίνητα των φτωχών για παλιοσίδερα ετοιμάζεται να στείλει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή – Θεσπίζονται αυστηρά κριτήρια που θα απαγορεύουν την κυκλοφορία των παλαιοτέρων αυτοκινήτων στο όνομα της “προστασίας του περιβάλλοντος” – Αυτά μεθοδεύουν στο παρασκήνιο οι πανίσχυρες αυτοκινητοβιομηχανίες

Με το άλλοθι της “προστασίας του περιβάλλοντος” η Επιτροπή- προφανώς υπό την παρασκηνιακή πίεση των πανίσχυρων συμφερόντων των αυτοκινητοβιομηχανιων- μεθοδεύει να στείλει στην πρέσα για παλιοσίδερα εκατομμύρια αυτοκίνητα των φτωχότερων πολιτών των χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η επίσημη δικαιολογία είναι ότι πρόκειται για οχήματα ” παλαιότερης τεχνολογίας” όπως diesel κλπ ή ότι δεν ….” κινούνται επαρκώς” !

Άρα πρέπει να γίνουν παλιοσίδερα και να αντικατασταθούν από (πανάκριβα) ηλεκτρικά !
Πού θα βρουν,όμως,τα λεφτά να τα αγοράσουν οι φτωχοποιημενοι πληθυσμοί των Ευρωπαϊκών κοινωνιών, που αντιμετωπίζουν πλέον τον κίνδυνο του κοινωνικού αποκλεισμού;
Αλλά ας δούμε τις εξοργιστικες και απαράδεκτες ρυθμίσεις,που ετοιμάζουν παρασκηνιακά οι Βρυξέλλες:

Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν αστειεύεται και θέτει συγκεκριμένες «κόκκινες γραμμές» που θα οδηγούν ένα όχημα στην ανακύκλωση:

Παρατεταμένη Ακινησία: Αν ένα αυτοκίνητο μένει εκτός δρόμου για μεγάλο διάστημα, θα χαρακτηρίζεται αυτόματα ως «απόβλητο» και θα οδηγείται στην πρέσα.

Το «μπλόκο» του ΚΤΕΟ: Οχήματα που αποφεύγουν τον τεχνικό έλεγχο για δύο συνεχόμενα χρόνια ή κόβονται στο ΚΤΕΟ και δεν επισκευάζονται άμεσα, θα αποσύρονται υποχρεωτικά.


Ασύμφορη Επισκευή: Αν η ζημιά (π.χ. σε κινητήρα ή σασμάν) κοστίζει περισσότερο από την εμπορική αξία του οχήματος, τότε το κράτος θα επιβάλλει την απόσυρσή του αντί της διόρθωσης.

Το χρονοδιάγραμμα του «αφανισμού»
Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) έχει ήδη καταθέσει την πρότασή της, η οποία αναμένεται να γίνει νόμος της Ε.Ε., προβλέποντας ένα αμείλικτο ημερολόγιο εξόδου:

Έτος Κατηγορία προς Απόσυρση

2026 Οχήματα προδιαγραφών Euro 1 (τα πρώτα θύματα)

2030 Οχήματα προδιαγραφών Euro 2

2034 Οχήματα προδιαγραφών Euro 3

2039 Οχήματα προδιαγραφών Euro 4

2043 Οχήματα προδιαγραφών Euro 5

2050 Οχήματα προδιαγραφών Euro 6

Με αυτόν τον οδικό χάρτη, η Ευρωπαϊκή Ένωση επιδιώκει να εξαφανίσει οριστικά τα οχήματα που θεωρεί ρυπογόνα, πιέζοντας τους πολίτες να στραφούν σε νέες, καθαρότερες αλλά και πολύ πιο ακριβές τεχνολογίες.

Η ανανέωση του στόλου είναι πλέον μια υποχρέωση που δεν μπορεί να αποφευχθεί, αλλά το ερώτημα παραμένει: Ποιος θα πληρώσει τον λογαριασμό σε μια οικονομία που ήδη αιμορραγεί;

Καλλιόπη Χαραλαμποπούλου

Η Καλλιόπη Χαραλαμποπουλου είναι δημοσιογράφος, απόφοιτη του τμήματος Μ.Μ.Ε του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάζεται από το 2004 σε νευραλγικες θέσεις που αφορούν στην επικοινωνία και τη Δημοσιογραφια. Εξειδικευεται σε πολιτικά και κοινωνικοοικονομικα θέματα καθώς και στην επικαιρότητα. Από το 2023 είναι η αρχισυντακτρια του europost.gr και γράφει καθημερινά για θέματα που αφορούν στην επικαιρότητα και συντονίζει μια ομάδα έμπειρων δημοσιογραφων

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Back to top button