Η σύζυγος του Σκοπιανού που έχει συλληφθεί για τη δολοφονία της Σταυρούλας Λεβεντάκη στην Κρήτη, τοποθετήθηκε δημόσια σε τηλεοπτική εκπομπή, επιχειρώντας να αποδομήσει πλήρως τις κατηγορίες που βαραίνουν τον σύζυγό της.
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: «Η Σταυρούλα βρωμούσε ακόμα και ζωντανή – Ο άνδρας μου είναι αθώος!»- Απίστευτο ξέσπασμα από τη σύζυγο του Σκοπιανού δολοφόνου
Με σταθερή θέση από την αρχή μέχρι το τέλος της συνέντευξης, υποστήριξε ότι ο άνδρας της δεν έχει καμία εμπλοκή στην υπόθεση, ενώ χαρακτήρισε την ομολογία του στις Αρχές προϊόν πίεσης και όχι πραγματικής παραδοχής ενοχής.
Παρά τις αναφορές των Αρχών και τα στοιχεία της δικογραφίας που κάνουν λόγο για σχέση ανάμεσα στον κατηγορούμενο και το θύμα, η ίδια αρνήθηκε κάθε τέτοιο ενδεχόμενο με έντονο τρόπο, απορρίπτοντας κατηγορηματικά ότι υπήρξε παράνομος δεσμός.
«Η σχέση μας είναι άριστη. Το ερωτικό, δηλαδή, όχι να το σκεφτώ, αηδιάζω… Και πώς ήταν αυτή; Βρωμούσε και ζωντανή, να το πω και στα ίσια.
Ο άντρας μου δεν κοίταξε ποτέ άλλη γυναίκα. Όχι τώρα τελευταία που είμαστε 20 χρόνια, ούτε στην αρχή που ήταν και πιο νέος. Γιατί του είχα εμπιστοσύνη και μου είχε εμπιστοσύνη», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στην προσπάθειά της να ενισχύσει την εικόνα μιας σταθερής οικογενειακής ζωής, υπογράμμισε ότι οι συνθήκες απόστασης λόγω εργασίας δεν είχαν ποτέ δημιουργήσει ρωγμές στη σχέση τους.
«Επειδή κι εγώ είμαι μακριά, κι αυτός είναι μακριά 5 μήνες το καλοκαίρι. Ένας άνθρωπος που ήθελε να κάνει ερωτικές μ…, δεν θα τον έβρισκα ανά πάσα στιγμή στο κινητό όποτε τον έπαιρνα. Ποτέ δεν υπήρξε να τον πάρω τηλέφωνο και να μη μου απαντήσει», είπε.
Η ίδια επέμεινε επανειλημμένα πως ο σύζυγός της είναι αθώος, απορρίπτοντας ως ανυπόστατη την ομολογία του, την οποία αποδίδει σε φόβο και πίεση, με στόχο την προστασία της οικογένειάς του.
«Όχι να τον πιέσω. Να του πω: “Αγάπη μου, δεν έχεις κάτι να κρύψεις. Έχεις μπλέξει… σε έχουνε μπλέξει. Και πρέπει να μιλήσεις”. Όχι να τον πιέσω. Τον ξέρω. Ποιος είναι ο άντρας μου, τον ξέρω 25 χρόνια, δεν τον ξέρω από χθες».
Σε άλλο σημείο πρόσθεσε με έμφαση πως η κοινωνική εικόνα του συζύγου της είναι γνωστή και αδιαμφισβήτητη, όπως υποστηρίζει, στην τοπική κοινωνία.
«Και τον ξέρουνε κι όλα τα Χανιά και τον ξέρουνε παντού και δεν έχει πειράξει μυρμήγκι. Και αυτό πρέπει να βγει. Και αυτό πρέπει να ψαχτεί. Και θα ψαχτεί, να είμαστε σίγουροι ότι η αλήθεια θα φανεί», πρόσθεσε.
Η ίδια υποστήριξε επίσης ότι δεν υπήρχε κανένα κίνητρο που να οδηγεί τον σύζυγό της σε μια τέτοια πράξη, ενώ αναφέρθηκε εκτενώς στα σχέδια και τις προσδοκίες της οικογένειας.
«Για τον άνθρωπό μου εγώ, η οικογένειά μας, όλοι, που τον λατρεύουμε και μας λατρεύει. Δεν είχε ούτε σκέψη να κάνει κάτι τέτοιο. Ούτε περνάει από το μυαλό μας, ούτε είναι τέτοιος άνθρωπος, ούτε είχε δείξει τέτοιες ενδείξεις.
Για ποιο λόγο τον κατηγορούνε; Δεν είχε κίνητρο, δεν είχε συμφέρον… Εμείς 2,5 χρόνια αποδεδειγμένα θα φανούν αυτά, έχουμε βγάλει άδειες να φτιάξουμε το δικό μας σπίτι, θα φεύγαμε από εκεί», είπε.
Και συνέχισε στο ίδιο πνεύμα, μιλώντας για μια ζωή που –όπως περιγράφει– ήταν ήδη προγραμματισμένη και σταθερή: «Έχουμε σχέδια, έχουμε όνειρα, έχουμε τα πάντα. Είναι μία πλεκτάνη που του έχουν στήσει και θα αποδειχτεί, η αλήθεια θα φανεί. Είμαι σίγουρη και βέβαιη, ο άντρας μου είναι αθώος».
«Τον υποστηρίζω μέχρι θανάτου, η οικογένειά του, όλοι. Όλα τα Χανιά μπορείτε να ρωτήσετε, όλη την εταιρεία που δουλεύουν 60 άτομα, που δούλευε 20 χρόνια στην ίδια εταιρεία. Να ρωτήσουν, να τα ψάξουν αυτά. Η αλήθεια θέλω να φανεί», ανέφερε.
Παρότι εμφανίστηκε απόλυτη ως προς την αθωότητα του συζύγου της, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο ευθύνης, εφόσον αυτό αποδειχθεί δικαστικά, θέτοντας ωστόσο σαφή όρια στην προσωπική της θέση.
«Κι αν είναι αυτός, τότε ναι, να πληρώσει. Γιατί εμείς έχουμε μάθει, ό,τι κάναμε, το τίμημα να το πληρώνουμε. Είμαστε τέτοιοι άνθρωποι. Αλλά δεν είναι ο άντρας μου. Κρύβονται άλλοι από πίσω».
Αναφερόμενη ξανά στα οικογενειακά τους σχέδια, τόνισε ότι η ζωή τους είχε ήδη κατεύθυνση και στόχο, απορρίπτοντας το ενδεχόμενο εγκληματικής πράξης ως ασύμβατο με την πραγματικότητά τους.
«Εγώ τα όνειρά μας, τα σχέδιά μας, δεν μπορώ να τα αφήσω στη μέση. Εμείς το Σεπτέμβρη, τον Οκτώβρη ξεκινήσαμε το σπίτι μας, που περιμέναμε 20 χρόνια τώρα που είμαστε μαζί για να το φτιάξουμε και να μπούμε μέσα. Εμένα ο άντρας μου δεν είχε λόγους να κάνει τέτοια πράγματα».
Στο πιο κρίσιμο σημείο της τοποθέτησής της, αναφέρθηκε στην ομολογία του κατηγορούμενου, αποδίδοντάς την σε φόβο για απειλές και όχι σε πραγματική ενοχή.
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: «Η Σταυρούλα βρωμούσε ακόμα και ζωντανή – Ο άνδρας μου είναι αθώος!»- Απίστευτο ξέσπασμα από τη σύζυγο του Σκοπιανού δολοφόνου
Απαντώντας στο ερώτημα γιατί ο σύζυγός της προχώρησε σε ομολογία εφόσον, όπως υποστηρίζει, δεν διέπραξε το έγκλημα, η γυναίκα ισχυρίστηκε πως ο ίδιος φοβόταν για τη ζωή του και για την ασφάλεια της οικογένειάς του.
«Γιατί κινδύνευε η ζωή του. Το είπε. Κινδύνευε η ζωή του. Και αυτός, άμα του πούνε ότι κινδυνεύει η ζωή του, ή εγώ, ή η αδερφή του, ή οι κόρες μας… δίνει τη ζωή του για εμάς».
«Είναι 100%, 1.000%, 1.000.000% αυτό ακριβώς που σου λέω (ότι τον απειλούσαν). Ακριβώς αυτό που σου λέω. Δεν είχαμε μιλήσει, γιατί ήταν συνέχεια χωρίς κινητό. Αλλά καταλαβαίνω τι συμβαίνει… Του το παίρνανε, δεν τον αφήνανε να μιλήσει».
Περιγράφοντας την ψυχολογική του κατάσταση, υποστήριξε ότι ο κατηγορούμενος βρισκόταν σε έντονη φόρτιση και φόβο.
«Χάλια ήτανε. Πολύ χάλια. Και πολύ τρομαγμένος… Και είπε: “Φοβάμαι για τη ζωή μου”».
Κλείνοντας, εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο σύζυγός της θα αναλάβει την ευθύνη μόνο και μόνο για να προστατεύσει την οικογένειά του, αφήνοντας αιχμές για τρίτους εμπλεκόμενους.
«Και θα το πάρει όλο πάνω του, είμαι σίγουρη. Γιατί ξέρω, ότι μπορεί να του έχουνε πει: “Αν δεν το πάρεις εσύ πάνω σου, θα το πάρει η οικογένειά σου”. Κι αυτός για μας πάντα δίνει τη ζωή του. Το ξέρουμε αυτό», κατέληξε.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα