ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ανατριχίλα στη δίκη για τον θάνατο του 3χρονου Άγγελου: «Ψέλλισε “μαμά” πριν πέσει σε κώμα»

Συγκλονιστικές είναι οι εξελίξεις στη δίκη για τον θάνατο του τρίχρονου Άγγελου στο Ηράκλειο, με την απολογία της 27χρονης μητέρας να προκαλεί βαθιά συναισθηματική φόρτιση μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου.

Ανατριχίλα στη δίκη για τον θάνατο του 3χρονου Άγγελου: «Ψέλλισε “μαμά” πριν πέσει σε κώμα»

Η κατηγορούμενη, η οποία μαζί με τον 44χρονο σύντροφό της αντιμετωπίζουν βαριές κατηγορίες, αρνείται ότι κακοποίησε ποτέ το παιδί της και αποδίδει τις ευθύνες στον συγκατηγορούμενό της.

Η υπόθεση που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο επανήλθε στο προσκήνιο με την έναρξη της απολογίας της μητέρας, ενώ ο 44χρονος σύντροφός της απουσίαζε από τη διαδικασία, επικαλούμενος ασθένεια, σύμφωνα με τον συνήγορό του.

Η ζωή πριν τη δίκη

Η 27χρονη, ξεκινώντας την απολογία της, αναφέρθηκε εκτενώς στην προσωπική της διαδρομή, περιγράφοντας μια παιδική ηλικία χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες, με φοίτηση στο σχολείο και σπουδές στην κομμωτική. Όπως είπε, εργάστηκε σε συνεργείο καθαρισμού μαζί με τη μητέρα της και αργότερα σε ψησταριά, ενώ από προηγούμενη σχέση είχε μείνει έγκυος, κύηση που τελικά διακόπηκε.

Η γνωριμία με τον βιολογικό πατέρα του Άγγελου, όπως την περιέγραψε, έγινε διαδικτυακά και εξελίχθηκε ραγδαία, με τη σχέση να ξεκινά σχεδόν αμέσως. Η συμβίωση, όπως κατέθεσε, δεν συνοδεύτηκε από οικονομική σταθερότητα, ενώ και οι δύο τότε δεν εργάζονταν.

Εντάσεις και φόβος στην πρώτη σχέση

Στην απολογία της περιέγραψε ένα κλίμα εντάσεων που, όπως υποστήριξε, υπήρχε ήδη από την εγκυμοσύνη. Η ίδια κατέθεσε ότι δεχόταν βία, χωρίς όμως να προχωρήσει ποτέ σε καταγγελία. Ο χωρισμός ήρθε κατά τον τέταρτο μήνα της εγκυμοσύνης, αλλά – σύμφωνα με τα λεγόμενά της – η σχέση αναζωπυρώθηκε προσωρινά.

Μετά τη γέννηση του Άγγελου στις 20 Ιανουαρίου 2022, η οικογένεια μετακόμισε στον Ωρωπό, όπου διέμενε στο σπίτι του πατέρα της. Η οικονομική εξάρτηση από την οικογένειά της, όπως περιέγραψε, ήταν καθοριστική για την καθημερινότητά τους.

Οι καταγγελίες για κακοποιητική συμπεριφορά

Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην περιγραφή περιστατικού που, σύμφωνα με την 27χρονη, την έκανε να φοβηθεί για την ασφάλεια του παιδιού της. Όπως κατέθεσε, ο βιολογικός πατέρας χτύπησε τον μικρό Άγγελο, όταν εκείνος δεν τον πλησίασε, γεγονός που οδήγησε σε έντονη αντίδρασή της και σε διακοπή της συμβίωσης.

Στη συνέχεια, περιέγραψε τη γνωριμία της με τον 44χρονο σύντροφό της μέσω κοινωνικών δικτύων. Η σχέση τους, όπως είπε, εξελίχθηκε γρήγορα και οδήγησε στη μετακόμισή της στην Κρήτη.

Η ζωή στην Κρήτη και οι συνθήκες διαβίωσης

Η 27χρονη παρουσίασε μια εικόνα δύσκολων οικονομικών συνθηκών, αναφέροντας ότι ζούσαν με ελάχιστα χρήματα και με περιστασιακή εργασία του 44χρονου, ενώ συχνά λάμβαναν βοήθεια από συγγενικά πρόσωπα.

Όπως υποστήριξε, της είχε απαγορευτεί να αποκαλύψει την ακριβή διεύθυνση διαμονής της στους γονείς της, γεγονός που – σύμφωνα με την ίδια – ενίσχυε την απομόνωσή της.

Καταγγελίες για κακοποίηση του παιδιού

Στην απολογία της περιέγραψε δύο περιστατικά, στα οποία – όπως ισχυρίζεται – είδε τον 44χρονο να χτυπά τον μικρό Άγγελο, αρνούμενος μάλιστα να τον μεταφέρουν στο νοσοκομείο. Παράλληλα υποστήριξε ότι εκείνη δεν άσκησε ποτέ βία στο παιδί.

Στη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας, όταν ρωτήθηκε επανειλημμένα αν είχε χτυπήσει το παιδί, απάντησε κατηγορηματικά αρνητικά, τονίζοντας: «Ήμουν καλή μαμά».

Η πρόεδρος του δικαστηρίου, επικαλούμενη τα ιατροδικαστικά ευρήματα, έθεσε ευθέως ερωτήματα για τα πολλαπλά τραύματα, με την κατηγορούμενη να απαντά πως δεν γνώριζε και ότι βρισκόταν υπό πίεση και φόβο.

Advertisement

Ανατριχίλα στη δίκη για τον θάνατο του 3χρονου Άγγελου: «Ψέλλισε “μαμά” πριν πέσει σε κώμα»

Οι δραματικές στιγμές πριν το τέλος

Στο πιο φορτισμένο σημείο της απολογίας της, η 27χρονη περιέγραψε τις τελευταίες στιγμές πριν το παιδί καταρρεύσει. Όπως είπε, ο μικρός Άγγελος, λίγο πριν την επιδείνωση της κατάστασής του, της απευθύνθηκε λέγοντας ότι είχε βραχεί, ενώ λίγα λεπτά αργότερα η κατάσταση άλλαξε δραματικά.

Η ίδια κατέθεσε ότι όταν επέστρεψε στο σημείο, είδε το παιδί χωρίς αισθήσεις στον καναπέ και ότι εκείνο ψέλλισε «μαμά», πριν καταρρεύσει.

Σύμφωνα με την απολογία της, αμέσως κάλεσε το ΕΚΑΒ, ωστόσο δεν κατάφερε να μεταφέρει το παιδί η ίδια στο ασθενοφόρο.

«Αν πάθει κάτι το παιδί σου θα κάνουμε άλλο»

Σημαντικό μέρος της απολογίας της αφιερώθηκε στις συνθήκες φτώχειας και εξάρτησης που, όπως υποστήριξε, βίωνε. Αναφέρθηκε σε έλλειψη ακόμη και βασικών αγαθών για το παιδί, ενώ κατέθεσε ότι δεχόταν πιέσεις και απειλές από τον σύντροφό της.

Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε η αναφορά της ότι ο 44χρονος είχε πει τη φράση: “Και μη φοβάσαι… Αν πάθει το παιδί σου κάτι, θα κάνουμε άλλο»!

Η κατάρρευση μέσα στο δικαστήριο

Για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της πολύωρης απολογίας της, η κατηγορούμενη φάνηκε να λυγίζει, εκφράζοντας μεταμέλεια για το γεγονός ότι δεν έφυγε νωρίτερα από το περιβάλλον, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ζητάω χίλια συγγνώμη που δεν φύγαμε…».

Στο τέλος της διαδικασίας, όταν της ζητήθηκε να συμπληρώσει κάτι, η 27χρονη δήλωσε: «Νιώθω ότι ο Άγγελος είναι εδώ… Νιώθω ότι θα βγω έξω και θα τον δω ζωντανό. Δεν τον χτύπησα ποτέ μου».

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Back to top button