ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Λιβαδειά: «Της αφαίρεσαν τη μήτρα χωρίς να με ενημερώσουν!»-Ο σύζυγος της 35χρονης καταγγέλλει όσα συνέβησαν στο Θρίασιο Νοσοκομείο

Σοκ προκαλεί η υπόθεση της 35χρονης γυναίκας από τη Λιβαδειά, η οποία έχασε τη ζωή της λίγες μόλις ώρες μετά τη γέννηση του δεύτερου παιδιού της, αφήνοντας πίσω της δύο μικρά παιδιά και μια οικογένεια βυθισμένη στο πένθος.

Λιβαδειά: «Της αφαίρεσαν τη μήτρα χωρίς να με ενημερώσουν!»-Ο σύζυγος της 35χρονης καταγγέλλει όσα συνέβησαν στο Θρίασιο Νοσοκομείο

Ο σύζυγός της μιλά συγκλονισμένος, ζητώντας απαντήσεις για όσα συνέβησαν εκείνες τις δραματικές ώρες, όταν η χαρά της γέννας μετατράπηκε σε εφιάλτη.

«Όταν την άγγιξα, τότε κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά» λέει στο newsit.gr o σύζυγος της 35χρονης από τη Λιβαδειά που έχασε την ζωή της λίγες ώρες μετά την γέννηση του δεύτερου παιδιού τους.

Μόλις λίγες στιγμές κράτησε η ευτυχία της γέννησης, πριν δώσει τη θέση της στην αγωνία και στην απόγνωση. Η 35χρονη, που είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο Λιβαδειάς για μια προγραμματισμένη καισαρική, δεν επέστρεψε ποτέ στο σπίτι της μαζί με το νεογέννητο μωρό της. Ο σύζυγός της, εμφανώς συντετριμμένος, προσπαθεί ακόμη να συνθέσει τα κομμάτια ενός γεγονότος που εξελίχθηκε ραγδαία και τραγικά, αφήνοντας πίσω του αναπάντητα ερωτήματα.

Όπως περιγράφει, μέχρι και μετά τον τοκετό όλα έδειχναν να εξελίσσονται ομαλά, ενώ οι διαβεβαιώσεις που λάμβανε δεν προμήνυαν την επερχόμενη τραγωδία: «Η εγκυμοσύνη της γυναίκας μου είχε κυλήσει φυσιολογικά και πήγαμε στο νοσοκομείο για την προγραμματισμένη καισαρική, χωρίς να υπάρχει καμία ανησυχία. Μετά τη γέννα μού έλεγαν συνεχώς ότι “όλα είναι καλά” και πως θα κατέβαινε σύντομα να τη δω.

Αντί όμως να την αντικρίσω, έμαθα ώρες αργότερα ότι είχε ξαναμπεί στο χειρουργείο και της είχαν αφαιρέσει τη μήτρα, χωρίς να με έχει ενημερώσει κανείς».

Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει ο ίδιος, η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε χωρίς να έχει προηγηθεί επαρκής ενημέρωση προς την οικογένεια, ενώ η απόφαση για τη διακομιδή της στην Αθήνα ελήφθη και του ανακοινώθηκε εκ των υστέρων, την ώρα που είχε ήδη ξεκινήσει η μεταφορά της. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, όπως τονίζει, δεν είχε ενημερωθεί για τη σοβαρότητα της κατάστασής της.

Η άτυχη γυναίκα μεταφέρθηκε τελικά στο Θριάσιο Νοσοκομείο, όπου εισήχθη άμεσα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και διασωληνώθηκε. Εκεί, όπως αναφέρει ο σύζυγός της, αποκαλύφθηκε το πραγματικό μέγεθος της κατάστασης: «Στο Θριάσιο οι γιατροί μού είπαν από την πρώτη στιγμή ότι η κατάστασή της ήταν πάρα πολύ βαριά. Όταν κατάφερα να τη δω, ήταν διασωληνωμένη. Λίγες ώρες αργότερα, όταν την άγγιξα, ήταν παγωμένη. Εκεί κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Το πρωί της Πέμπτης μου ανακοίνωσαν ότι η γυναίκα μου δεν τα είχε καταφέρει».

Λιβαδειά: «Της αφαίρεσαν τη μήτρα χωρίς να με ενημερώσουν!»-Ο σύζυγος της 35χρονης καταγγέλλει όσα συνέβησαν στο Θρίασιο Νοσοκομείο

Πώς συνέβη το τραγικό περιστατικό και η νοσηλεία στη ΜΕΘ

Η 35χρονη, που ζούσε με τον σύζυγό της και το 8χρονο παιδί τους στην Αντίκυρα, είχε μεταβεί στο νοσοκομείο Λιβαδειάς με σκοπό να φέρει στον κόσμο το δεύτερο παιδί της οικογένειας. Ο τοκετός ολοκληρώθηκε και το μωρό γεννήθηκε υγιές, όμως μέσα σε λίγες ώρες η κατάσταση της μητέρας παρουσίασε ραγδαία επιδείνωση.

Ειδικότερα, εμφάνισε οξεία και ακατάσχετη μεταγεννητική αιμορραγία, γεγονός που σήμανε άμεσο συναγερμό στο νοσοκομείο. Ιατροί και νοσηλευτές κινητοποιήθηκαν άμεσα, δίνοντας μάχη για να σταθεροποιήσουν την κατάστασή της, ενώ κρίθηκε επιβεβλημένη η διακομιδή της στη ΜΕΘ του Θριασίου Νοσοκομείου.

Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών, η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε δραματικά και τελικά κατέληξε, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά της.

Η τραγική αυτή υπόθεση έρχεται να προστεθεί σε μια ακόμη πρόσφατη απώλεια, εκείνη της 36χρονης Μάγδας από τη Μυτιλήνη, η οποία επίσης έχασε τη ζωή της λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της, σκορπώντας θλίψη και προβληματισμό.

Advertisement

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Back to top button