ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Άγιος Ευστράτιος: «Οδεύουμε προς το τέλος στη μάχη με τον καρκίνο!»- Συγκινεί ο δήμαρχος του νησιού Κωνσταντίνος Σινάνης

Σε μια δημόσια τοποθέτηση που ξεπέρασε τα στενά όρια της ενημέρωσης και άγγιξε το ανθρώπινο στοιχείο της δοκιμασίας, ο δήμαρχος του νησιού Κωνσταντίνος Σινάνης μίλησε ξανά για τη μάχη που δίνει με τον καρκίνο, περιγράφοντας με νηφαλιότητα αλλά και συγκρατημένη αισιοδοξία τη φάση στην οποία βρίσκεται η πορεία των θεραπειών του.

Άγιος Ευστράτιος: «Οδεύουμε προς το τέλος στη μάχη με τον καρκίνο!»- Συγκινεί ο δήμαρχος του νησιού Κωνσταντίνος Σινάνης

Ο 35χρονος αιρετός, ο οποίος είχε γνωστοποιήσει από νωρίς και με αξιοσημείωτη ειλικρίνεια την περιπέτεια της υγείας του, ανέφερε ότι η διαδικασία των θεραπειών πλησιάζει σε ένα καθοριστικό σημείο, χωρίς ωστόσο να έχει ολοκληρωθεί ακόμη. Με λόγο λιτό αλλά φορτισμένο από το βάρος της εμπειρίας, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Δεν έχουμε τελειώσει ακόμα αλλά οδεύουμε προς το τέλος».

Η καθημερινότητά του παραμένει μοιρασμένη ανάμεσα στις ιατρικές υποχρεώσεις και την επιστροφή στον τόπο ευθύνης του. Ο ίδιος προσπαθεί, όσο το επιτρέπουν οι συνθήκες και τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια, να βρίσκεται κοντά στους κατοίκους του νησιού, επιμένοντας να μην αποκόπτεται από τα καθήκοντά του.

Σε αυτή τη δύσκολη συνθήκη, η ενασχόληση με τα ζητήματα της τοπικής κοινωνίας δεν αποτελεί μόνο υποχρέωση, αλλά και μια μορφή εσωτερικής σταθερότητας. Όπως τόνισε, η επαφή με τις ανάγκες του τόπου λειτουργεί ως αντίβαρο στη δοκιμασία που βιώνει, κρατώντας τον ενεργό και παρόντα στην καθημερινότητα της δημοτικής διοίκησης.

«Δεν παύεις να είσαι δήμαρχος, είναι τιμή που σε επέλεξε ο κόσμος να διαχειριστείς τις τύχες του τόπου» τόνισε με έμφαση.

Άγιος Ευστράτιος: «Οδεύουμε προς το τέλος στη μάχη με τον καρκίνο!»- Συγκινεί ο δήμαρχος του νησιού Κωνσταντίνος Σινάνης

Και συμπλήρωσε, σκιαγραφώντας τη λεπτή ισορροπία ανάμεσα στη θεραπεία και την ευθύνη: «Προσπαθώ να είμαι επιμελής, δεν μας αφήνει περιθώρια η αρρώστια, αλλά οφείλουμε να είμαστε επιμελείς στις απαιτήσεις του νησιού και των κατοίκων».

Η προσωπική του διαδρομή έγινε ευρύτερα γνωστή όταν, την ημέρα των Θεοφανίων, είχε αποκαλύψει δημόσια τη διάγνωση, ενημερώνοντας παράλληλα ότι επρόκειτο να ξεκινήσει άμεσα θεραπείες.

Ακολούθησε χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεση του όγκου, ενώ ακόμη και μέσα στην ένταση της αποκατάστασης δεν απομακρύνθηκε από τον θεσμικό του ρόλο, δίνοντας το «παρών» σε εκδηλώσεις, όπως στους εορτασμούς της 25ης Μαρτίου, λίγες ημέρες μετά το χειρουργείο.

Μια πορεία δύσκολη, που εξακολουθεί να εξελίσσεται, με τον ίδιο να επιλέγει να τη μοιράζεται δημόσια όχι ως αφήγηση αδυναμίας, αλλά ως υπενθύμιση συνέπειας απέναντι στον τόπο που υπηρετεί.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Back to top button