Τουλάχιστον δύο μαχαιριές κατάφερε μια 29χρονη στον 24χρονο σύντροφό της, σήμερα (23/6) το πρωί στη Θεσσαλονίκη.
Το ζευγάρι ήταν σε διαμέρισμα στην Άνω Πόλη όταν φέρεται να ξέσπασε καβγάς για ασήμαντη αφορμή και η 29χρονη πήρε ένα μαχαίρι και άρχισε να μαχαιρώνει τον νεαρό άντρα.
Το θύμα διακομίστηκε στο νοσοκομείο, όπου νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση και αναμένεται να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση.
Η 29χρονη με καταγωγή από τη Ρουμανία εντοπίστηκε από τις αρχές μέσα στο σπίτι και συνελήφθη.
Αύριο αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του εισαγγελέα.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα