COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Άκου τη μαμά: Μείνετε ενυδατωμένοι στον καύσωνα με 4 ροφήματα που θα λατρέψετε

Αν βαρεθήκατε το νερό υπάρχουν αμέτρητες γευστικές επιλογές για να παραμείνετε ενυδατωμένοι




Ροφήματα: Διανύουμε τον πρώτο μήνα του καλοκαιριού και η θερμοκρασία αυξάνεται καθημερινά ολοένα και περισσότερο. Η επαρκής ενυδάτωση αποτελεί αναγκαιότητα για να έχουμε ενέργεια και να αποφύγουμε τις δυσάρεστες συνέπειες της αφυδάτωσης.

 

Χορηγούμενο

Άκου τη μαμά: Μείνετε ενυδατωμένοι στον καύσωνα με 4 ροφήματα που θα λατρέψετε

 

Το νερό ήταν ανέκαθεν η πιο ασφαλής επιλογή για να ξεδιψάσεις ωστόσο αρκετές από εμάς επιλέγουν διάφορα άλλα ανθυγιεινά ροφήματα (σοκολάτες, cocktails, μπύρες κ.ά) που μόνο κακό προκαλούν στον οργανισμό.

Χορηγούμενο

Τα αλκοολούχα ροφήματα και ο καφές που καταναλώνουμε σε καθημερινή βάση αποτελούν κύριες αιτίες αφυδάτωσης. Τα καλά νέα είναι πως υπάρχουν αμέτρητες γευστικές και υγιεινές εναλλακτικές που αξίζει να εντάξεις στην καθημερινότητά σου αυτό το καλοκαίρι.

 

Άκου τη μαμά: Μείνετε ενυδατωμένοι στον καύσωνα με 4 ροφήματα που θα λατρέψετε

 

Χορηγούμενο

1) Πράσινα smoothies

Τα πράσινα smoothies αποτελούνται κυρίως από φρούτα και λαχανικά (σπανάκι, αγγούρι, μήλο κ.ά) τα οποία είναι εξαιρετικά πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά. Προσφέρουν σημαντικές ποσότητες νερού στον οργανισμό ενώ διαθέτουν υπέροχη γεύση.

Χορηγούμενο

 

 

2) Νερό καρύδας


 

 

Το νερό καρύδας είναι ιδανικό για την αναπλήρωση ηλεκτρολυτών μετά από την προπόνηση ή μια ζεστή μέρα στην παραλία. Είναι εξαιρετικά πλούσιο σε κάλιο και περιέχει ελάχιστες θερμίδες. Αποτελεί την καλύτερη λύση για το hangover αφού ενυδατώνει και προσφέρει στον οργανισμό τα απαραίτητα μέταλλα και αντιοξειδωτικά.

Άκου τη μαμά: Μείνετε ενυδατωμένοι στον καύσωνα με 4 ροφήματα που θα λατρέψετε


 

3) Άπαχο γάλα

Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι το γάλα χωρίς λιπαρά μπορεί να είναι καλύτερη επιλογή από το νερό ή ένα αθλητικό ρόφημα όσον αφορά την ενυδάτωση. Υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, ασβέστιο και ηλεκτρολύτες, βοηθά στην αναπλήρωση του νατρίου που χάνεται όταν το σώμα μας αθλείται ή ιδρώνει.


4) Νερό με φρούτα

Μια άκρως γευστική, υγιεινή πρόταση για τις ημέρες του καλοκαιριού. Το νερό με φρούτα θα σε αναζωογονήσει και μπορεί να φτιαχτεί με ό,τι φρούτο σου αρέσει. Σε μια κανάτα νερό πρόσθεσε φέτες λεμόνι, μέντα, δυόσμο, αγγούρο, berries ή φραόυλες και τοποθέτησέ την στο ψυγείο. Το νερό σου θα αποκτήσει αυτομάτως υπέροχη γεύση.

Τι ροφήματα να αποφύγεις το καλοκαίρι

1) Ενεργειακά ποτά

2) Καφές

3) Αλκοολούχα ποτά

4) Aναψυκτικά

Όλα τα παραπάνω περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και δρουν ενάντια στην ενυδάτωση του οργανισμού.

 




Back to top button