COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ

Ακρίβεια: Ετοιμάζεται να καταργήσει τις προσφορές “1συν 1” στα σούπερ μάρκετ ο Υπουργός Ανάπτυξης, με το αστειο επιχείρημα ότι “έτσι θα έχουμε σταθερή μείωση των τιμών”!

Ετοιμος να καταργήσει το τελευταίο (μικρό)”σωσίβιο” των απελπισμένων καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ,τις προσφορές “1 συν 1” είναι ο Υπουργός Ανάπτυξης ισχυριζόμενος ότι “μπερδεύουν” τους αγοραστές!

Παραβλέποντας (σκοπίμως) το γεγονός ότι τις προσφορές αυτές τις αναζητούν σαν “τρελοί” οι καταναλωτές,για να μπορέσουν να επιβιώσουν στοιχειωδώς από την λαίλαπα της ακρίβειας,που κρύβει πίσω της μια ανελέητη καταιγίδα αισχροκέρδειας.
Μάλιστα,είναι πανελληνίως γνωστό ότι όλοι σχεδόν οι καταναλωτές πηγαίνουν σε ένα,σε δύο και σε τρία σούπερ μάρκετ,αναζητώντας αυτές τις προσφορές “1 συν 1”,που τις ψάχνουν μανιωδώς και μέσω του διαδικτύου!
Τώρα έρχεται ο κ.Σκρεκας να τα αλλάξει όλα,στο όνομα της “μείωσης της ακρίβειας”,αποδεικνύοντας ότι δεν έχει καταλάβει τίποτα από τον Γολγοθά που περνάει καθημερινά το 95% του Ελληνικού πληθυσμού!
Πιο αναλυτικά τώρα το σχετικό ρεπορτάζ έχει ως εξής:
O Υπουργός Ανάπτυξης μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ, τόνισε πως «παρατηρείται ότι τα προϊόντα προσφορών είτε κατά μόνας είτε 1+1 είναι για μία περίοδο μίας εβδομάδας».

Αυτή η πρακτική των σούπερ μάρκετ έχει ως αποτέλεσμα ένας πολίτης «να στοκάρει με προϊόντα.

Αντί να πάρει ένα σαμπουάν που χρειάζεται, αναγκάζεται να πάρει “1+1” για να το πάρει σε προσφορά ενώ χρειάζεται μόνο ένα.

Τελικά, αυτό δεν βοηθάει στο να έχουμε μία σταθερά χαμηλή τιμή στα προϊόντα».

Πρόσθεσε «εμείς θέλουμε ένα μεγάλο ποσοστό από αυτές τις προωθητικές εκπτώσεις να περάσουν στη μόνιμη τιμή του, όχι στην προσφορά. Αντί να έχει μία προωθητική ενέργεια 1+1 για μία βδομάδα τον μήνα και να πετύχει μόνο εκείνη τη βδομάδα για να πάρει σε προσφορά.

Να υπάρχει μία μόνιμα χαμηλή τιμή στα προϊόντα. Αυτό λέγεται every day low price στο εξωτερικό και θέλουμε να το εφαρμόσουμε στην Ελλάδα, μέσω μίας νέα μεταρρύθμισης που θα έρθει από το υπουργείο Ανάπτυξης».

Και ολοκληρώνοντας αποκάλυψε ότι η εν λόγω ρύθμιση θα εφαρμοστεί το πρώτο τρίμηνο του 2024 έτσι ώστε να μπει ένα φρένο «στις εκατοντάδες προωθητικές εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ που έχουν ως αποτέλεσμα να μπερδεύουν τον καταναλωτή».

Το περίεργο είναι πως μέχρι σήμερα κάνεις καταναλωτής δεν «μπερδεύτηκε» με αυτές τις «προωθητικές εκπτώσεις», αντίθετα είναι βέβαιο πως έχει μπερδευτεί από τις πολιτικές που σκέφτεται να εφαρμόσει το υπουργείο Ανάπτυξης.

Back to top button