ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ

Ακρίβεια: Θα γονατίσουν ακόμη περισσότερο οι καταναλωτές-Τέλος οι προσφορές «1+1» δώρο από τα ράφια των σούπερ μάρκετ

Ακρίβεια: Θα γονατίσουν ακόμη περισσότερο οι καταναλωτές-Ο πληθωρισμός καλπάζει και επηρεάζει σημαντικά το εισόδημα των καταναλωτών.

 

Ακρίβεια: Θα γονατίσουν ακόμη περισσότερο οι καταναλωτές-Τέλος οι προσφορές «1+1» δώρο από τα ράφια των σούπερ μάρκετ

Χορηγούμενο

Παρελθόν φαίνεται να αποτελούν από τα ράφια των σούπερ μάρκετ οι προσφορές «1+1 δώρο», μετά τα μέτρα κατά της ακρίβειας που έλαβε το Υπουργείο Ανάπτυξης και τέθηκαν σε ισχύ από την 1η Μαρτίου.

Ένας από τους πιο σημαντικούς περιορισμούς είναι ο «κόφτης» στις προωθητικές ενέργειες, επιτρέποντας μόνο μέχρι 30% έκπτωση με αντίστοιχη μείωση των αρχικών τιμών σε προϊόντα όπως απορρυπαντικά, είδη προσωπικής υγιεινής και καθαριστικά, με στόχο την αποφυγή παραπλάνησης των καταναλωτών.

Χορηγούμενο

Προωθητικές ενέργειες

Παρά τα νέα μέτρα, οι προωθητικές ενέργειες εξακολουθούν να καταγράφονται σε χαρτικά, απορρυπαντικά και προϊόντα προσωπικής υγιεινής. Για παράδειγμα, χαρτί υγείας γνωστής εταιρείας πωλείται με έκπτωση 57% από την αρχική τιμή, ενώ βρεφικές πάνες πωλούνται με εκπτώσεις από 45% έως 50%.

Ακρίβεια: Θα γονατίσουν ακόμη περισσότερο οι καταναλωτές-Τέλος οι προσφορές «1+1» δώρο από τα ράφια των σούπερ μάρκετ

Οι εκπτώσεις στα μωρομάντιλα είναι εξαιρετικά υψηλές, κυμαινόμενες από 62% έως 73%, και τα απορρυπαντικά πλυντηρίου διατίθενται με εκπτώσεις από 30% έως 50%, με μερικές προσφορές «1+1 δώρο».

Μειωμένες εκπτώσεις σε είδη προσωπικής υγιεινής

Οι εκπτώσεις σε είδη προσωπικής υγιεινής, όπως τα αφρόλουτρα, κυμαίνονται από 35% έως 40%, σε αντίθεση με την προ μέτρων περίοδο που ήταν υψηλότερες.


Μικρότερες εκπτώσεις στα είδη διατροφής

Στα τρόφιμα, οι προωθητικές ενέργειες είναι μικρότερες. Τα φρέσκα γάλατα πωλούνται με εκπτώσεις από 10% έως 20%, ενώ οι προσφορές στα αγελαδινά γιαούρτια κυμαίνονται γύρω στο 30%, με κάποιες εκπτώσεις να φτάνουν έως και το 50%. Τα δημητριακά πωλούνται με εκπτώσεις από 30% έως 50%.

Ακρίβεια: Θα γονατίσουν ακόμη περισσότερο οι καταναλωτές-Τέλος οι προσφορές «1+1» δώρο από τα ράφια των σούπερ μάρκετ

Περιορισμένες προσφορές σε ζυμαρικά, ρύζια και όσπρια

Οι προσφορές στα ζυμαρικά κυμαίνονται από 30% έως 40%, ενώ οι προσφορές σε ρύζια και όσπρια είναι λίγες, με εκπτώσεις από 18% έως 25%.

Κατεψυγμένα λαχανικά

Μία μόνο εταιρεία προσφέρει εκπτώσεις σε κατεψυγμένα λαχανικά, με αρακά και φασολάκια να πωλούνται περίπου 38% φθηνότερα από την αρχική τιμή.

Ακρίβεια: Θα γονατίσουν ακόμη περισσότερο οι καταναλωτές-Τέλος οι προσφορές «1+1» δώρο από τα ράφια των σούπερ μάρκετ


Προοπτικές για το μέλλον

Λόγω των νέων μέτρων κατά της ακρίβειας που έχουν περιορίσει το περιθώριο κέρδους των εταιρειών, εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ εκτιμούν ότι οι προμηθευτές θα μειώσουν τις προωθητικές ενέργειες, είτε περιορίζοντας τα ποσοστά των εκπτώσεων είτε μειώνοντας τη διάρκειά τους.





Καλλιόπη Χαραλαμποπούλου

Η Καλλιόπη Χαραλαμποπουλου είναι δημοσιογράφος, απόφοιτη του τμήματος Μ.Μ.Ε του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάζεται από το 2004 σε νευραλγικες θέσεις που αφορούν στην επικοινωνία και τη Δημοσιογραφια. Εξειδικευεται σε πολιτικά και κοινωνικοοικονομικα θέματα καθώς και στην επικαιρότητα. Από το 2023 είναι η αρχισυντακτρια του europost.gr και γράφει καθημερινά για θέματα που αφορούν στην επικαιρότητα και συντονίζει μια ομάδα έμπειρων δημοσιογραφων

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα


Back to top button