Πέντε μήνες μετά την τηλεφωνική απάτη που στήθηκε στη Χίο, οι Αρχές κατάφεραν να εξιχνιάσουν την υπόθεση που κόστισε σε ανυποψίαστο πολίτη 3.000 ευρώ. Όπως προκύπτει από την έρευνα της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Χίου, ένας 56χρονος ημεδαπός έχει ταυτοποιηθεί ως ο κάτοχος του τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο κατέληξαν τα χρήματα.
Απάτη με “λογιστικό επίδομα” στη Χίο – Επιτήδειος απέσπασε από ανυποψίαστο πολίτη 3.000 ευρώ μέσω ATM
Η απάτη είχε όλα τα χαρακτηριστικά της γνωστής πλέον μεθόδου με το “δόλωμα” κάποιου επιδόματος ή επιστροφής χρημάτων. Ο δράστης, ή καλύτερα το “δόλωμα” της απάτης, προσποιήθηκε τον υπάλληλο λογιστικού γραφείου και κάλεσε τηλεφωνικά το θύμα, προφασιζόμενος ότι χρειάζονται κάποια βήματα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία είσπραξης του δήθεν επιδόματος. Με το τέχνασμα αυτό, κατάφερε να τον πείσει να καταθέσει 3.000 ευρώ μέσω ATM σε συγκεκριμένο τραπεζικό λογαριασμό.
Η έρευνα αποκάλυψε ότι ο λογαριασμός ανήκει στον 56χρονο ημεδαπό, ωστόσο το τηλεφώνημα προς το θύμα έγινε από σύνδεση καταχωρημένη σε αλλοδαπό υπήκοο τρίτης χώρας – έναν από τους λεγόμενους “αχυρανθρώπους” ή “ghost persons” που χρησιμοποιούνται συχνά για να θολώνουν τα ίχνη και να παραπλανούν τις Αρχές.
Απάτη με “λογιστικό επίδομα” στη Χίο – Επιτήδειος απέσπασε από ανυποψίαστο πολίτη 3.000 ευρώ μέσω ATM
Αν και το κουβάρι της υπόθεσης άρχισε να ξετυλίγεται, δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο ποιος βρισκόταν στην κορυφή της απάτης ή ποιοι άλλοι μπορεί να συμμετείχαν στο κύκλωμα. Η ποινική δικογραφία που σχηματίστηκε αφορά προς το παρόν τον 56χρονο, ενώ η αστυνομία συνεχίζει το ανακριτικό έργο με στόχο να εντοπίσει και τους υπόλοιπους εμπλεκόμενους.
Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως οι ηλεκτρονικές απάτες στηρίζονται σε απλές αλλά αποτελεσματικές τεχνικές χειραγώγησης — και βρίσκουν έδαφος λόγω της έλλειψης ενημέρωσης, αλλά και της ανεπάρκειας ελέγχων σε τηλεπικοινωνιακές συνδέσεις και τραπεζικούς λογαριασμούς που ανοίγονται με εικονικά ή ψευδή στοιχεία.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα