Ανησυχητικές προτάσεις από τα πολυεκατομμυριούχο και φιλάνθρωπο Μπιλ Γκέιτς, που παραπέμπουν σε κοινωνίες «μεγάλου αδελφού» .

Απατώντας σε ερωτήσεις χρηστών του διαδικτύου στο Reddit ο Γκέιτς έκανε μια πρόταση η οποία θυμίζει στιγματισμό και έλεγχο μαζών μέσω ηλεκτρονικών βάσεων δεδομένων.

Απατώντας σε ερώτηση αναφορικά στο πως θα πρέπει να καθοριστούν ποιες επιχειρήσεις θα μείνουν ανοικτές και ποιες όχι απάντησε:

«Η ερώτηση στο ποιες επιχειρήσεις πρέπει να μείνουν ανοικτές και ποιες όχι είναι δύσκολη. Σίγουρα αυτές που πρέπει να μείνουν ανοικτές είναι των τροφίμων, και της υγείας.

Σίγουρα χρειαζόμαστε νερό πόσιμο, παροχή ενέργειας και δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο. Η αλυσίδα παραγωγής για κρίσιμα υλικά πρέπει να διατηρηθεί. Πολλές είναι οι χώρες που ακόμη εξετάζουν τι πρέπει να μείνει ανοικτό και τι όχι.

Στο τέλος θα χρειαστούμε αναγκαστικά ψηφιακά πιστοποιητικά για να τα έχουν όσοι έχουν αναρρώσει από τον κορωνοϊό, ή έχουν υποβληθεί σε έλεγχο ή έχουν κάνει το εμβόλιο.»

Τι εννοεί όμως ο Μπιλ Γκέιτς με την ορολογία «ψηφιακό πιστοποιητικό»;

Η ‘είδηση είχε βγει στις 24 Δεκεμβρίου του 2019.

Ένα «αόρατο» στο ανθρώπινο μάτι «τατουάζ» το οποίο αποτελείται από μικροσκοπικούς κρυστάλλους και ορατό μόνο στο υπεριώδες φως πρόκειται να λαμβάνουν όσοι θα εμβολιάζονται.

Το «τατουάζ» αυτό προετοιμάζεται από τους ερευνητές του ΜΙΤ με στόχο να υπάρχει ένα «ιστορικό» για όποιον έχει εμβολιαστεί και ποιον όχι.

Ο λόγος γιατί πρέπει να γίνεται αυτό;

«Εξηγεί» ή μάλλον επιχειρεί να δικαιολογήσει ο καθηγητής του ΜΙΤ Kevin McHugh:

«Σε περιοχές όπου τα έγγραφα εμβολιασμού συχνά χάνονται ή σε μέρη όπου η μηχανογράφηση είναι ανύπαρκτη, αυτή η νέα τεχνολογία θα μας επιτρέψει τον γρήγορο και ανώνυμο εντοπισμό του ιστορικού εμβολιασμού, έτσι ώστε κάθε παιδί να είναι εμβολιασμένο».

«Όλως τυχαίως» η έρευνα αυτή χρηματοδοτήθηκε από το ίδρυμα του Μπίλ και της Μελίντα Γκέιτς, (για την ακρίβεια η έρευνα έγινε κατόπιν προσωπικής εντολής του Γκέιτς).

Σχεδόν τέσσερις μήνες αργότερα ο Γκέιτς μιλά για «ψηφιακό πιστοποιητικό» εμβολιασμού που δεν είναι άλλο από το «τατουάζ» της έρευνας του ΜΙΤ.

διαφήμιση

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα