COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Κυνηγούσε κάποιος τον διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ, που έγινε κομμάτια με τη μηχανή του λίγο πιο κάτω από τα φανάρια στο Λαγονήσι, με κατεύθυνση προς το Σούνιο; Τι ήξερε το συγκεκριμένο στέλεχος του ΟΣΕ για το έγκλημα των Τεμπών;

Παρόλο, που έχουν περάσει 48 ώρες από το σκοτεινό και περίεργο δυστύχημα στην παραλιακή λεωφόρο προς Σούνιο, στο οποίο έχασε τη ζωή του ο Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, πολλά, ακόμη, ερωτήματα έχουν μείνει αναπάντητα και σχετίζονται με τις πραγματικές συνθήκες του δραματικού συμβάντος, αλλά και με το τι ήξερε το συγκεκριμένο πρόσωπο για το σιδηροδρομικό έγκλημα των Τεμπών. Αξιόπιστη πηγή, που προέρχεται από αυτόπτη μάρτυρα, με τον οποίο ήρθε σε επαφή η συντακτική ομάδα του Europost.gr αναφέρει ότι ο συγκεκριμένος Διευθυντής του ΟΣΕ είχε αντιληφθεί ότι ακολουθείτο από κάποιον ή από κάποιους και στην προσπάθειά του να διαφύγει οδηγήθηκε στο μοιραίο! Το Europost.gr  διαθέτει και άλλες πληροφορίες για το συγκεκριμένο περίεργο συμβάν, το οποίο ρίχνει βαριά τη σκιά του στη διαδικασία των ερευνών για το ποιοί πραγματικά φταίνε για το έγκλημα στα Τέμπη, μια και ο αδικοχαμένος Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ ήταν πρόσωπο – ‘κλειδί’ και ήξερε πολλά για τα όσα προηγήθηκαν των Τεμπών και οδήγησαν στο μοιραίο και τραγικό αποτέλεσμα.

Το Europost.gr περιμένει από τις αστυνομικές Αρχές να κάνουν πλήρη και ενδελεχή έρευνα γι αυτό που συνέβη στην Αθηνών – Σουνίου, λίγο μετά τα φανάρια του Λαγονησίου, γιατί πολύ γρήγορα θα χρειαστεί να επανέλθουμε.

Πιο αναλυτικά το σχετικό ρεπορτάζ έχει ως εξής:

Ο 66χρονος, ο οποίος «κρατούσε» την κυκλοφορία και την ασφάλεια του ΟΣΕ, δύο ώρες πριν από το μοιραίο τροχαίο, ήταν σε επικοινωνία με κορυφαίο στέλεχος του Οργανισμού.

Οπως ανέφερε το εν λόγω στέλεχος σε επικοινωνία του με το Open, ο 66χρονος τού είπε πως είχε βρει τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να ξεκινήσει και πάλι η κυκλοφορία των τρένων με ασφάλεια. Σημείωσε ότι το πρόβλημα είναι ότι δεν δίνει άδεια χρήσης του GSMR -του σύγχρονου, δηλαδή, συστήματος, επικοινωνίας των μηχανοδηγών μεταξύ τους και με τους σταθμάρχες- η ΡΑΣ.

Ο διευθυντής κυκλοφορίας τού είπε πει, επίσης, ότι εντόπισε ένα άρθρο στον κανονισμό, που λέει ότι ο ΟΣΕ θα έχει την τελική ευθύνη για τη λειτουργία του συστήματος που πιάνει και μέσα στα σήραγγες, κάτι που θεωρούσε πως θα έδινε τη λύση για την ασφαλή επαναλειτουργία των σιδηροδρόμων σε ολόκληρη τη χώρα.

Από την πλευρά του, το κορυφαίο στέλεχος του ΟΣΕ τού είπε μόλις φτάσει στον προορισμό του να τού στείλει το επίμαχο άρθρο, προκειμένου να «τρέξουν» οι διαδικασίες. Κάτι που, δυστυχώς, δεν στάθηκε δυνατό, εξαιτίας της αναπάντεχης απώλειας του 66χρονου στο θανατηφόρο τροχαίο με τη μοτοσικλέτα του. Σημειώνεται, πως όλοι στον ΟΣΕ είναι συγκλονισμένοι από την είδηση του ξαφνικού θανάτου του.

Back to top button