ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Έλντα Πανοπούλου “λύνει” τη σιωπή της! Γιατί “εξαφανίστηκε” από την τηλεόραση; Στη φόρα, για πρώτη φορά, όλη η αλήθεια



Η Άντζελα Δημητρίου και η Έλντα Πανοπούλου επανέρχονται δυναμικά στη σκηνή του 4711 Wonder Place, από τις 17 Μαΐου και για δέκα μοναδικές βραδιές, κάθε Παρασκευή και Σάββατο. Η νέα αυτή συνεργασία σηματοδοτεί μια καινούργια αρχή για το θρυλικό νυχτερινό κέντρο, προσφέροντας στο κοινό αξέχαστες στιγμές διασκέδασης.

Νέα Εποχή στο 4711 Wonder Place

Η διαχρονική τραγουδίστρια Άντζελα Δημητρίου, γνωστή για τις μεγάλες της επιτυχίες, συναντά την εκρηκτική ηθοποιό και πρωταγωνίστρια Έλντα Πανοπούλου. Μαζί, παρουσιάζουν ένα μουσικό πρόγραμμα γεμάτο αγαπημένα ελληνικά και ξένα τραγούδια, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα παρέας, χαράς και γλεντιού. Η συνεργασία τους υπόσχεται να μαγέψει το κοινό με την ενέργεια και το πάθος τους.

Χορηγούμενο

Το μουσικό πρόγραμμα στο 4711 Wonder Place εμπλουτίζεται με τη συμμετοχή του γνωστού λαϊκού τραγουδιστή Χρίστου Αντωνιάδη. Επιπλέον, το πρόγραμμα πλαισιώνεται από άλλους τραγουδιστές, χορευτές, ηθοποιούς και μια δεκαμελή μπάντα, που υπόσχονται να προσφέρουν αξέχαστες στιγμές στο κοινό.

Συνέντευξη της Έλντας Πανοπούλου

Με αφορμή αυτή τη νέα συνεργασία, η Έλντα Πανοπούλου μίλησε στο Yupiii.gr, αποκαλύπτοντας τους λόγους της αποχής της από την τηλεόραση και σχολιάζοντας τις τηλεοπτικές προτάσεις που έχει δεχθεί. Αναφέρθηκε επίσης στη συνεργασία της με την Άντζελα Δημητρίου και τον Χρίστο Αντωνιάδη, εκφράζοντας τον ενθουσιασμό της για την κοινή τους παρουσία στη σκηνή.

Χορηγούμενο

“Δεν μου έχουν κάνει κάποια τηλεοπτική πρόταση αυτή τη στιγμή. Τελευταία φορά που μου έγινε πρόταση ήταν να συμμετέχω σε ένα πάνελ κρίσης και κριτικής απέναντι σε άλλους ανθρώπους. Σε πρωινομεσημεριανό. Δεν ξέρω να το κάνω αυτό. Όταν εγώ έκανα πρωινό ήταν διαφορετικά. Υποδεχόμασταν τον κόσμο σε εκείνες τις εκπομπές και αισθανόμασταν ευγνωμοσύνη που ήρθαν. Τους λέγαμε ευχαριστώ! Ο νους μας δεν ήταν πότε θα φύγουν για να αρχίσουμε να τους κουτσομπολεύουμε. Και δεν θέλαμε να το κάνουμε κιόλας. Δεν ξέρω να το κάνω αυτό και δεν λέω ότι είμαι Αγία και δεν κουτσομπολεύω. Πάρα πολύ κουτσομπολεύω με τους φίλους μου, τους κολλητούς μου, με τους συναδέλφους μου στα καμαρίνια. Είναι στη φύση της δουλειάς μας να πούμε και να σχολιάσουμε. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ευτελίζω δημοσίως ένα πρόσωπο. Δεν είμαι σε θέση να ευτελίσω δημόσια κανέναν. Εγώ είμαι η πρώτη που μπορώ να υποστώ δημόσια ευτελισμό. Πώς θα το κάνω σε κάποιον άλλον; Κανείς μας δεν είναι αλώβητος από την κριτική, κανείς μας δεν είναι αψεγάδιαστος ώστε κανείς να μην μπορεί να του ασκήσει κριτική. Αυτός είναι ένας φαύλος κύκλος. Μια πολύ κακιά και βρώμικη αλυσίδα που δεν έχει τελειωμό. Αν ξεκινήσω εγώ να σε θάβω, το επόμενο θα είναι να σε θάψω κι εγώ. Όλο αυτό είναι ένας μύλος. Εγώ θεωρώ ότι πρέπει να σεβαστείς κάποιον που θα σου κάνει την τιμή να έρθει και να σου μιλήσει. Τώρα, αν θέλεις να σχολιάσεις την εμφάνισή σου και την εικόνα του και να του κάνεις κριτική για το πώς ζει και με ποιον ζει, αυτό δεν έχει καμία σχέση με την τέχνη” είπε αρχικά η Έλντα Πανοπούλου.

Σε ερώτηση αναφορικά με το αν αισθνάθηκε αδικία κατά τη διάρκεια της πορείας της όταν μετά από τις μεγάλες επιτυχίες σταμάτησε να δέχεται προτάσεις, η Έλντα Πανοπούλου απάντησε: “Όχι, γιατί γι’ αυτό ευθύνομαι εγώ. Από τότε που άνοιξα μια δραματική σχολή που μέχρι στιγμής έχουν περάσει πάνω από 950 παιδιά, σήμαινε ότι έπρεπε να αφοσιωθώ σε αυτό. Η εκπαίδευση δεν είναι παίξε γέλασε. Δεν ανοίγεις σχολή για να κονομίσεις. Είναι μεγάλο πρόβλημα γιατί οι απόφοιτοι Λυκείου είναι φορτωμένοι με εκατοντάδες προβλήματα. Από την πρώτη χρονιά βρέθηκα μπροστά σε προβλήματα και καταστάσεις που δεν τα φανταζόμουν. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι υπάρχουν, ότι τα παιδιά βιώνουν εγκατάλειψη, απόρριψη και αμφισβήτηση σε τέτοιο βαθμό, ακόμα και μέσα από την οικογένειά τους που ξαφνικά νιώθαμε ότι κάνουμε όλοι μαζί group therapy. Άρα λοιπόν, εγώ συνειδητά για τουλάχιστον 10 χρόνια είπα ότι αφοσιώνομαι σε αυτό γιατί διέγνωσα τα προβλήματα των παιδιών. Όταν λοιπόν βιώνεις μια τέτοια κατάσταση δεν μπορείς να σκέφτεσαι ότι θα χάσεις τις εμφανίσεις σου. Δεν χάνω την επαφή μου με το κοινό αλλά από κει και πέρα υπάρχουν προτεραιότητες και πάντα ο νέος είναι προτεραιότητα, το παιδί. Έχω κι εγώ ματαιοδοξία. Θα πω μπούρδες αν πω ότι δεν είμαι ματαιόδοξη. Φυσικά και είμαι, φυσικά και θέλω να με δεις στο δρόμο και να με χαιρετάς, το θέλω αυτό, το αποζητώ. Γι΄αυτό έγινα καλλιτέχνης. Να μου δώσω όμως κι ένα καλό που έχω. Δεν θα με κουράσεις όταν θα έρθεις να μου πεις το πρόβλημά σου όταν θα με συναντήσεις στο σούπερ μάρκετ να ψωνίζω με το κοτσίδι, ατιμέλητη, με τη φόρμα και το μπλουζάκι. Θα καθίσω να σε ακούσω, δεν θα κρυφτώ, δεν θα βάλω μαύρα γυαλιά για να μη με αναγνωρίσεις. Θα καθίσω και θα αφοσιωθώ σε αυτό που εγώ σου ζήτησα να κάνεις, δηλαδή να με αναγνωρίσεις”.

“Ο θρόνος δημιουργήθηκε για την Άντζελα αλλά επειδή είναι πάρα πολύ ωραίος, κρυφά πηγαίνω και κάθομαι κι εγώ… Όταν δεν είναι η Άντζελα στη σκηνή, βρίσκω εγώ τον τρόπο, έχω στείλει κάποιον άνθρωπο δικό μου μέσα και την απασχολεί και πηγαίνω και θρονιάζομαι και θα γίνει τεράστιο σουξέ, σας το λέω να το ξέρετε! Ο θρόνος είναι συμβολικός γιατί φέτος εδώ έχουμε την βασίλισσα. Δεν έχει μείνει καμία άλλη εκτός από την Άντζελα, να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Λαϊκή τραγουδίστρια με τόσο μεγάλες επιτυχίες, αναρίθμητες δεν υπάρχει. Έχει πάνω από 65 επιτυχίες. Αυτό είναι τεράστιο το νούμερο. Και όταν λέω επιτυχίες μιλάω για σουξέ και όχι για άλλα τραγούδια που έχει ερμηνεύσει και παρόλο που είναι σπουδαία δεν πρόλαβαν να γίνουν. Η Άντζελα κάνει και μια, δυο εμφανίσεις που είναι απρόσμενες και δεν τις φαντάζεται ο κόσμος. Υπάρχει ιδιαίτερη συγκίνηση και θα πει και δύο τραγούδια που τα αγαπάει πάρα πολύ. Δεν είναι δικά της τραγούδια όμως! Θα είναι μια ιδιαίτερη τόσο για εκείνη όσο και για τον κόσμο. Το θαυμαστό για τη γυναίκα αυτή είναι ότι είναι στρατιώτης. Δηλαδή, δεν έχει αυτό το υφάκι και το τουπέ της ντίβας. Αφήνει τον σκηνοθέτη να την καθοδηγήσει και αυτό είναι ένα πράγμα που δεν το συναντάς στους νέους τόσο εύκολα. Βέβαια, προϋπόθεση σε αυτό είναι να τη σεβαστείς, γιατί πρέπει να τη σεβαστείς” είπε η δημοφιλής καλλιτέχνης για τον θρόνο που βρίσκεται στο κέντρο της μουσικής σκηνής.


Χορηγούμενο




Back to top button