TOP ΝΕΑΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ

Ενώ οι Έλληνες βυθίζονται στη φτώχεια και ο αγώνας για την καθημερινή επιβίωση γίνεται Γολγοθάς ο Πρωθυπουργός σχεδιάζει να… στείλει Έλληνα αστροναύτη στο Διάστημα – Έχουν χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα ή χρησιμοποιούν και τα τελευταία επικοινωνιακά τρικ που τους έχουν απομείνει;

Του Σπύρου Καπετανάκου*

Ενώ η Ελληνική κοινωνία βυθίζεται όλο και περισσότερο στη φτώχεια και στην ανέχεια και ο αγώνας για την επιβίωση έχει γίνει για την πλειοψηφία του λαού μας καθημερινός Γολγοθάς, ο Πρωθυπουργός σχεδιάζει το πως θα στείλει… Έλληνα αστροναύτη στο Διάστημα.

Όχι, δεν πρόκειται για φαρσοκωμωδία αλλά για επίσημες ανακοινώσεις του ίδιου του Κυριάκου Μητσοτάκη σε ειδική εκδήλωση που έγινε την Παρασκευή!

Και το ερώτημα που προκύπτει είναι: Έχουν χάσει στην ηγεσία της Κυβέρνησης κάθε επαφή με την πραγματικότητα ή χρησιμοποιούν και τα τελευταία επικοινωνιακά τεχνάσματα, που τους έχουν απομείνει, μήπως και αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη και ελέγξουν κάπως την οργή του λαού; 

Αλλά ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή:
Στην πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό αναφέρεται σε νέο του βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ειδικότερα, με φόντο στιγμιότυπα από τη συνάντησή του με τον Έλληνα αστροναύτη Αδριανό Γολέμη, ο Πρωθυπουργός τονίζει: «Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Ελλάδα κάνει το επόμενο μεγάλο της βήμα, όχι στη Γη, αλλά στο διάστημα».

Όπως προσθέτει, «μέχρι σήμερα η Ελλάδα στο διάστημα στέλνει δορυφόρους. Σήμερα όμως ετοιμάζεται να στείλει και έναν Έλληνα. Η Ελλάδα πολύ ψηλά. Δεν πάει πιο ψηλά».

*Μέλος της Συντακτικής Ομάδος του europost.gr

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Back to top button