Μια σημαντική εσωκομματική διαφοροποίηση κατεγράφη στο πλαίσιο των εργασιών της Επιτροπής Αναθεώρησης του Συντάγματος, με την πρώην υπουργό και βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Ντόρα Μπακογιάννη, να εκφράζει δημόσια τις σοβαρές επιφυλάξεις της απέναντι στην επίσημη κυβερνητική πρόταση. Η διαφωνία αφορά την τροποποίηση του άρθρου 30, το οποίο ρυθμίζει τη διάρκεια και τη δομή της θητείας του ανώτατου πολιτειακού άρχοντα της χώρας.
Η πρώην υπουργός και βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας διατύπωσε δημόσια τις επιφυλάξεις της, υποστηρίζοντας ότι το ισχύον σύστημα των δύο πενταετών θητειών έχει αποδείξει διαχρονικά την αποτελεσματικότητά του και δεν συντρέχει λόγος αλλαγής του.
«Έχω τις επιφυλάξεις μου με την πρόταση αυτή και θέλω να τις καταθέσω», ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως δεν είναι καθόλου βέβαιη ότι η λύση της εξαετούς θητείας αποτελεί τη σωστή κατεύθυνση για τον θεσμό του ανώτατου πολιτειακού άρχοντα.
Όπως επισήμανε, κάθε βουλευτής έχει υποχρέωση να καταθέτει τις απόψεις και τις προτάσεις του, υπογραμμίζοντας ότι το σημερινό μοντέλο των δύο πενταετιών έχει λειτουργήσει αποτελεσματικά στο παρελθόν και έχει προσφέρει σταθερότητα στον θεσμό του Προέδρου της Δημοκρατίας.
«Πραγματικά πιστεύω ότι οι δύο πενταετίες, που ισχύουν σήμερα, είναι ένα σύστημα που απέδειξε τη χρησιμότητά του για πολλούς και διάφορους λόγους», τόνισε.
Η κ. Μπακογιάννη ξεκαθάρισε μάλιστα ότι δεν βλέπει την ανάγκη αναθεώρησης της συγκεκριμένης συνταγματικής πρόβλεψης, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν θεωρώ ότι έχουμε κανέναν λόγο να το αλλάξουμε. Μπορούμε να μείνουμε με το ισχύον άρθρο του Συντάγματος».
Η τοποθέτησή της αποκτά ιδιαίτερη πολιτική σημασία, καθώς προέρχεται από ένα από τα πλέον έμπειρα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας και έρχεται σε αντίθεση με την πρόταση που έχει καταθέσει η κυβερνητική πλειοψηφία στο πλαίσιο της διαδικασίας αναθεώρησης του Συντάγματος.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα