FeaturedΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Εστιατόρια: Ποιο είναι το έξυπνο κόλπο που κάνουν για να αποσπάσουν μεγαλύτερο φιλοδώρημα από τον πελάτη

Advertisement

Για να αποσπάσουν ένα μεγαλύτερο φιλοδώρημα από τους πελάτες, τα εστιατόρια αξιοποιούν διάφορες τεχνικές.

 

 

Μια νέα έρευνα διαπίστωσε ότι η τοποθέτηση ενός emoji με χαμογελαστό πρόσωπο στον λογαριασμό μπορεί να ενισχύσει το φιλοδώρημα του μέσου σερβιτόρου εστιατορίου κατά 11%, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε τον περασμένο μήνα στο International Journal of Hospitality Management.

Advertisement

Συγκεκριμένα, η έρευνα διαπίστωσε ότι η μεγαλύτερη αύξηση στα ποσά των φιλοδορημάτων των πελατών σημειώθηκε σε αποδείξεις όπου εμφανίζονταν πολλαπλά emojis με προτεινόμενα ποσά φιλοδωρημάτων. Τα ουδέτερα πρόσωπα συνόδευαν χαμηλότερα φιλοδωρήματα.

Ειδικότερα, σε εστιατόρια πλήρους εξυπηρέτησης, τα ευχάριστα emoji αύξησαν το μέσο ποσοστό φιλοδωρημάτων από 22,86% σε 25,38%, τη στιγμή που ακόμα και ένα tip 20% θεωρείται ενδεικτικό της ικανοποίησης του πελάτη στον κλάδο.

Η έρευνα περιλαμβάνει επίσης μία εξήγηση για το φαινόμενο, που σχετίζεται με τη νευροβιολογία του εγκεφάλου, και έχει να κάνει με το πώς οι άνθρωποι αντιδρούν ενστικτωδώς σε χαρούμενα ή συμπαθητικά πρόσωπα.

Το να βλέπεις ένα χαμογελαστό πρόσωπο διεγείρει μια περιοχή του εγκεφάλου που ονομάζεται ινιακός κροταφικός φλοιός, ο οποίος ευθύνεται για την αναγνώριση και την επεξεργασία προσώπων.


Advertisement

Καλλιόπη Χαραλαμποπούλου

Η Καλλιόπη Χαραλαμποπουλου είναι δημοσιογράφος, απόφοιτη του τμήματος Μ.Μ.Ε του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάζεται από το 2004 σε νευραλγικες θέσεις που αφορούν στην επικοινωνία και τη Δημοσιογραφια. Εξειδικευεται σε πολιτικά και κοινωνικοοικονομικα θέματα καθώς και στην επικαιρότητα. Από το 2023 είναι η αρχισυντακτρια του europost.gr και γράφει καθημερινά για θέματα που αφορούν στην επικαιρότητα και συντονίζει μια ομάδα έμπειρων δημοσιογραφων
Advertisement

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα


Advertisement

Back to top button