ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ετοιμάζει την παραίτησή του ο Νίκος Ταχιάος; Οι γκάφες του υφυπουργού Υποδομών που ενόχλησαν το Μαξίμου

Τα πράγματα δεν φαίνονται ευοίωνα για τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Νίκο Ταχιάο, σύμφωνα με πληροφορίες. Υπάρχει πιθανότητα ο Ταχιάος να παραιτηθεί στο άμεσο μέλλον, καθώς τόσο η κεντρική κυβέρνηση όσο και ο υπουργός Χρήστος Σταϊκούρας φαίνεται να έχει κουραστεί από τις επαναλαμβανόμενες «αστοχίες» του.

Ένα πρόσφατο παράδειγμα που προκάλεσε αναταραχή ήταν η επίσκεψή του στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Στέλιο Αγγελούδη, όπου ζήτησε να καθυστερήσει τα εγκαίνια του μετρό κατά έναν μήνα. Αυτή η κίνηση προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στο Μέγαρο Μαξίμου, καθώς δημιούργησε την εικόνα ότι ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, βιάστηκε να ανακοινώσει τα εγκαίνια. Το γεγονός αυτό ενόχλησε έντονα, αφού υπονοεί πως ο υφυπουργός χρειάζεται περισσότερο χρόνο για την προετοιμασία.

Αναφορικά με τις δοκιμές του Μετρό, ο υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι πρόκειται για διαφορετικό όρο από τα «δοκιμαστικά δρομολόγια», σημειώνοντας για τις πρώτες, ότι διεξάγονται με εξαντλητικούς ρυθμούς και περιλαμβάνουν τόσο στατικές δοκιμές, όπως οι δοκιμές του ticketing, του συστήματος διαχείρισης του κομίστρου στην οποία συμμετείχε και ο ίδιος, όσο και δυναμικές δοκιμές των συστημάτων, προκειμένου να εξασφαλιστεί η άρτια λειτουργία τους. Υπογράμμισε ότι οι δοκιμές αυτές είναι απαραίτητες για την ενσωμάτωση και τη διασφάλιση της αξιοπιστίας του συστήματος και παράλληλα, σημείωσε ότι όλα τα συστήματα, από τις πόρτες των σταθμών και τις κυλιόμενες σκάλες, μέχρι τα ασανσέρ και τις πλατφόρμες, δοκιμάζονται αυτή την περίοδο με σκοπό να διασφαλιστεί η πλήρης λειτουργικότητά τους, έως την ημέρα έναρξης της εμπορικής λειτουργίας.

Χορηγούμενο

Ως προς τα δοκιμαστικά δρομολόγια του Μετρό Θεσσαλονίκης, ανέφερε πως αυτά θα ξεκινήσουν την 1η Νοεμβρίου, υπό την ευθύνη της εταιρείας λειτουργίας, TΗΕΜΑ, σε συνεργασία με την Δημοτική Ιταλική Επιχείρηση του Μετρό, την ATM, η οποία διαθέτει εμπειρία από τη διαχείριση των αντίστοιχων συστημάτων στο Μιλάνο και την Κοπεγχάγη. Στη συνέχεια, ο κ. Ταχιάος υπογράμμισε τη σπουδαιότητα του συστήματος CBTC, το οποίο χρησιμοποιείται σε 48 πόλεις παγκοσμίως για την ασφαλή και αποδοτική λειτουργία των σιδηροδρομικών δικτύων τα τελευταία 40 χρόνια και στη Θεσσαλονίκη από το 2006.


Χορηγούμενο



Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα


Back to top button