COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

STORIES

Εξωφρενικές απαιτήσεις, σ@ξουαλικές παρενοχλήσεις και VIP καψώνια: Ο «Γολγοθάς» των εργαζομένων στα πολυτελή ξενοδοχεία της Αττικής

Ο Γολγοθάς των εργαζομένων στα ξενοδοχεία της Αττικής. Οι αδιανόητες απαιτήσεις των πλούσιων πελατών. Χώρισαν πασίγνωστο ξενοδοχείο της Αθήνας για να μην δει κανείς τη… Μπαρτσελόνα. Πελάτης απαιτεί να του… καθαρίζουν τους ξηρούς καρπούς ή το σιφώνι με μπατονέτα. Οι VIP πελάτες εκείνοι που φτάνουν στο σημείο να παρενοχλούν σεξουαλικά εργαζόμενους.
Οι πελάτες των ξενοδοχείων δεν είναι όλοι ίδιοι. Σε κάποιους δεν αρκεί να κάνουν ένα μπάνιο και να κοιμηθούν στο δωμάτιο που έχουν κλείσει. Κάποιοι άλλοι δεν ικανοποιούνται ούτε από κάποιες έξτρα παροχές που τους εξασφαλίζουν οι ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων. Οι ονειρεμένες διακοπές τους, έτσι όπως τις έχουν φανταστεί, περιλαμβάνουν και εκπλήρωση απαιτήσεων οι οποίες ακούγονται απίστευτες, είναι όμως αληθινές και όσο πιο πολυτελή είναι τα ξενοδοχεία στα οποία διαμένουν τόσο γίνονται από παράλογες έως εξωφρενικές.
Από την άλλη πλευρά, για κάθε ιδιοκτήτη ενός χλιδάτου ξενοδοχείου, οι επιθυμίες των πελατών του, όσο ακραίες και να είναι, πρέπει να πραγματοποιούνται. Μόνο που δεν μένουν στις απαιτήσεις. Κάποιοι δεν διστάζουν ακόμη και να παρενοχλήσουν σεξουαλικά εργαζόμενους.
Από σερβιτόρος… καθαριστής ξηρών καρπών
Σύμφωνα με τις «εξομολογήσεις» των ειδικών του τουρισμού, όσο πιο ακριβό και πολυτελές είναι το ξενοδοχειακό συγκρότημα, τόσο πιο… τρελές είναι οι απαιτήσεις των πλούσιων πελατών του, με το προσωπικό να είναι πάντα έτοιμο να τις ικανοποιήσει, όσο απίθανες και να είναι.
Όπως σε πανάκριβο και πολύ γνωστό ξενοδοχείο της παραλιακής, το οποίο, κάθε καλοκαίρι, επισκέπτεται, για συγκεκριμένες μέρες, ένας πολύ πλούσιος πελάτης. Αυτές τις μέρες οι υποχρεώσεις των σερβιτόρων, δεν είναι απλώς να του σερβίρουν το ποτό του, αλλά να καθαρίζουν και τους ξηρούς καρπούς με τους οποίους το συνοδεύουν. “Όποτε του πηγαίνουν το ποτό, απαιτεί να του καθαρίζουν και τους ξηρούς καρπούς. Θέλει, δηλαδή, το σερβιτόρο στο τραπέζι του, να του καθαρίζει τους ξηρούς καρπούς, όση ώρα αυτός πίνει το ποτό του”, λέει στο newsit.gr ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζόμενων στον Επισιτισμό και τον Τουρισμό, Γιώργος Χόντζογλου.
“Υπάρχουν πελάτες που θέλουν ακόμα και ειδικούς χρωματισμούς στα καλαμάκιαπου μπαίνουν στα ποτήρια τους” προσθέτει ο Γιώργος Χόντζογλου, αναφερόμενος στις… παραξενιές των πλουσίων που κατά καιρούς φιλοξενούνται στα πανάκριβα ξενοδοχεία της Ελλάδας. Αναφέρεται και στην εμπειρία συναδέλφου του, η οποία εργάζεται ως καμαριέρα σε πολύ γνωστό ξενοδοχείο στην πλατεία Συντάγματος και του είχε διηγηθεί το πώς “ένας πολύ διακεκριμένος πελάτης, ξένος, απαιτούσε το σιφόνι της τουαλέτας να καθαρίζεται με μπατονέτα”.
Πηγή: newsit.gr

Back to top button