COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

EΛΛΑΔΑ

Καταδίωξη στο Πέραμα – Ανατροπή από τον Κούγια: «Τίποτα απ’ ό,τι άκουσα δεν είναι αλήθεια – Έχω πληροφορίες πως το πόρισμα θα ρίχνει ευθύνες στο Κέντρο Επιχειρήσεων!»

Για το πόρισμα της εσωτερικής έρευνας της ΕΛΑΣ για την αιματηρή καταδίωξη στο Πέραμα μίλησε ο Αλέξης Κούγιας, σχολιάζοντας τις διαρροές που έχουν γίνει στα ΜΜΕ.

«Δεν μπορώ να σχολιάσω διαρροές. Επειδή γνωρίζω τη δικογραφία μπορώ να την σχολιάσω με ασφαλέστερο τρόπο. Τίποτα απ’ ότι άκουσα δεν είναι αλήθεια. Μία ανακριτής, μία εισαγγελέας και μία σειρά από ανθρώπους επιβεβαίωσαν τους ισχυρισμούς των εντολέων μου. Δεν θα σχολιάσω τη συνέντευξη τύπου που έδωσε ο συνάδελφός μου. Θέλω να σας πω μόνο ότι συμφώνησαν ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν κάνει καμία παράνομη πράξη.

Άνθρωποι που δεν θεωρούνται επικίνδυνοι για το κοινωνικό σύνολο και γι’ αυτό αφέθηκαν ελεύθεροι χωρίς περιοριστικούς όρους. Το πόρισμα, αυτό που διέρρευσε προς τα έξω, δεν ξέρω αν αληθεύει. Κάποιοι προσπαθούν να αποσύρουν τις ευθύνες τους και να προκαλέσουν πρόβλημα στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου. Όταν μιλάει η δικαιοσύνη θα πρέπει όλοι να σιωπούν και να τη σέβονται. Μέχρι τώρα η δικαιοσύνη θεώρησε ότι τα συγκεκριμένα πρόσωπα δεν έχουν διαπράξει το αδίκημα που κατηγορούνται ότι έχουν διαπράξει», ανέφερε αρχικά ο συνήγορος των επτά αστυνομικών που ενεπλάκησαν στο θανατηφόρο περιστατικό με το κλεμμένο αυτοκίνητο και πρόσθεσε:

«Η ιστορία αυτή ξεκίνησε από του Ρέντη, τα Καμίνια, όπου αρμοδιότητες έχει η ομάδα ΔΙΑΣ του Πειραιώς. Συνεχίστηκε από την ομάδα ΔΙΑΣ στο Χαϊδάρι. Τους έδωσαν εντολή να περιμένουν, τους είπαν ότι το αυτοκίνητο δεν έχει σταματήσει και ότι φαίνεται ότι το αυτοκίνητο είναι κλεμμένο. Η ομάδα του Χαϊδαρίου περιμένει και συναντούν το αυτοκίνητο εκεί που τελειώνει η Θηβών με τη Λεωφόρο Αθηνών. Ξεκινάει εκεί μία επικίνδυνη καταδίωξη. Ένα αυτοκίνητο κλείνει τη διέξοδο του οχήματος και αναγκάζεται να εκτραπεί προς το Σχιστό. Εκεί ξεκινούν οι μοτοσικλετιστές. Υπάρχει αναταραχή στο κέντρο επιχειρήσεων. Πρέπει να στείλει προς την πλευρά εκείνη οχήματα που θα προσεγγίσουν με ασφάλεια το αυτοκίνητο. Γι’ αυτό το λόγο το πόρισμα περιλαμβάνει ευθύνες του κέντρου επιχειρήσεων και εκεί εντοπίζονται οι περισσότερες ευθύνες».

Back to top button