COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Καταγγελία σοκ: Υποχρέωσαν εργαζόμενους να δουλέψουν δίπλα σε… νεκρή συνάδελφό τους!

Σε μια απίστευτη καταγγελία έχουν προβεί εργαζόμενοι σε call center στην Ισπανία, καθώς υποστήριξαν πως υποχρεώθηκαν να συνεχίσουν «κανονικά» την εργασία τους, ενώ μια συνάδελφός τους είχε μόλις χάσει τη ζωή της δίπλα τους.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ισπανικά μέσα, μια 57χρονη γυναίκα, η οποία εργαζόταν για πάνω από 15 χρόνια στην εταιρεία Konecta που -απόλυτα δικαιολογημένα- έχει βρεθεί στο «μάτι του κυκλώνα», ένιωσε αδιαθεσία κατά τη διάρκεια της βάρδιας της στο τηλεφωνικό κέντρο της Μαδρίτης. Κι ενώ τής παρείχαν τις πρώτες βοήθειες, η άτυχη γυναίκα υπέστη καρδιακή ανακοπή και πέθανε, ενώ περίμεναν το ασθενοφόρο.

Εργαζόμενοι δήλωσαν στο εργατικό συνδικάτο CGT ότι, όταν ρώτησαν τι έπρεπε να κάνουν, οι προϊστάμενοί τους τούς είπαν να «συνεχίσουν να εργάζονται», γιατί δέχονταν κλήσεις από πελάτες. Τα εργατικά συνδικάτα κατηγόρησαν την Konecta, η οποία διαθέτει 200 τηλεφωνικά κέντρα σε 24 χώρες, ότι αντιμετωπίζει τους εργαζόμενους σαν να είναι «ρομπότ».

Πολλοί εργαζόμενοι βρίσκονταν σε κατάσταση σοκ

«Για τουλάχιστον 45 λεπτά μετά τον θάνατο της γυναίκας, η εταιρεία δεν έλαβε κανένα μέτρο για να επιτρέψει στο προσωπικό να φύγει ή να κάνει εκτροπή των κλήσεων αλλού», ανέφερε ο Ντέιβιντ Σάντσεθ από το συνδικάτο USO, στην «Telegraph». Όπως κατήγγειλε, έβαλαν την εξυπηρέτηση των κλήσεων πάνω από τις ανθρώπινες αξίες, ενώ δεν υπήρχε πρωτόκολλο για ένα τέτοιο σενάριο. «Η εταιρεία συνέχισε την ρουτίνα της σε μια αφύσικη κατάσταση, ενώ πολλοί εργαζόμενοι βρίσκονταν σε κατάσταση σοκ», πρόσθεσε ο ίδιος.

Μάλιστα, κάποιοι εργαζόμενοι εργάζονταν δίπλα στη σορό της συναδέλφου τους για σχεδόν τρεις ώρες κι αυτό επειδή οι αστυνομικοί περίμεναν να φτάσει ο ιατροδικαστής. Μία εργαζόμενη φέρεται ότι ρώτησε αν μπορεί να πάει σπίτι της, όμως της έδωσαν την εντολή να συνεχίσει να απαντάει στις κλήσεις, αφού ήταν «απαραίτητη υπηρεσία».

Back to top button