COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ

‘Καταπέλτης’ ο Προέδρος Ινστιτούτου Καταναλωτών: «Επικοινωνιακό σόου το καλάθι του νοικοκυριού!»


«Γκρεμίζει» το βάθρο που έχτισε για τον εαυτό του ο Υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης ο οποίος συνεχώς επαίρεται για την μεγάλη επιτυχία που έχει το «καλάθι του νοικοκυριού» ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Καταναλωτών (ΙΝΚΑ), Γιώργος Λεχουρίτης.

«Κάθε μέρα δεχόμαστε παράπονα από καταναλωτές. Αυτά που λέει η κυβέρνηση ότι το καλάθι του νοικοκυριού θα ικανοποιεί- ενώ στην αρχή το ΙΕΛΚΑ είχε βγάλει ότι ικανοποιείται ένας στους πέντε, μετά έγιναν 2 στους πέντε άρα οι τέσσερις στους δέκα- για εμάς δεν ισχύει, γιατί το 80% των καταναλωτών δεν είναι ικανοποιημένοι κι έχουμε αποδείξει ότι αυτά τα οποία λένε είναι ένα επικοινωνιακό σόου»,ανέφερε ο κ. Λεχουρίτης, σε συνέντευξή του στο voria.gr.

O πρόεδρος του ΙΝΚΑ σχολιάζει και όσα λέγονται σχετικά με την μείωση στην ακρίβεια που θα επιφέρει το «καλάθι», στην οποία έχει αναφερθεί πολλάκις και ο Υπουργός Ανάπτυξης τονίζοντας ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Δείτε επίσης: Αδ. Γεωργιάδης: «Το καλάθι της νοικοκυράς έχει πετύχει μειώσεις στα επώνυμα προϊόντα»

Όπως τόνισε «το να λένε ότι έπεσαν οι τιμές και το αλεύρι από 0,95 ευρώ να κοστίζει 0,94 ευρώ, αυτό θεωρώ ότι είναι κοροϊδία. Τώρα θα μου πείτε ότι ο ισχυρισμός της κυβέρνησης είναι ότι έπεσε η τιμή. Το να πέφτει η τιμή ενός προϊόντος 1 ή 2 λεπτά αλλά τα εκτός καλαθιού προϊόντα να ανεβαίνουν 15 και 20 λεπτά αυτό δείχνει τι συμβαίνει».

Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Καταναλωτών αναφέρθηκε και στην ακρίβεια επισημαίνοντας πως οι τιμές σε πολλά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης για κάθε νοικοκυριό αυξήθηκαν, όπως η καπνιστή γαλοπούλα που πωλείται 17,91 ευρώ το κιλό και πριν 15 ημέρες πωλούνταν 17,35 ευρώ, ενώ πέρσι 12,35 ευρώ το κιλό, το τυρί φέτα πέρσι τέτοια εποχή πωλούνταν 6,5 και 7,5 ευρώ το κιλό και η ίδια μάρκα τώρα κοστίζει 10,30 ευρώ.

Ο ίδιος θεωρεί πως το «καλάθι του νοικοκυριού» επιβλήθηκε γιατί έπεσε η επισκεψιμότητα στα σούπερ μάρκετ ενώ σημειώνει πως το μέτρο θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνει όλη την αγορά, όχι μόνο τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά και τα μίνι μάρκετ που έχουν μικρότερους τζίρους.

Back to top button