COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

‘Κωνσταντίνου και Ελένης’: Πέντε ‘απόρρητα’ πράματα, που δε μάθαμε ποτέ για την αγαπημένη μας σειρά

Ψάξαμε και βρήκαμε πέντε ‘απόρρητα’ πράματα, που δε μάθαμε ποτέ για τη σειρά του ΑΝΤ1, “Κωνσταντίνου και Ελένης”. Είμαστε σίγουροι, πως δεν τα είχατε σκεφτεί ποτέ.

Μπορεί η σειρά “Κωνσταντίνου και Ελένης” να παίζει σε επανάληψη 20 χρόνια, ωστόσο, το κοινό του παραμένει φανατικό και αυτό αποδεικνύεται από τα νούμερα τηλεθέασης που σημειώνει καθημερινά.

Τα πέντε πράματα, που δε μάθαμε ποτέ για το “Κωνσταντίνου και Ελένης”

Οι φοιτητές της Κατακουζήνας δεν είχαν τυχαία ονόματα
Οι λιγότερο εξοικειωμένοι με την ελληνική λογοτεχνία, μάθετε ότι τα επώνυμα των Ιωάννου-Μπουκουβάλα-Αναγνώστου αποτελούν λογοπαίγνιο με το ονοματεπώνυμο της συγγραφέως Ιωάννας Μπουκουβάλα-Αναγνώστου.

Λίγα χρόνια νωρίτερα, ανάλογο λογοπαίγνιο είχε επιχειρηθεί στον Κακό Βεζύρη, όπου η Άννα Χατζησοφιά υποδυόταν την… Φάνη Κόντογλου.

Ο υποψήφιος εκδότης του Κωνσταντίνου κάτι μας θυμίζει και δεν εννοούμε το γεγονός, ότι πρόκειται για τον Γρηγόρη Πετρινιώτη, γνωστό σκηνοθέτη δημοφιλών σειρών, αλλά το ότι το επώνυμο του εκδότη, Φουντουκιώτης, αποτελεί λογοπαίγνιο πάνω στο όνομα του γνωστού εκδοτικού οίκου Καστανιώτη.

Τα περισσότερα επεισόδια ξεκινούν με την Ελένη να τρώει φαγητά της Ματίνας
Και πάντα, να μουγκρίζει ακατάσχετα από οργιαστική ευχαρίστηση και να μιλάει με γεμάτο στόμα (συνήθως λέγοντας κάτι του τύπου “μμμ, μωρή Ματίνα, θεϊκή η τυρόπιτα”).

Η φωνή της Ματίνας είναι ψεύτικη
Όσο κι αν φαίνεται “αυτονόητο”, λίγοι συνειδητοποίησαν ότι από το πρώτο επεισόδιο της σειράς μέχρι το προτελευταίο, η ηθοποιός Καλλιρόη Μυριαγκού άλλαζε εντελώς την πραγματική της φωνή για να ερμηνεύσει τον ρόλο της Ματίνας. Στα τελευταία δύο επεισόδια, οπότε και έχει μεταμορφωθεί σε κουλ τύπισσα, ακούμε τον πραγματικό τρόπο ομιλίας της.

Ο Νιόνιος ο Σπιντ ξεκίνησε ως Δημοσθένης
Εν ολίγοις, ο ίδιος ηθοποιός που ενσάρκωσε τον Νιόνιο, έπαιξε και στο πέμπτο επεισόδιο της σειράς ως Δημοσθένης-οικολόγος φίλος της Ελένης-μπαμπάς του Χρυσάνθεμου -διαβάστε όσα είπε σε πρόσφατη συνέντευξη-. Μίνι-τρύπα του κάστινγκ μου μυρίζεται.

Ο Μάνθος έφευγε πάντα χωρίς να πάρει κλειδιά
“Πάμε Πέγκυ, πάμε γρήγορα να φύγουμε, τα μπετά έχουν πάθει νευρική κρίση”. Επόμενη κίνηση, ορμάνε στην πόρτα, την ανοίγουν, βγαίνουν, την κλείνουν. Τι στο καλό, μόνο εγώ πριν φύγω από το σπίτι μου τσεκάρω οκτώ φορές αν κλείδωσα;

Πηγή: Athensmagazine.gr

Back to top button