EΛΛΑΔΑΠΟΛΙΤΙΚΗΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Λεφτά υπάρχουν: Πόσο κοστίζει το brand “Μητσοτάκης” στον ελληνικό λαό; Στη φόρα τα τιμολόγια για τις υπηρεσίες του επικοινωνιολόγου Σταν Γκρινμπεργκ


Λεφτά υπάρχουν… όχι για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις της χώρας αλλά για personal branding του πρωθυπουργού

Πόσο κοστίζει το brand “Μητσοτάκης” στον ελληνικό λαό;

Χορηγούμενο

Δεν τίθεται θέμα ότι η πολιτική επικοινωνία είναι ολόκληρος κλάδος – και ορθώς είναι – ούτε είναι κατακριτέο δημόσια πρόσωπα της πολιτικής σκηνής της χώρας να έχουν το αντίστοιχο επιτελείο για την πλέον αποτελεσματική εικόνα τους, όταν όμως δαπανούνται τεράστια ποσά, δημόσιου χρήματος, για προσωπική υπερπροβολή, εγείρονται ερωτηματικά.

Για πρώτη φορά δημοσίευσαν τα τιμολόγια τον αστρονομικό μισθό του λεγόμενου «γκουρού της επικοινωνίας» που ανέλαβε να μπραντάρει τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τελικά τον πήρε στον λαιμό του. Μετά από την ομερτά για τις υπηρεσίες του διάσημου Αμερικάνου πολιτικού αναλυτή και τις διαρροές ότι δήθεν δεν αμείβεται επειδή είναι φίλος του Έλληνα πρωθυπουργού, μετά τις ευρωεκλογές, επιβεβαίωσαν ότι ο Σταν Γκρίνμπεργκ παρείχε τελικά πανάκριβες υπηρεσίες στον Μητσοτάκη, την ώρα που τα ελληνικά νοικοκυριά γονάτιζαν κάτω από το βάρος της ακρίβειας. Τελικά, μετά τον εκλογικό καταποντισμό, τον έδιωξαν άρον άρον, ρίχνοντας το φταίξιμο για τα χαμηλά ποσοστά της ΝΔ, στον Γκρίνμπεργκ.

Χορηγούμενο

Όπως μπορεί κανείς να διαπιστώσει διαβάζοντας την έκθεση εσόδων – δαπανών των ευρωεκλογών, η Νέα Δημοκρατία, με 6 συμβάσεις από τον Ιανουάριο του 2024 έως τον Ιούνιο του 2024, έδωσε στον Γκρίνμπεργκ 94.483,56 ευρώ.

Πόσο κοστίζει το brand "Μητσοτάκης" στον ελληνικό λαό;

Χορηγούμενο

Πόσο κοστίζει το brand “Μητσοτάκης” στον ελληνικό λαό;

Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι από τη θέση του κυβερνητικού εκπροσώπου το 2021, ο Γιάννης Οικονόμου υποστήριζε ότι ο Γκρίνμπεργκ «δεν πληρώνεται από πουθενά. Είναι συνομιλητής και γνωστός του πρωθυπουργού από παλιά. Δεν πληρώνεται από κάποιους».

Χορηγούμενο

Τελικά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης, μετά το τέλος των Ευρωεκλογών και αφού ο κλοιός είχε στενέψει γύρω από τις αμοιβές του επικοινωνιολόγου του Μητσοτάκη αναγκάστηκε να παραδεχθεί: «ο κύριος Γκρίνμπεργκ, και μάλιστα νομίζω ότι ολοκληρώνεται, τελείωσαν και οι εκλογές, ήταν με σύμβαση, η οποία λογικά τελειώνει στο τέλος Ιουνίου, με τη Νέα Δημοκρατία και πληρώνεται, πληρωνόταν μηνιαίως, με τιμολόγια τα οποία έκοβε στη Νέα Δημοκρατία».

Παράλληλα, αίσθηση προκαλεί το ποσό που δαπάνησε η Νέα Δημοκρατία για τις ευρωεκλογές, την ώρα που τα χρέη του κόμματος έχουν εκτοξευθεί στα 500 εκατομμύρια ευρώ. Σύμφωνα με την έκθεση, το κυβερνώ κόμμα ξόδεψε 2,7 εκατ. ευρώ, ην ώρα που η κρατική χρηματοδότηση ήταν 2,11 εκατ. ευρώ. Συγκεκριμένα, πλήρωσε 1 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για διαφημίσεις και 822.000 ευρώ για διαφήμιση στo διαδίκτυο (Facebook – Google) και για δημοσκοπήσεις.

Οι λοιπές δαπάνες συμπεριλαμβανομένων και των χρημάτων που έλαβε ο Γκρίνμπεργκ φτάνουν τα 484.543 ευρώ. Τα στοίχησαν 232.617 ευρώ, τα εκλογικά κέντρα 125.241,94 ευρώ και οι χώροι εκδηλώσεων 9.2000 ευρώ. Λεφτά υπάρχουν για να διαφημίζεται ο Κυριάκος!


Πόσο κοστίζει το brand "Μητσοτάκης" στον ελληνικό λαό;
Πόσο κοστίζει το brand "Μητσοτάκης" στον ελληνικό λαό;
Πόσο κοστίζει το brand "Μητσοτάκης" στον ελληνικό λαό;
Πόσο κοστίζει το brand "Μητσοτάκης" στον ελληνικό λαό;






Back to top button