Συγκίνηση και βαθιά θλίψη έχει σκορπίσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η είδηση του θανάτου της 36χρονης γιατρού του ΕΚΑΒ στη Λέσβο, λίγες μόλις ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της.
Λέσβος: «Χάσαμε τη Μαγδούλα μας!»- Ραγίζουν καρδιές οι αναρτήσεις των συναδέλφων της 36χρονης γιατρού που πέθανε μετά από επιπλοκές στη γέννα
Συνάδελφοι, φίλοι και άνθρωποι που τη γνώριζαν αποχαιρετούν με συγκλονιστικά μηνύματα τη νεαρή επιστήμονα, αδυνατώντας να πιστέψουν την τραγική εξέλιξη.
Το πένθος που έχει απλωθεί στη Λέσβο είναι βαρύ. Η Μάγδα, μια νέα γυναίκα και μητέρα, έφυγε από τη ζωή μόλις λίγα εικοσιτετράωρα αφότου έφερε στον κόσμο το μωρό της, βυθίζοντας στην οδύνη τους οικείους της, αλλά και ολόκληρη την υγειονομική κοινότητα του νησιού.
Γιατροί, νοσηλευτές και εργαζόμενοι στις δομές υγείας παρακολουθούν συγκλονισμένοι τις εξελίξεις, ενώ οι αρμόδιες αρχές διερευνούν με προσοχή όλα τα δεδομένα της υπόθεσης. Οι απαραίτητες εξετάσεις βρίσκονται σε εξέλιξη, προκειμένου να αποσαφηνιστούν οι συνθήκες και τα ακριβή αίτια που οδήγησαν στην αιφνίδια και δραματική επιδείνωση της υγείας της 36χρονης.
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, η άτυχη γυναίκα γέννησε με φυσιολογικό τοκετό στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης στις 19 Ιουνίου. Παρότι αρχικά τίποτα δεν προμήνυε την τραγική κατάληξη, λίγο αργότερα παρουσίασε πολύ υψηλό πυρετό, ένδειξη που κινητοποίησε άμεσα το ιατρικό προσωπικό και σηματοδότησε την επιδείνωση της κατάστασής της.
Καθώς οι ώρες περνούσαν, η υγεία της επιβαρυνόταν ολοένα και περισσότερο. Μέχρι τη Δευτέρα οι γιατροί έκριναν αναγκαία τη νοσηλεία της στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ την επόμενη ημέρα προχώρησαν στη διασωλήνωσή της, δίνοντας μάχη για να τη σταθεροποιήσουν.
Λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης αποφασίστηκε η μεταφορά της σε νοσοκομείο της Αθήνας με περισσότερες δυνατότητες αντιμετώπισης του περιστατικού. Ωστόσο, η 36χρονη δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή και άφησε την τελευταία της πνοή κατά τη διάρκεια της αεροδιακομιδής.
Λέσβος: «Χάσαμε τη Μαγδούλα μας!»- Ραγίζουν καρδιές οι αναρτήσεις των συναδέλφων της 36χρονης γιατρού που πέθανε μετά από επιπλοκές στη γέννα
Η εκλιπούσα είχε ειδικευτεί στη Γενική Ιατρική και τα τελευταία χρόνια υπηρετούσε στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης, προσφέροντας με συνέπεια και αφοσίωση τις υπηρεσίες της στους πολίτες. Όσοι συνεργάστηκαν μαζί της κάνουν λόγο για έναν άνθρωπο ιδιαίτερα αγαπητό, με μόνιμο χαμόγελο και έντονη διάθεση προσφοράς.
Ιδιαίτερα συγκινητικό είναι το μήνυμα που δημοσίευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου, Στράτος Κλεάνθης, ο οποίος έγραψε:
«Δυστυχώς σήμερα το νοσοκομείο και το ΕΚΑΒ Μυτιλήνης στο οποίο πρόσφατα διορίστηκε θρηνεί. Εμβρόντητοι όλοι μας μένουμε με τη είδηση ότι χάσαμε τη γιατρό Μαϊδα Πασβούρη τη Μαγδούλα μας. Αυτό το χαμογελαστό και δοτικό κορίτσι που ανταμώναμε στα επείγοντα του νοσοκομείου μας πολλά χρόνια. Τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένειά της, στον πατέρα του νεογέννητου παιδιού της και στο ίδιο το νεογέννητο δύναμη, δύναμη, δύναμη!!!».
Ανάλογα μηνύματα πόνου και αποχαιρετισμού κατακλύζουν το διαδίκτυο, αποτυπώνοντας τη συναισθηματική φόρτιση που επικρατεί στην τοπική κοινωνία και στους συναδέλφους της. Πολλοί επιλέγουν να τη θυμούνται μέσα από το χαμόγελο, την ευγένεια και την επαγγελματική της αφοσίωση, στοιχεία που, όπως αναφέρουν, τη χαρακτήριζαν σε όλη τη διάρκεια της πορείας της.
Μεταξύ των αναρτήσεων που ξεχωρίζουν είναι και εκείνη των εργαζομένων που αναφέρει:
«Δυστυχώς σήμερα το νοσοκομείο και το ΕΚΑΒ Μυτιλήνης θρηνεί. Εμβρόντητοι όλοι μας μένουμε με την είδηση ότι χάσαμε τη γιατρό Μάνθα Πασβούρη, τη Μαγδούλα μας».
Την ίδια ώρα, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται πλέον στα αποτελέσματα των εργαστηριακών και ιατροδικαστικών εξετάσεων, τα οποία αναμένεται να δώσουν απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα που παραμένουν ανοιχτά. Τα πορίσματα εκτιμάται ότι θα συμβάλουν στην πλήρη διαλεύκανση των αιτιών που οδήγησαν σε αυτή την τραγική απώλεια, η οποία συγκλόνισε τη Λέσβο και ολόκληρο τον υγειονομικό κόσμο.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα