EΛΛΑΔΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Νέο φιάσκο με τη λειτουργία του- Ακατάλληλες οι “έξυπνες κάρτες” και τα ηλεκτρονικά εισιτήρια

Advertisement

Στις 30 Νοεμβρίου, το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί στους πολίτες της πόλης, μετά από 19 χρόνια καθυστερήσεων και ταλαιπωρίας.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Νέο φιάσκο με τη λειτουργία του- Ακατάλληλες οι “έξυπνες κάρτες” και τα ηλεκτρονικά εισιτήρια

Παρά τα πολλά χρόνια αναμονής, φαίνεται πως τα προβλήματα δεν έχουν ακόμη λυθεί πλήρως και το νέο Μετρό δε θα λειτουργεί άψογα από την πρώτη μέρα.

Προβλήματα με τα Ηλεκτρονικά Εισιτήρια

Σύμφωνα με την εφημερίδα “Μακεδονία”, είναι απίθανο να είναι διαθέσιμα τα “έξυπνα” ηλεκτρονικά εισιτήρια και κάρτες για το Μετρό την ημέρα έναρξης λειτουργίας του. Τα εισιτήρια και οι κάρτες που σχεδιάστηκαν δεν είναι συμβατά με τα μηχανήματα του Μετρό, ενώ οι κάρτες που βρίσκονται ήδη στα χέρια του ΟΣΕΘ είναι ακατάλληλες λόγω ανεπαρκούς μνήμης.

Advertisement

Μετρό Θεσσαλονίκης: Νέο φιάσκο με τη λειτουργία του- Ακατάλληλες οι “έξυπνες κάρτες” και τα ηλεκτρονικά εισιτήρια

Παλαιότερη Γνώση των Προβλημάτων

Τα προβλήματα αυτά δεν είναι κάτι καινούργιο για τους υπεύθυνους, καθώς ο διαγωνισμός για την ψηφιακή αναβάθμιση του ΟΣΕΘ ξεκίνησε το 2017 και συνεχίζεται τα τελευταία δύο χρόνια, χωρίς όμως να έχουν επιλυθεί κρίσιμα ζητήματα μέχρι σήμερα.

Προσπάθειες Διαχείρισης και Νέα Σχέδια

Οι αρμόδιοι φορείς βρίσκονται σε αγώνα δρόμου για να διαχειριστούν την κατάσταση, με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να εξετάζει το ενδεχόμενο νέου διαγωνισμού για την κατασκευή κατάλληλων εισιτηρίων. Ωστόσο, η διαδικασία αυτή φαίνεται αδύνατο να ολοκληρωθεί τόσο άμεσα.

 

Εναλλακτικά Σενάρια

Δύο εναλλακτικές λύσεις έχουν προταθεί για να αντιμετωπιστεί προσωρινά το πρόβλημα: η προσφορά δωρεάν μετακινήσεων για ένα διάστημα ή η χρήση των παραδοσιακών χάρτινων εισιτηρίων.

Advertisement

Τεχνικά Προβλήματα με τα Εισιτήρια και τις Κάρτες

Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) έχει προμηθευτεί ήδη 2 εκατομμύρια ηλεκτρονικά εισιτήρια και 200.000 επαναφορτιζόμενες κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Ωστόσο, αυτά τα προϊόντα αποδείχτηκαν ακατάλληλα, κυρίως λόγω της μικρής χωρητικότητας των καρτών και του ασυμβίβαστου τρόπου τοποθέτησης των εισιτηρίων στα μηχανήματα.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Νέο φιάσκο με τη λειτουργία του- Ακατάλληλες οι “έξυπνες κάρτες” και τα ηλεκτρονικά εισιτήρια

Προσπάθειες Χρήσης σε Λεωφορεία

Εξετάζεται το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθούν τα ηλεκτρονικά εισιτήρια στα αστικά λεωφορεία για να μην χαθούν, αλλά ακόμη και αυτή η λύση είναι δύσκολη στην υλοποίηση και τα εισιτήρια παραμένουν άχρηστα για το Μετρό.


Καλλιόπη Χαραλαμποπούλου

Η Καλλιόπη Χαραλαμποπουλου είναι δημοσιογράφος, απόφοιτη του τμήματος Μ.Μ.Ε του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάζεται από το 2004 σε νευραλγικες θέσεις που αφορούν στην επικοινωνία και τη Δημοσιογραφια. Εξειδικευεται σε πολιτικά και κοινωνικοοικονομικα θέματα καθώς και στην επικαιρότητα. Από το 2023 είναι η αρχισυντακτρια του europost.gr και γράφει καθημερινά για θέματα που αφορούν στην επικαιρότητα και συντονίζει μια ομάδα έμπειρων δημοσιογραφων
Advertisement

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα


Advertisement

Back to top button