COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ

Νέες αυξήσεις-‘φωτιά’ σε όλα τα είδη και νέο ‘τσουνάμι’ ανατιμήσεων στα σούπερ μάρκετ έρχονται να ‘πνίξουν’ τα νοικοκυριά! Νέο επικοινωνιακό σόου της κυβέρνησης Μητσοτάκη το «καλάθι των παιχνιδιών»! Κραυγή απόγνωσης και αγωνίας από τους καταναλωτές!


«Ποδαρικό» με νέες αυξήσεις στα τρόφιμα φαίνεται πως θα κάνουν τα νοικοκυριά το 2023, καθώς τα σούπερ μάρκετ παραλαμβάνουν νέους, «φουσκωμένους» τιμοκαταλόγους από τους προμηθευτές τους σχεδόν σε όλα τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης.

Νέοι τιμοκατάλογοι με αυξήσεις 10% φέρνουν «κύμα» ανατιμήσεων

«Κυνηγάμε όλοι τις προσφορές…Τι να κάνουμε; Οι προσφορές καλές είναι. Τουλάχιστον εκεί δεν έχουμε παράπονο» δηλώνουν χαρακτηριστικά καταναλωτές σε ρεπορτάζ που προβλήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, που επισημαίνουν ότι έχουν περικόψει τον αριθμό των ποσοτήτων που αγοράζουν.

Τα αναψυκτικά και τα κρασιά είναι τα πρώτα προϊόντα που κόβουν οι καταναλωτές από τις αγορές τους προκειμένου να μειώσουν τον λογαριασμό.

Οι νέοι τιμοκατάλογοι περιλαμβάνουν αυξήσεις στα πουλερικά, το μοσχάρι, τα αυγά, τη φέτα αλλά και σχεδόν όλους τους κωδικούς.

Ανεβαίνουν ξανά οι τιμές στα ράφια – «Σαφάρι» για προσφορές

«Νέες αυξήσεις έχουμε…Όχι μόνο από τις πολυεθνικές. Από όλες τις εταιρίες. Όταν ανεβαίνει το κόστος μεταφοράς, το κόστος παραγωγής, όλα θα ανέβουν…Αλλά αν δεν επιδοτήσουν το κόστος μεταφοράς, το κόστος παραγωγής, δεν πρόκειται να υπάρξει λύση στο πρόβλημα» δηλώνει ο ιδιοκτήτης συνοικιακού σούπερ μάρκετ.

Εκτός από τις τιμές και οι προσφορές βρίσκονται υπό πίεση. Συνεχώς μειώνονται σε κωδικούς που φεύγουν γρήγορα όπως τα καθαριστικά είδη, τα είδη προσωπικής υγιεινής αλλά και τα τρόφιμα.

Θα μας σώσει το «καλάθι των παιχνιδιών»;

Πέρα από το καλάθι για το εορταστικό τραπέζι, στις 14 Δεκεμβρίου έρχεται και ο… σάκος του Αϊ Βασίλη, δηλαδή των «καλάθι των παιχνιδιών», από τις αλυσίδες καταστημάτων των συγκεκριμένων ειδών.

Θα περιλαμβάνει προσχολικά και εκπαιδευτικά παιχνίδια, παιχνίδια ρόλων, μίμησης και προϊόντα από όλες τις βασικές κατηγορίες, όπως συμφωνήθηκε στη σύσκεψη της ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης με τους ιδιοκτήτες των μεγάλων αλυσίδων.

Το ερώτημα είναι εάν μπορεί να μας σώσει από τη ‘λαίλαπα’ της ακρίβειας το συγκεκριμένο καλάθι, που αποτελεί απλά, ακόμα ένα επικοινωνιακό σόου της κυβέρνησης Μητσοτάκη

Back to top button