Ο αμερικανικός στρατός πραγματοπoίησε τα ξημερώματα της Κυριακής, για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα, επιθέσεις εναντίον ιρανικών στόχων στην περιοχή των Στενών του Ορμούζ.
Μαχητικά αεροσκάφη των ΗΠΑ έπληξαν ιρανικές στρατιωτικές υποδομές επιτήρησης, συστήματα επικοινωνιών, θέσεις αεροπορικής άμυνας, εγκαταστάσεις αποθήκευσης drones και ναρκών.
Οι επιθέσεις πραγματοποιήθηκαν σε αντίποινα για την ιρανική επίθεση που σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου εναντίον εμπορικού δεξαμενόπλοιου, αναφέρει ο Μπαράκ Ραβίντ του Axios.
Εν τω μεταξύ, η κρατική τηλεόραση του Ιράν μετέδωσε ότι ακούστηκαν εκρήξεις στο Σιρίκ που βρίσκεται σχεδόν στην είσοδο των Στενών του Ορμούζ.
Σε ανακοίνωσή της η αμερικανική Κεντρική Διοίκηση επιβεβαιώνει τα χτυπήματα και επισημαίνει: «Οι δυνάμεις της Κεντρικής Διοίκησης των ΗΠΑ (CENTCOM) πραγματοποίησαν και νέες επιθέσεις εναντίον πολλαπλών στόχων στο Ιράν, στις 27 Ιουνίου, κατόπιν εντολής του Ανώτατου Διοικητή.
Μετά τις χθεσινές επιθέσεις των ΗΠΑ ως απάντηση στην ιρανική επίθεση κατά του πλοίου M/V Ever Lovely, δόθηκε στο Ιράν η ευκαιρία να τηρήσει τη συμφωνία κατάπαυσης του πυρός, αλλά επέλεξε να μην το πράξει, καθώς οι δυνάμεις του εκτόξευσαν ένα drone αυτοκτονίας που χτύπησε το δεξαμενόπλοιο M/T Kiku σήμερα το πρωί στις 4:30 π.μ. (ώρα Ανατολικής Ακτής). Το δεξαμενόπλοιο υπό σημαία Παναμά διέσχιζε το Στενό του Ορμούζ μεταφέροντας περισσότερα από δύο εκατομμύρια βαρέλια αργού πετρελαίου.
Οι δυνάμεις της CENTCOM εξαπέλυσαν σήμερα επιθέσεις ως άμεση απάντηση στη συνεχιζόμενη ιρανική επιθετικότητα κατά της εμπορικής ναυτιλίας.
Αμερικανικά μαχητικά αεροσκάφη έπληξαν ιρανικές στρατιωτικές υποδομές επιτήρησης, συστήματα επικοινωνιών, θέσεις αεροπορικής άμυνας, εγκαταστάσεις αποθήκευσης μη επανδρωμένων αεροσκαφών και τοποθέτησης ναρκών.
Η διέλευση εμπορικών πλοίων μέσω του Στενού του Ορμούζ συνεχίζεται. Οι αμερικανικές δυνάμεις παραμένουν σε εγρήγορση, έτοιμες να ανταποκριθούν αποφασιστικά και σε πλήρη ετοιμότητα».

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα