ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ

Οι πολίτες έρμαια των ψηφοθηρικών τακτικών της κυβέρνησης Μητσοτάκη: Αδιανόητο ρουσφέτι πίσω από την τραγωδία στα Τέμπη! Μετακλητός υπάλληλος του Υπουργείου Παιδείας και πρώην αχθοφόρος ο σταθμάρχης!

Η Ελλάδα των κομματικών μετατάξεων και των ρουσφετιών, έδωσε μία τραγωδία που όμοιά της η χώρα έχει να ζήσει από τότε που έγινε «κράτος» (που λέει ο λόγος…) το 1830 καΙ τα παρακάτω γεγονότα είναι χαρακτηριστικά: Πρώην αχθοφόρος στον ΟΣΕ, που ήταν μετακλητός υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας και εκπαιδεύτηκε πριν από λίγους μήνες φαίνεται πως είναι ο 60χρονος σταθμάρχης που είχε βάρδια στον σταθμό της Λάρισας τη νύχτα του δυστυχήματος με τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη!

Πάλι καλά που δεν τον έβαλαν και επικεφαλής της εναέριας κυκλοφορίας το «Ελευθέριος Βενιζέλος», δηλαδή!

Χορηγούμενο

Από υπάλληλος της Κεραμέως, υπάλληλος στον Καραμανλή! Ποιο είναι το πρόβλημα; Κυβερνητική πρόσληψη, έτσι ή αλλιώς!

Ο σταθμάρχης έκανε και ανάρτηση στα social media στις 24 Ιανουαρίου, γράφοντας ότι πήρε την πιστοποίηση και ευχήθηκε «καλή μας αρχή», που σημαίνει ότι ανέλαβε πριν από περίπου ένα μήνα.

Χορηγούμενο

Όπως δήλωσε ο συνάδελφός του, ήταν μετακλητός υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας, που ανέλαβε σταθμάρχης πρόσφατα και είχε βάρδια τη στιγμή της τραγωδίας στα Τέμπη.

Υπενθυμίζεται ότι ο σταθμάρχης έχει συλληφθεί και κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια άρθρο 302 του Ποινικού Κώδικα), σωματική βλάβη από αμέλεια (314 ΠΚ) και επικίνδυνες παρεμβάσεις στην συγκοινωνία μέσων (291 ΠΚ), καθώς χαρακτηρίζεται υπαίτιος του δυστυχήματος.

Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι γύρισε το κλειδί για να μην μπει η επιβατική αμαξοστοιχία στην ίδια γραμμή με την εμπορική και ότι αυτό δεν έγινε, δηλαδή πρόκειται για τεχνικό ζήτημα και όχι ανθρώπινη αμέλεια.

Η τραγωδία στα Τέμπη αναδεικνύει την απουσία σύγχρονων συστημάτων τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης τα οποία έχει κάθε σύγχρονος, ευρωπαϊκός σιδηρόδρομος.


Πρόκειται για τα συστήματα του διευρωπαϊκού συστήματος ERTMS (European Railways Traffic Management System), το οποίο αποτελείται από τα συστήματα ETCS (European Traffic Control System) και GSM – R (Global System Mobile for Rail).

Εάν λειτουργεί αυτό το σύστημα, η διαχείριση της κυκλοφορίας των τρένων γίνεται με σύγχρονο τρόπο, καθώς τα δεδομένα κίνησης των τρένων στις γραμμές ελέγχονται με ψηφιακό τρόπο και σε άμεσο χρόνο. Αν λειτουργούσε αυτό το σύστημα, τότε θα υπήρχε έγκαιρη ειδοποίηση προς όλους, τους σταθμάρχες, το κέντρο κυκλοφορίας και τους μηχανοδηγούς. Δεν θα συνέβαινε η πολύνεκρη τραγωδία με τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.




Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα


Back to top button