COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

EΛΛΑΔΑ

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο – Φασαρίες και επεισόδια στο Κέντρο της Αθήνας – Κλειστός ο σταθμός «Πανεπιστήμιο»

Επεισόδια σημειώθηκαν το μεσημέρι της Πέμπτης στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στο Κέντρο της Αθήνας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ομάδα ατόμων βγήκε από την πορεία και πέταξε πέτρες σε διμοιρία ΜΑΤ και η αστυνομία προέβη σε χρήση χειροβομβίδων κρότου λάμψης.

Η ομάδα ατόμων πέταξε μπογιές και στην Τράπεζα της Ελλάδος.

Δείτε βίντεο:

Εξαιτίας του πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου κλειστός παραμένει ο σταθμός «Πανεπιστήμιο».

Η πορεία αυτή την ώρα είναι έξω από τη Βουλή. ενώ την ίδια ώρα κλειστοί είναι οι δρόμοι γύρω από αυτήν.

Το ΔΣ της ΔΟΕ απαιτεί την απόσυρση του νομοσχεδίου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς και την απόσυρση όλου του αντιεκπαιδευτικού πακέτου μέτρων (αξιολόγηση, ωράριο νηπιαγωγών) της κυβέρνησης που, όπως υπογραμμίζει η ΔΟΕ, συνεχίζει το χτύπημα της δημόσιας εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες.

Η ΔΟΕ διαβεβαιώνει ότι στηρίζει και συμμετέχει στις πανεκπαιδευτικές κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα και στην Αθήνα στο συλλαλητήριο, την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου και ώρα 13:00 στα Προπύλαια, τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας.

Για τη διευκόλυνση της συμμετοχής στο συλλαλητήριο, η ΔΟΕ έχει κυρήξει 3ωρη στάση εργασίας (3 τελευταίες ώρες του πρωινού προγράμματος και 3 πρώτες του απογευματινού-ολοήμερου).

Στις κινητοποιήσεις συμμετέχει και η ΟΛΜΕ, κηρύσοντας, επίσης, τρίωρη στάση εργασίας από τις 11 το πρωί.

«Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. συνεχίζει να νομοθετεί με αυταρχισμό, με το μάτι στραμμένο στα ιδιωτικά συμφέροντα σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης και των δημόσιων πανεπιστημίων και με αδιαφορία για την εκπαιδευτική πραγματικότητα που βιώνουν μαθητές και εκπαιδευτικοί», αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η ΔΟΕ.

«Η κυβέρνηση, εν μέσω πανδημίας και καραντίνας, επιχειρεί να ψηφίσει ένα ακόμα απαράδεκτο νομοσχέδιο χωρίς κανένα διάλογο με τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το ΥΠΑΙΘ επιβεβαιώνει για μία ακόμα φορά την αυθαιρεσία στην λήψη αποφάσεων, την αναλγησία και την απόστασή του από την εκπαιδευτική πραγματικότητα» καταγγέλλουν οι καθηγητές μέσης εκπαίδευσης.

Back to top button