MEDIA

Πως ο Βρυώνης κρατάει γερά στο «χέρι» του τον Σαββίδη?… Γι αυτό δεν λέει να «ξεκολλήσει» στα νούμερα τηλεθέασης το Open?

Advertisement

Την ώρα που το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη, το Open, προσπαθεί να εδραιωθεί με τηλεθέαση στην συνείδηση των τηλεθεατών, γεννώνται συνεχώς και νέα προβλήματα, ή μάλλον προβλήματα από τα…παλιά.
Πάνω στην προσπάθεια αυτή του Ιβάν Σαββίδη να καθιερωθεί στην τηλεθέαση, προσπαθεί να “ντύσει” με προγράμματα και την τελευταία πιθαμή τηλεοπτικού χρόνου.
Και κάπου εδώ υπάρχει πρόβλημα..
Κατά την μεταβίβαση του σταθμού, ο Ιβάν Σαββίδης συμφώνησε με τον Φίλιππο Βρυώνη, να προβάλλεται τηλεμάρκετινγκ το μεσημέρι, κοινώς προϊόντα του ιδιοκτήτη του νέου Έψιλον.
Η συμφωνία, μάλιστα, διαρκεί 7 χρόνια, και έτσι ο χρόνος είναι “καπαρωμένος” για καιρό..


Advertisement


pressroom

Η συντακτική ομάδα του Europost αναρτά καθημερινά τα άρθρα της επικαιρότητας.
Advertisement

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα


Back to top button