Η Τράπεζα Πειραιώς κάνει ακόμη ένα ψηφιακό βήμα μπροστά, ενισχύοντας τη χρηστικότητα και διαφάνεια των υπηρεσιών της. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τράπεζα προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα να βλέπουν λογότυπα και τις επωνυμίες των εμπόρων με τους οποίους έχουν συναλλαχθεί, μέσω του Piraeus e-banking και της εφαρμογής Piraeus app.
🔹 Ευκολότερη αναγνώριση συναλλαγών από τους χρήστες
Με αυτή την προσθήκη, οι χρήστες μπορούν πλέον να αναγνωρίζουν άμεσα και εύκολα κάθε συναλλαγή με κάρτα, καθώς εμφανίζονται καθαρά το όνομα και το λογότυπο της επιχείρησης. Το μέτρο αυξάνει τη διαφάνεια, περιορίζει τα λάθη και προσφέρει καλύτερη εμπειρία στον χρήστη.
🔹 Έρχονται και γεωγραφικά δεδομένα
Η τράπεζα σχεδιάζει την επέκταση της υπηρεσίας με την προσθήκη γεωγραφικής τοποθεσίας και στοιχείων επικοινωνίας για τους εμπόρους, ενισχύοντας περαιτέρω την εξατομικευμένη πληροφόρηση για κάθε συναλλαγή.
🔹 Τεχνολογία αιχμής μέσω της Snowdrop Solutions
Η νέα δυνατότητα υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Snowdrop Solutions, με τη χρήση του MRS API, ενός εξειδικευμένου εργαλείου εμπλουτισμού χρηματοοικονομικών δεδομένων που αξιοποιείται ήδη από κορυφαίες διεθνείς τράπεζες.
🔹 Τι δήλωσαν οι επικεφαλής Πειραιώς και Snowdrop
Ο Γιάννης Γραμματικός, επικεφαλής Λιανικής Τραπεζικής της Πειραιώς, ανέφερε:
«Η αναβάθμιση της εμπειρίας χρήστη είναι βασικός πυλώνας της στρατηγικής μας. Με αυτή την υπηρεσία, ενισχύουμε τη διαφάνεια και προσφέρουμε έξυπνα εργαλεία διαχείρισης συναλλαγών».
Από την πλευρά του, ο Ken Hart, CEO της Snowdrop Solutions, σημείωσε:
«Η Πειραιώς θέτει νέα πρότυπα καινοτομίας, αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες για την εξυπηρέτηση των πελατών της».
Advertisement
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα