COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

TOP ΝΕΑ

Ρόδος: Οι σερβιτόροι- “υποβρύχια” ήταν ο κανόνας και όχι η εξαίρεση στο beach bar του νησιού!- Νέα στοιχεία αποκαλύπτουν τα ψέμματα του ιδιοκτήτη

"Έχω υποχρέωση να προστατεύσω 350.000 εργαζομένους στην εστίαση και στον τουρισμό", υπογραμμίζει συνδικαλιστής του κλάδου

Σε πρώτο θέμα της επικαιρότητας έχει αναδειχθεί το περιστατικό με τον σερβιτόρο σε γνωστό beach bar στη Ρόδο, ο οποίος, σε βίντεο που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο, εμφανίζεται να μπαίνει με τα ρούχα στη θάλασσα, προκειμένου να σερβίρει πελάτες που λιάζονται σε -παράνομες- πλωτές ξαπλώστρες.

Κι ενώ οι αντιδράσεις στα social media -κι όχι μόνο- συνεχίζονται για μια ακόμη ημέρα, νέα βίντεο βλέπουν σήμερα το φως της δημοσιότητας, τα οποία αποδεικνύουν πως το συμβάν με τον σερβιτόρο – «κολυμβητή» δεν αποτελεί «μεμονωμένο περιστατικό», όπως είχε δηλώσει, μεταξύ άλλων, ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης. Αντιθέτως, τα εν λόγω βίντεο, τα οποία έχουν επίσης γίνει viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκαλώντας νέα θύελλα αντιδράσεων, φανερώνουν πως το σερβίρισμα μέσα στο νερό αποτελεί πάγια τακτική στο εν λόγω beach bar.

Στο μεταξύ, σήμερα το πρωί κατέθεσαν για το περιστατικό στον εισαγγελέα ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου του νησιού, Παναγιώτης Εγγλέζος, και ο πρόεδρος του σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων, Θανάσης Σταμούλης, οι οποίοι και στηλίτευσαν τις εικόνες που έκαναν τον γύρο του Διαδικτύου. «Η εικόνα του έχει κάνει το γύρο του κόσμου και δεν είναι τιμή για κανέναν συνάδελφο αυτό το γεγονός. Του ζητήσαμε (του εισαγγελέα) στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του να ζητήσει και αυτός από την πλευρά του να έρθει το αρμόδιο τμήμα της επιθεώρησης εργασίας που είναι τεχνικοί επιθεωρητές από τον Πειραιά, γιατί, δυστυχώς, στην ναυαρχίδα του Τουρισμού δεν υπάρχει τεχνική επιθεώρηση», ανέφερε στο OPEN ο κ. Εγγλέζος.
Σύμφωνα με σχετικές πληροφορίες, μέσα στο επόμενο διάστημα ο εισαγγελέας θα λάβει καταθέσεις και από τους εμπλεκόμενους, ενώ ήδη στη Ρόδο μεταβαίνουν ειδικά κλιμάκια του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ).
«Ο σερβιτόρος μπορεί να λέει ό,τι θέλει, έχει δικαίωμα να λέει ό,τι θέλει. Εχω υποχρέωση, όμως, να προστατεύσω έναν ολόκληρο κλάδο. Στους 350.000 εργαζόμενους στην εστίαση και τον τουρισμό που δεν έχουμε σκοπό να τους μετατρέψουμε σε “υποβρύχια”», σχολιάζει με τη σειρά του ο Γιώργος Χοτζόγλου, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζόμενων στον Επισιτισμό – Τουρισμό (ΠΟΕΕΤ), με αφορμή το γεγονός ότι μερίδα εργαζόμενων στο επίμαχο beach bar ανέφεραν σε ανακοίνωσή τους πως είναι «ευχαριστημένοι από τις συνθήκες εργασίας τους».
Από την πλευρά του, ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης, στην προσπάθειά του να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, υποστήριξε ότι ο σερβιτόρος πήρε την πρωτοβουλία να μεταφέρει την παραγγελία στις πλωτές ξαπλώστρες, φτάνοντας, μάλιστα, στο σημείο να ρίξει το φταίξιμο για τον όλο ντόρο στο… ύψος του! «Εμείς δεν βάλαμε με το ζόρι τον εργαζόμενο να πάει μέσα στη θάλασσα. Το νερό έφτασε στο στήθος του γιατί είναι κοντός. Πήγε από μόνος του για να πάρει τα τυχερά. Έχουμε ειδικές καρδιές που βάζουμε πάνω τα ποτά. Πήγε από άλλη πλευρά και όχι από εκεί που έπρεπε να πάει. Είναι στο μάτι του καθενός πώς βλέπει αυτό που κάνουμε εμείς, που βάζουμε τις ξαπλώστρες στη θάλασσα. Το κάνουμε γιατί θέλουμε να προσφέρουμε κάτι διαφορετικό, γιατί η παραλία δεν έχει κόσμο, μπας και έρθει κάποιος και κάτσει. Δεν είναι εμπορική παραλία εδώ», είπε χαρακτηριστικά, μιλώντας στον Alpha.

Back to top button