COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σάλος: Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος ‘χαστούκισε’ την Ελένη Μενεγάκη! Στη φόρα τα ‘χρυσά’ μυστικά της παρουσιάστριας!


Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος αυτή την περίοδο έχει βάλει στο μάτι τους influencer (δείτε εδώ τι ανέβασε για τον Κοψιάλη) και με αναρτήσεις του κάθε λίγο και λιγάκι τους εκθέτει ανεπανόρθωτα. Influencer είναι ένας άνθρωπος που θεωρείται αρκετά δημοφιλής ή διάσημος και έχει ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, instagram, youtube, tiktok, κτλ.).

Ο influencer ασκεί επιρροή στους ακόλουθούς του η οποία μπορεί να αφορά τον τρόπο ζωής, το ντύσιμο, το στιλ, το πού θα πάνε διακοπές, ή ακόμα και τις επιλογές που θα κάνουν στη ζωή τους. Όσο πιο πολλούς followers έχει ένας influencer, τόσο πιο δημοφιλής θεωρείται.

Με τον τρόπο αυτό μπορεί να αποκτήσει έσοδα καθώς οι διαφημιστικές εταιρείες προωθούν προϊόντα μέσω των influencers. Οι influencers συνήθως αναρτούν δημοσιεύσεις και φωτογραφίες από τον τρόπο ζωής τους σε τακτά χρονικά διαστήματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι ακόλουθοι βλέπουν τα posts και αντιδρούν με σχόλια θαυμασμού ή και αρνητικής κριτικής.

Ο Μάκης στοχοποιεί την Ελένη
Το πρωί της Τετάρτης 28/9, ένα story του με τιμολόγιο, στο οποίο υπήρχε το ποσό των 8.680 ευρώ (7.000 ευρώ + ΦΠΑ 24%) πρόδωσε το ποσό που κοστολογεί τα posts της η Ελένη Μενεγάκη. Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος μπορεί να έκρυψε το όνομα της παρουσιάστριας αλλά με μια αναζήτηση στο Google μπορεί ο οποιοσδήποτε να δει πως η εταιρεία αυτή ανήκει στην Ελένη Μενεγάκη.

«Ορίστε το τιμολόγιο μίας κυρίας της τηλεόρασης για ένα σποτ στο instagram. εταιρία με ρούχα ο πελάτης. Με 8680 ευρώ πώς να μην έχει πάντα δίκιο», έγραψε χαρακτηριστικά ο Μάκης.

Ο πραγματικός τιμοκατάλογος της Ελένης
Παλιότερα, επί εποχές ALPHA ήταν το πρώτο όνομα της ελληνικής τηλεόρασης – τώρα βέβαια είναι του Mega – και το πάτωμά της για ένα post σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Vanda’s blog ήταν 5 χιλιάδες ευρώ ενώ γενικά για να διαφημίσει ένα προϊόν το κοστολογούσε γύρω στα 7 χιλιάρικα.

Όταν αποφάσισε να αποσυρθεί και δεν βρισκόταν πια στην πρώτη γραμμή, είχε ανεβάσει το κασέ της κι ένα της post μπορεί να έφτανε να “πουληθεί” έως και 15 χιλιάδες ευρώ!

Μετά την επιστροφή της, λοιπόν, στην ελληνική τηλεόραση η Ελένη έχει μείνει… πιστή στα 10.000-15.000 ευρώ ανάλογα την συμφωνία, το προϊόν και το post (αν πρόκειται δηλαδή μόνο για story ή μόνο για ανάρτηση ή και για τα δυο μαζί).

Back to top button