ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σάλος: Στη «φάκα» της ΑΑΔΕ διάσημη influencer – Κατηγορείται για φοροδιαφυγή ύψους 350.000€


Στα «δίχτυα» της ΑΑΔΕ πιάστηκε πασίγνωστη influencer, η οποία διαφήμιζε ρούχα, τα πουλούσε διαδικτυακά και δεν έκοψε αποδείξεις 350.000 ευρώ.

Όσο αφορά τους influencers και τον τρόπο που πληρώνονται υπάρχουν κατηγορίες ανάλογα τους ακολούθους τους οποίους έχουν, αναφέρει το ρεπορτάζ του ANT1.

Χορηγούμενο

Όσοι έχουν λίγους ακολούθους (nano-influencers) δηλαδή έως και 10.000 η τιμή ανά δημοσίευση που αναρτούν είναι 20 – 100 δολάρια.

Οι micro-influencers (έως 50.000 ακολούθους) παίρνουν 30 – 200 δολάρια ανά δημοσίευση, οι mid-tier influencers (έως 500.000 ακολούθους) φτάνουν τα 80 – 650 δολάρια, οι macro-influencers (έως 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι φτάνουν τα 1.500 ευρώ τη κάθε φορά που διαφημίζουν κάτι.

Χορηγούμενο

Και τέλος, οι mega-influencers (πάνω από 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι εισπράττουν πάνω από 1.200 ευρώ για κάθε ανάρτηση.

Διευκρινίζεται τέλος, ότι για να μην φοροδιαφεύγει κάποιος ενώ υπάρχει εμπορική δραστηριότητα θα πρέπει:

Χορηγούμενο

Να κάνει έναρξη της επιχείρησης
Να πληρώνει ΦΠΑ
Να δίνει τα τιμολόγια μέσω του myData
Όποιος τώρα influencer αψηφά τους κανονισμούς θα πρέπει να ξέρει πως τώρα πια όλα καταφράφονται.


Χορηγούμενο




Back to top button