COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σαρώνει η Αισχροκέρδεια! Έρχεται πάρτι ανατιμήσεων σε βασικά προϊόντα και το 2024! Πως αντιμετωπίζει την ασυδοσία των πολυεθνικών, όμως, η υπόλοιπη Ευρώπη;

Το ράλι της ακρίβειας είναι ασταμάτητο στη χώρα μας και η ανιούσα στις τιμές προϊόντων και υπηρεσιών, συνεχίζεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Δυστυχώς, αυτό δεν θα αλλάξει ούτε το 2024, με τη νέα χρονιά να προμηνύεται ζοφερή, καθώς βρίσκονται ante portas και νέες αυξήσεις.

Όσα καλάθια, όσα pass, όσα καρτελάκια και να παρουσιάσει στο επικοινωνιακό της σόου η Κυβέρνηση, το γεγονός είναι ένα: Ότι είναι ανίκανη και ανήμπορη να αντιδράσει (πολλές φορές μάλιστα δεν θέλει κιόλας…), να παρέμβει ουσιαστικά προς όφελος του καταναλωτή και να βάλει «φρένο» στην αισχροκέρδεια, η οποία πλέον είναι ο «κυρίαρχος» του παιχνιδιού.

Οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα έχουν ήδη ξεκινήσει να «προετοιμάζουν το έδαφος» για τις επόμενες αυξήσεις, με τη ρητορική τους να περιλαμβάνει την άνοδο του κόστους παραγωγής που αναμένουν (λόγω των πληθωριστικών πιέσεων), την αποκατάσταση των περιθωρίων κέρδους τους, τα ανεβασμένα λειτουργικά έξοδα και άλλα παρόμοια.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Grant Thornton, το 60% των επιχειρήσεων δηλώνει πως θα αυξήσει τις τιμές το 2024!

«Χάδι» τα πρόστιμα μπροστά στα αδιανόητα κέρδη των πολυεθνικών

Σε «παράδεισο» των πολυεθνικών έχει μετατραπεί η Ελλάδα, καθώς όσα πρόστιμα και να τους επιβληθούν, δεν συγκρίνονται ούτε στο ελάχιστο με τα τρομακτικά κέρδη τους, λόγω των πανάκριβων προϊόντων τους, τα οποία συνεχώς ακριβαίνουν.

Σε ένα crash test που πραγματοποίησε το Mega σε προϊόντα που πωλούνται στη χώρα μας και στη Γαλλία, το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό (ωστόσο αναμενόμενο)…

Οι Έλληνες καταναλωτές τα πληρώνουν «χρυσάφι», ενώ ακόμα και όταν οι τιμές είναι χαμηλότερες εδώ σε σχέση με τη Γαλλία, δεν είναι στο ίδιο μεγάλο ποσοστό.

Πώς αντιμετωπίζουν όμως την ακρίβεια και την αισχροκέρδεια στην Ευρώπη;

Ο Alpha έκανε αυτοψία, πήγε στις Βρυξέλλες, σε βελγικά σούπερ μάρκετ, μίλησε με ανθρώπους της αγοράς και των ενώσεων καταναλωτών και το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ένα: μοναδικός χαμένος και μάλιστα κατά κράτος, είναι ο Έλληνας καταναλωτής.

Πάλι καλά που, όπως είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο ραδιοφωνικό σόου του στον ΣΚΑΪ, «δεν είμαστε μπανανία» και «δεν θα βγάλουν κάποιοι στην πλάτη του Έλληνα καταναλωτή χρήματα τα οποία δεν δικαιολογούνται, πόσο μάλλον όταν μπορούν να πουλάνε ίδια προϊόντα στο εξωτερικό σε χαμηλότερες τιμές. Αυτό δεν πρόκειται να γίνει ανεκτό».

Το γαζί με το οποίο ο Πρωθυπουργός δουλεύει τον κόσμο, δεν είναι πια ψιλό, αλλά έχει γίνει… τριχιά!

Back to top button