COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σερβιτόρος τα ‘έχωσε’ σε πάμπλουτο Ιταλό τουρίστα, γιατί του «άφησε μόνο 500 ευρώ φιλοδώρημα»!

Να μην ξαναπατήσει ποτέ το πόδι του στο Σεν Τροπέ φέρεται να αποφάσισε ένας «πολύ πλούσιος Ιταλός», ο οποίος έφαγε… κατσάδα από σερβιτόρο εστιατορίου επειδή «άφησε μόνο 500 ευρώ για φιλοδώρημα».

Σύμφωνα με την Daily Mail, η καταγγελία για το εξοργιστικό περιστατικό έγινε στην τοπική εφημερίδα Nice Matin.

O Ιταλός – που δεν κατονομάζεται – αποχώρησε από το πολυτελές εστιατόριο έχοντας πληρώσει τον λογαριασμό του, μαζί με ένα γενναιόδωρο tip 500 ευρώ. Όταν έφτασε όμως στο πάρκινγκ συνειδητοποίησε ότι ένας από τους σερβιτόρους τον είχε πάρει στο κατόπι. Εξοργισμένος, ο εργαζόμενος στο εστιατόριο τον κατσάδιασε, λέγοντάς του ότι «τα 500 ευρώ δεν είναι αρκετά» και του ζήτησε να επιστρέψει στο εστιατόριο για να αφήσει κι άλλα χρήματα και να συμπληρώσει το «μίνιμουμ» φιλοδώρημα των 1000 ευρώ.

«Νόμιζε ότι το φιλοδώρημα που είχε αφήσει ήταν πολύ γενναιόδωρο, αλλά εκείνοι του τα έψαλλαν. Ο σερβιτόρος του είπε ότι το ποσό δεν ήταν αρκετό και ότι θα μπορούσε να καταβάλλει μια προσπαθεια να πλησιάσει το ποσό των 1000 ευρώ, αφού αυτό ήταν περίπου το 20% του λογαριασμού του» είπε στην Nice Matin ένας γάλλος φίλος του Ιταλού.

Ο πελάτης του εστιατορίου εξοργίστηκε τόσο πολύ από την αχαριστία της επιχείρησης, που φέρεται να είπε στον φίλο του ότι δεν θα ξαναπατήσει ποτέ το πόδι του στο Σεν Τροπέ.

Όπως επισημαίνει η Daily Mail, το παραπάνω περιστατικό έρχεται στη δημοσιότητα μετά από πολλές καταγγελίες για επιχειρήσεις της περιοχής που, όχι μόνο χρεώνουν υπέρογκα ποσά για τις υπηρεσίες τους, αλλά απαιτούν από πελάτες να κάνουν ελάχιστη κατανάλωση 1.500 ευρώ το άτομο για να τους κλείσουν τραπέζι, ή αρνούνται να τους εξυπηρετήσουν ξανά αν δεν έχουν αφήσει κατά την πρώτη τους επίσκεψη tip που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους.

Η δήμαρχος του Σεν Τροπέ, Σιλβί Σιρί, δήλωσε πως έχει καλέσει τους ιδιοκτήτες των εστιατορίων της περιοχής για μια συνάντηση στο τέλος του καλοκαιριού, προκειμένου να συζητηθεί η εξυγίανση των πρακτικών τους, ώστε «η υποδοχή των τουριστών να γίνεται με πιο αξιοπρεπή τρόπο».

Back to top button