COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

STORIESΚΟΡΩΝΟΪΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σοκ στην Έδεσσα: Νεκρός 20χρονος φοιτητής, λίγες ημέρες μετά τον εμβολιασμό του με Pfizer!


Σε θλίψη έχει βυθιστεί η οικογένεια του 20χρονου Ορφέα, ο οποίος έφυγε αιφνιδίως από τη ζωή πριν από λίγες ημέρες.

Τις τελευταίες ημέρες υπήρχαν αρκετές ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες πως το παιδί πέθανε από το εμβόλιο, παρ’ όλα αυτά δεν υπήρχαν περισσότερες πληροφορίες για το θλιβερό συμβάν.

Ο νεαρός καταγόταν από την Έδεσσα και σπούδαζε στην Πανεπιστημιακή Σχολή Κοινωνικής Εργασίας στην Κρήτη. Λίγο πριν να αναχωρήσει για τις σπουδές του, επισκέφτηκε τους φίλους του στη Θεσσαλονίκη. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του εκεί, αισθάνθηκε μια ζαλάδα και κατέληξε.

Σύμφωνα με το «Ζούγκλα» το οποίο επικαλείται πληροφορίες από τον πατέρα του παιδιού ο 20χρονος όντως είχε εμβολιαστεί με το σκεύασμα της Pfizer στις αρχές Αυγούστου και στις 30 Σεπτεμβρίου κατέληξε αιφνιδίως.

Η οικογένεια αναμένει το πλήρες ιατροδικαστικό πόρισμα, αφού ήδη έχει καταθέσει μήνυση κατά παντός υπευθύνου, ώστε να μπορέσει να μιλήσει για αίτια. Παρόλα αυτά σύμφωνα με όσα είπε ο πατέρας το παιδί δεν είχε κανένα πρόβλημα υγείας στο παρελθόν.

Ο 20χρονος αρκετές ημέρες μετά το εμβόλιο είχε αισθανθεί μία ζαλάδα, στην οποία δεν έδωσε σημασία, όπως πιθανόν δεν θα έδινε ο καθένας. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η ιατροδικαστής Κατερίνα Αποστολίδου η οποία ήταν παρούσα στη διαδικασία νεκροψίας υποστήριξε ότι δεν έπεσε στην αντίληψή της μακροσκοπικά κανένα παθολογικό εύρημα που να δικαιολογεί τον αιφνίδιο θάνατο του παιδιού, εκτός από τη μεγαλοκαρδία,

Η ιατροδικαστής αναμένει τον ιστολογικό και τοξικολογικό έλεγχο της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Θεσσαλονίκης, όπου ένας μόνον υπάλληλος τον πραγματοποιεί, με αποτέλεσμα να περιμένει ανάλογες απαντήσεις για περιστατικά που συνέβησαν τον περασμένο Μάρτιο!

Να σημειώσουμε πως το εμβόλιο της Pfizer προκαλεί περικαρδίτιδες και συναφή προβλήματα στην καρδιά.

Back to top button