Είναι πραγματικά απίστευτα αυτά που μεθοδεύουν οι Βρυξέλλες για τους Ευρωπαίους πολίτες ,χωρίς την έγκρισή τους!
Τα αυτοκίνητα των φτωχών για παλιοσίδερα ετοιμάζεται να στείλει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή – Θεσπίζονται αυστηρά κριτήρια που θα απαγορεύουν την κυκλοφορία των παλαιοτέρων αυτοκινήτων στο όνομα της “προστασίας του περιβάλλοντος” – Αυτά μεθοδεύουν στο παρασκήνιο οι πανίσχυρες αυτοκινητοβιομηχανίες
Με το άλλοθι της “προστασίας του περιβάλλοντος” η Επιτροπή- προφανώς υπό την παρασκηνιακή πίεση των πανίσχυρων συμφερόντων των αυτοκινητοβιομηχανιων- μεθοδεύει να στείλει στην πρέσα για παλιοσίδερα εκατομμύρια αυτοκίνητα των φτωχότερων πολιτών των χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η επίσημη δικαιολογία είναι ότι πρόκειται για οχήματα ” παλαιότερης τεχνολογίας” όπως diesel κλπ ή ότι δεν ….” κινούνται επαρκώς” !
Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν αστειεύεται και θέτει συγκεκριμένες «κόκκινες γραμμές» που θα οδηγούν ένα όχημα στην ανακύκλωση:
Παρατεταμένη Ακινησία: Αν ένα αυτοκίνητο μένει εκτός δρόμου για μεγάλο διάστημα, θα χαρακτηρίζεται αυτόματα ως «απόβλητο» και θα οδηγείται στην πρέσα.
Το «μπλόκο» του ΚΤΕΟ: Οχήματα που αποφεύγουν τον τεχνικό έλεγχο για δύο συνεχόμενα χρόνια ή κόβονται στο ΚΤΕΟ και δεν επισκευάζονται άμεσα, θα αποσύρονται υποχρεωτικά.
Ασύμφορη Επισκευή: Αν η ζημιά (π.χ. σε κινητήρα ή σασμάν) κοστίζει περισσότερο από την εμπορική αξία του οχήματος, τότε το κράτος θα επιβάλλει την απόσυρσή του αντί της διόρθωσης.
Το χρονοδιάγραμμα του «αφανισμού»
Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) έχει ήδη καταθέσει την πρότασή της, η οποία αναμένεται να γίνει νόμος της Ε.Ε., προβλέποντας ένα αμείλικτο ημερολόγιο εξόδου:
Έτος Κατηγορία προς Απόσυρση
2026 Οχήματα προδιαγραφών Euro 1 (τα πρώτα θύματα)
2030 Οχήματα προδιαγραφών Euro 2
2034 Οχήματα προδιαγραφών Euro 3
2039 Οχήματα προδιαγραφών Euro 4
2043 Οχήματα προδιαγραφών Euro 5
2050 Οχήματα προδιαγραφών Euro 6
Με αυτόν τον οδικό χάρτη, η Ευρωπαϊκή Ένωση επιδιώκει να εξαφανίσει οριστικά τα οχήματα που θεωρεί ρυπογόνα, πιέζοντας τους πολίτες να στραφούν σε νέες, καθαρότερες αλλά και πολύ πιο ακριβές τεχνολογίες.
Η ανανέωση του στόλου είναι πλέον μια υποχρέωση που δεν μπορεί να αποφευχθεί, αλλά το ερώτημα παραμένει: Ποιος θα πληρώσει τον λογαριασμό σε μια οικονομία που ήδη αιμορραγεί;
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα