Η οικογένεια του μπασκετικού Ολυμπιακού πενθεί. Η Κανέλλα Χρυσονίδου, μέλος της ΚΑΕ από το μακρινό 1998, έφυγε από τη ζωή το πρωί της Κυριακής (28/6). Ήταν ο άνθρωπος στον οποίο σύσσωμος ο Ολυμπιακός αφιέρωσε την κατάκτηση της 4ης Ευρωλίγκας στην ιστορία του τμήματος, με τον Γιώργο Μπαρτζώκα και τους αδερφούς Αγγελόπουλους να μιλούν για αυτή, λίγο μετά το τέλος του μεγάλου τελικού, πριν αναφερθούν σε οτιδήποτε άλλο.
«Αυτό είναι για σένα Κανέλλα μας, ξέρουμε ότι δίνεις τη δική σου μάχη, ξέρουμε ότι μας παρακολουθείς, είναι για σένα», είχε πει χαρακτηριστικά ο αρχηγός της ομάδας, Κώστας Παπανικολάου, με τον Γιώργο Μπαρτζώκα να σημειώνει στη συνέντευξη Τύπου: «Θέλω να αφιερώσω την κούπα σε ένα αγαπημένο άνθρωπο μας, την Κανέλλα, ενός μέλος του συλλόγου πολύ σημαντικού, που είναι ένας πολύ δυνατός άνθρωπος και να της ευχηθούμε να είναι καλά».
Η Κανέλλα Χρυσονίδου εργαζόταν στην ΚΑΕ Ολυμπιακός από το 1998. Αρχικά δούλεψε στην υποστήριξη των πωλήσεων διαρκείας του τμήματος και στη συνέχεια στο Τμήμα Διαχείρισης Εισιτηρίων και στην Γραμματειακή Υποστήριξη. Από το 2010 ήταν Υπεύθυνη της Δ/νσης Εισιτηρίων στην ερυθρόλευκη ΚΑΕ.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα