COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

EΛΛΑΔΑTOP ΝΕΑ

Θρίλερ με Ναρκαλιευτικό του Πολεμικού Ναυτικού έξω από το λιμάνι του Πειραιά: Άμεσος κίνδυνος βύθισης μετά από σύγκρουση με εμπορικό της COSCO – 4 τραυματίες από το πλήρωμα, ο ένας σοβαρά.

Θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και λίγη ώρα έξω από το λιμάνι του Πειραιά με πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού να βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο βύθισης, κατά έγκυρες πληροφορίες του europost.gr, μετά από πρόσκρουση με πλοίο της COSCO, που μετέφερε κοντεινερς, το οποίο κτύπησε το Ελληνικό ναρκαλιευτικό στην πρύμνη.

Σε εξέλιξη είναι μεγάλη επιχείρηση από το Λιμενικό και το Πολεμικό Ναυτικό για την περισυλλογή των επιβαινόντων στο πλοίο του ΠΝ, όπου έχουν περισυλλεγεί τέσσερα άτομα του πληρώματος τραυματίες, ένα εκ των οποίων σε σοβαρή κατάσταση.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες πρόκειται για το Ν/Θ ΚΑΛΛΙΣΤΩ​.

Στο λιμάνι του Πειραιά έσπευσαν αμέσως ρυμουλκά από το Ναύσταθμο Σαλαμίνας ενώ βρίσκονται άτομα στην θάλασσα και υπάρχουν σοβαρά τραυματίες.

Το ατύχημα έγινε λίγο πριν από τις 08:00 το πρωί και δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα πως έγινε.

Αρχικώς στην περιοχή είχαν σπεύσει πλοία της ακτοπλοΐας τα οποία απομακρύνθηκαν από το Λιμενικό και το Πολεμικό Ναυτικό που έχουν αναλάβει την επιχείρηση.

Το πλοίο αποτελεί το ένα από τα 12 Ναρκοθηρευτικά τ. HUNT τα οποία κατασκευάστηκαν απο τα ναυπηγεία της VOSPER THORNYCROFT στο Πόρτσμουθ Αγγλίας. Eίναι κατασκευασμένo από Πλαστικό Ενισχυμένο με Υαλονήματα (GRP) για ελαχιστοποίηση του μαγνητικού ίχνους και υψηλή αντοχή.

Καθελκύστηκε τον Ιούνιο του 1987 και αποδόθηκε στην ενεργό δράση τον Μάρτιο του 1989. Παρελήφθη απο το Αγγλικό Ναυτικό με το όνομα HMSBERKELEY και χαρακτηριστικά Μ – 40.

Στις 6 Φεβρουαρίου 2001 ξεκίνησε η παραλαβή του πλοίου απο το Ελληνικό πλήρωμα εν όρμω Πόρτσμουθ Αγγλίας.

Την 28 Φεβρουαρίου 2001 παρελήφθη από τον ΠΛΩΤΑΡΧΗ Ρ.Σ.ΣΑΛΒΕΤΑ ΠΝ και έλαβε το όνομα Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ (Μ – 63).

Μετά την παραλαβή το πλοίο παρέμεινε στον Ναύσταθμο του Πόρτσμουθ μέχρι τις 30 Μαρτίου 2001 οπότε και απέπλευσε και κινήθηκε προς Ν.Σ.Την 11 Απριλίου 2001 το πλοίο κατέπλευσε στο ΝΣ αφού διήλθε από τους λιμένες Μάλαγα και Μεσσήνη. Από τότε υπάγεται στη Διοίκηση Ναρκοπολέμου (ΔΝΑΡ).

Back to top button