Παρά το μονοψήφιο lead in που παρέλαβε κατόρθωσε να πάρει στη γενική τηλεθέαση ένα αξιοπρεπές 15,7% και στο δυναμικό κοινό, που κοιτάζουν οι διαφημιστικές εταιρείες και όχι μόνο, 13%.

Βέβαια ο ανταγωνισμός ήταν σκληρός. Το MasterChef, το Τατουάζ, οι σειρές Επιστροφή, το Σόι σου και Φριτέζα, που έχουν πλεόν αποκτήσει φανατικό κοινό, αλλά και το αποδυναμομένο εφέτος Survivor Ελλάδα-Τουρκία έκαναν δύσκολη, από άποψη τηλεθέασης, την επιστροφή του Αλ Τσαντίρι Νιουζ στο κανάλι του Ιβάν Σαββίδη.

Όμως, το δεύτερο μέρος του σόου, το Αλ Σιχτίρι, δεν κράτησε ενδιαφέρον του κοινού. Παρά το γεγονός, ότι θύμισε την παλιά επιτυχημένη δόμη της εκπομπής, «πάτωσε» στον ανταγωνισμό. Στο σύνολο του κοινού πήρε 10,3%, ενώ στο δυναμικό κοινό έκανε μονοψήφια, 9,1%.

Αναλυτικά οι τηλεθεάσεις στη συγκεκριμένη ζώνη έχουν, ανά εκπομπή, ως εξής:

ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ

Το Τατουάζ……………. 22,1%

Masterchef……………..18%

Η Επιστροφή………….17,8%

Αλ Τσαντίρι Νιούζ……15,7%

Το Σόι σου………………15,5%

Survivor………………….14,9%

Πέτα τη φριτέζα……….13,2%

Αλ Σιχτίρι………………..10,3%

ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Masterchef ……………..26,4%

Το Τατουάζ………………18,6%

Η Επιστροφή…………..16,7%

Πέτα τη φριτέζα………..14,4%

Survivor…………………..13,7%

Αλ Τσαντίρι Νιούζ…….13%

Το Σόι σου……………….12,9%

Αλ Σιχτίρι…………………9,1


Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα