Χωρίς κατηγορία

Τηλεθέαση: «Καλπάζουν» οι σειρές του ΑΝΤ1, «κόλλησαν» οι σειρές του ΣΚΑΪ

Advertisement

Με ελληνικές σειρές, οι οποίες τερματίζουν πρώτες στους πίνακες τηλεθέασης, συνεχίζεται και τον Φεβρουάριο η δυναμική φετινή πορεία της Μυθοπλασίας στον ΑΝΤ1.
Mε περαιτέρω άνοδο ενισχύθηκε η καθημερινή δραματική σειρά του ΑΝΤ1, «Γυναίκα Χωρίς Όνομα» τερματίζοντας πρώτη και τον Φεβρουάριο με μερίδιο τηλεθέασης 21,4% στο δυναμικό κοινό «18-54».
Ειδικότερα, το μερίδιο της αύξησε ακόμη περισσότερο στο γυναικείο κοινό με τις γυναίκες στο «18-54» να σημειώνουν 25,2% τηλεθέαση.
Η «Γυναίκα χωρίς Όνομα» διατηρεί και αυτό το μήνα την πρώτη θέση στη ζώνη μετάδοσή της με τη διαφορά στο γυναικείο κοινό «18-54» να φτάνει τις 6,4 ποσοστιαίες μονάδες από το δεύτερο κανάλι.
Άνοδο καταγράφει και η καθημερινή σειρά κοινωνικού μυστηρίου «Η Επιστροφή» η οποία συνέχισε δυναμικά και τον Φεβρουάριο με μερίδιο τηλεθέασης 20,6%.
Αυτή της η ανοδική πορεία καταγράφεται τόσο στα ανδρικά όσο και τα γυναικεία κοινά.
Η κωμική σειρά «Πέτα τη Φριτέζα» καταγράφει σε επίπεδο σεζόν (Σεπτέμβριος 2018– Φεβρουάριος 2019) μερίδιο τηλεθέασης 19,4% στο δυναμικό κοινό «18-54».
Την ίδια στιγμή, η νέα κωμική σειρά του ΑΝΤ1, «Μην Ψαρώνεις» από την πρώτη ημέρα προβολής της σημειώνει κατά μέσο όρο τηλεθέαση 18,6%.
Στο μεταξύ δεν έχουν τέλος τα χτυπήματα στον ΣΚΑΙ, αφού το κανάλι του Φαλήρου δεν μπορεί να σηκώσει κεφάλι απέναντι στον ανταγωνισμό.
Οι παραγωγές του Τούρκου πάνε από το κακό στο χειρότερο και σίγουρα τα στελέχη του ΣΚΑΙ τραβάνε τα μαλλιά τους, αφού φέτος στήριξαν όλο το πρόγραμμά τους στις εκπομπές του. Η χαριστική βολή ήρθε το βράδυ της Παρασκευής από το STAR αφού ρο Master Chef σημείωσε πολύ υψηλά νούμερα τηλεθέασης την ώρα που το Gala του Pοwer of love προσπαθούσε με νύχια και με δόντια να αποφύγει τα μονοψήφια. Ο Ατζούν Ιλιτζαλί το φυσάει και δεν κρυώνει βλέποντας το τηλεοπτικό κοινό να του έχει γυρίσει για τα καλά την πλάτη, ενώ η ανανέωση της συνεργασίας με τον ΣΚΑΙ πλέον μόνο δεδομένη δεν θεωρείται.
Το βράδυ της Παρασκευής λοιπόν το reality μαγειρικής του STAR έφτασε μέχρι και το εντυπωσιακό 30% βυθίζοντας του υπόλοιπους την ώρα που το Power of love κατόρθωσε στο δυναμικό κοινό ένα φτωχό 11,2%.
Πιο αναλυτικά:
STAR: Master chef: 29,9%
ALPHA: Έλα στη θέση μου 22%
AΝΤ1: Ο Μπαχαλόγατος – Σεφερλής 17,1%
ALPHA: Μην αρχίζεις την μουρμούρα, 15,5%
ΣΚΑΙ: Power of love 11,2%


Advertisement

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα


Advertisement

Back to top button