ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Την ώρα που οι Έλληνες πεινάνε και παλεύουν να βγάλουν τον μήνα η Rolex ξεπουλάει στη χώρα μας

Παρά τον αυξανόμενο πληθωρισμό και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες για να τα βγάλουν πέρα ​​κάθε μήνα, τα Rolex φαίνεται να πωλούνται με εντυπωσιακούς ρυθμούς, όπως αποκαλύπτουν τα οικονομικά στοιχεία της ελληνικής θυγατρικής εταιρείας. Οι πωλήσεις της Rolex Ελλάς συνεχίζουν να αυξάνονται με διψήφιο ποσοστό, καθώς από τη μία πλευρά υπάρχει σταθερό ενδιαφέρον από τις οποίες είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα για ένα ρολόι με επενδυτική αξία, ενώ από την άλλη η τουριστική κίνηση επηρεάζει σημαντικά τις πωλήσεις. Υπό την ηγεσία της διευθύνουσας συμβούλου Ηρούς Βαχάρη Καμπάνη, η εταιρεία έφτασε το προηγούμενο έτος σχεδόν τα 100 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις, ποσό που φαίνεται πως θα ξεπεράσει φέτος

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που κατατέθηκαν στη ΓΕΜΗ, η Rolex Ελλάς κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 12,6% το 2023, ανεβάζοντας τον κύκλο εργασιών στα 93 εκατ. ευρώ, από 82,5 εκατ. ευρώ το 2022.

Σημειωτέον πως η εταιρεία δηλώνει πως αποζημιώθηκε πλήρως κατά την περυσινή χρήση απ’ την ασφαλιστική εταιρεία για τις απώλειες ύψους 134.720,13 ευρώ που είχε από τη λίστα με τη λεία 24 πολυτελή ρολόγια στο κατάστημα της, στην οδό Κολοκοτρώνη το 2022.

Χορηγούμενο

«Με γνώμονα την αντιμετώπιση των αυξημένων προκλήσεων στο διεθνές οικονομικό περιβάλλον και την αύξηση του κόστους αγορών της, η εταιρεία κατάφερε να διατηρήσει ένα ικανοποιητικό επίπεδο πωλήσεων στη χρήση 2023 κρατώντας σταθερά τα λειτουργικά έξοδα της ισχυρής θέσης στον κλάδο και τον ανταγωνισμό» αναφέρει μεταξύ άλλων στην έκθεση η διοίκηση της εταιρείας. Δηλώνει μάλιστα την πλήρη ικανοποίησή της για τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν κατά την περυσινή χρήση, αν και η κερδοφορία της θυγατρικής δεν ακολούθησε τον ρυθμό των πωλήσεων. Έτσι, τα καθαρά για τα κέρδη της εταιρείας εμφανίζονται αυξημένα μόλις κατά 1,92% φθάνοντας τα 9,1 εκατ. ευρώ , από 8,9 εκατ. ευρώ το 2022 ενώ τα μετά τους φόρους κέρδη είναι οριακά μειωμένα (-0,1%), στα 6,66 εκατ. ευρώ.

Σε κάθε περίπτωση η ελβετική μητρική απολαμβάνει «χρυσά» μερίσματα από τη θυγατρική, τα οποία σ ε μία διετία θα φθάσουν συνολικά τα 13,5 εκατ. ευρώ ! Συγκεκριμένα η διοίκηση της θυγατρικής αποφάσισε τη διανομή μερίσματος 6 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 3,7 εκατ. ευρώ απ’ τα κέρδη της χρήσης του 2023 και τα 2,3 εκατ. ευρώ από κέρδη προηγούμενων χρήσεων. Άλλα 7,5 εκατ. ευρώ αποδόθηκαν ως μέρισμα πέρυσι, εκ των οποίων τα 4,35 εκατ. ευρώ προήλθαν από κέρδη του 2022 και τα 3,1 εκατ. ευρώ από κέρδη προηγούμενων χρήσεων.

Χορηγούμενο

Όσον αφορά την τρέχουσα χρονιά και βάσει των αποτελεσμάτων του, η διοίκηση αναφέρει στην οικονομική έκθεση, όπως είναι αισιόδοξη ότι η εταιρεία θα κατορθώσει να αυξήσει τις πωλήσεις της και να διατηρήσει την υγειονομική θέση στην αγορά . Η βασική πηγή της αισιοδοξίας είναι και η άνοδος του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα. Συγκεκριμένα, η εταιρεία θεωρεί ότι ως εκ τούτου, θα σημειωθεί περαιτέρω αύξηση της ζήτησης στα ρολόγια Rolex και Tudor και ελπίζει να επιτύχει μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών της, τόσο στην αγορά όσο και στην επισκευή των ρολογιών. Βέβαια επισημαίνει πως κρίσιμο στοιχείο για την καλύτερη απόδοση των ανώτερων στόχων είναι ο έγκαιρος εφοδιασμός της με τα διαθέσιμα μοντέλα . Επίσης σημειώνεται πως, αξιολογούνται συνεχώς οι εγχώριες οικονομικές προτάσεις και υπάρχει προβληματισμός με τις συνεχείς συναλλαγματικές διακυμάνσεις, θέμα που έχει στο κόστος αγοράς και κατ’ επέκταση και στα αποτελέσματα της εταιρείας.

Η Rolex Ελλάς είναι ο αποκλειστικός εισαγωγέας των ωρολογιών Rolex & Tudor στην Ελλάδα, με κύρια δραστηριότητα το χονδρικό και λιανικό εμπόριο τους. Στη χώρα μας διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο διανομέων, δυο καταστήματα λιανικής πώλησης (στην οδό Βαλαωρίτου και στην οδό Κολοκοτρώνη στην Αθήνα) καθώς και ένα τμήμα επισκευής και συντήρησης (υπηρεσία) ωρολογιών (επί της Σταδίου 3, που είναι και τα κεντρικά της). Συνολικά απασχολεί 47 άτομα.

Η Rolex είναι το μεγαλύτερο εμπορικό σήμα ελβετικών ρολογιών και κυριαρχεί στον κλάδο της, με ένα μερίδιο αγοράς που υπολογίζεται στο 30%. Με μοντέλα όπως τα Datejust, Daytona και Submariner, οι πωλήσεις του Ομίλου πέρυσι έσπασαν το «φράγμα» των 10 δις. ελβετικών φράγκων για πρώτη φορά.





Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα


Back to top button