«Ποια είσαι εσύ; Πώς σε λένε;» Όταν ο Κώστας Καραμανλής ζητούσε να μάθει το όνομα της γλυκιάς φοιτήτριας της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, που βρέθηκε να προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες της στο νέο πολιτικό του γραφείο στη Θεσσαλονίκη, το 1988, δεν περνούσε καν από το μυαλό του πού θα οδηγούσε αυτή η γνωριμία… «Νατάσα» απάντησε δειλά η ψιλόλιγνη κοπέλα με τα ξανθά μαλλιά.

«Νατάσα; Ρωσικό όνομα σε γραφείο Καραμανλή;» ήταν η πρώτη αντίδραση του νεαρού τότε πολιτικού. Δέκα χρόνια μετά, το απόγευμα της 19ης Ιουλίου του 1998, η Νατάσα Παζαΐτη και ο Κώστας Καραμανλής χόρευαν τον Ησαΐα στον Ιερό Ναό της Αγίας Παρασκευής, στην Πρώτη Σερρών.

Η Νατάσα υπέστη ολική αλλαγή πετώντας από πάνω της το χαρακτηρισμό «η αδερφή της κομμώτριας» που τη συνόδευε σχεδόν από το πρώτο λεπτό που γνωστοποιήθηκε ο δεσμός της με τον Κώστα Καραμανλή, από εκείνους που έκριναν πως «δεν ήταν της σειράς του». Έκανε στιλιστική στροφή 180 μοιρών: από αδιάφορα φορέματα και στιλιζαρισμένα κοστούμια με βαρετές βάτες που θύμιζαν μικροαστή κοπελίτσα των 90s, πέρασε θεαματικά στα κομψά ταγέρ (τολμώντας ακόμη και το… ριψοκίνδυνο σατέν) και αεράτα φορέματα. Η εντυπωσιακή μετάλλαξή της μάλιστα στάθηκε αρκετές φορές αφορμή η κυρία Παζαΐτη να βάζει (με πλάνα και φωτογραφίες της) τον ίδιο τον πρώην πρωθυπουργό σε… δεύτερη μοίρα αφού η ίδια τραβούσε τα φλας σαν μαγνήτης, αφήνοντάς τον στη… σκιά της.

Η πρώτη εντύπωση που προκαλούσε η Νατάσα σε εκείνους που τη συναντούσαν ήταν του κοριτσιού της επαρχίας, που έκανε τις κλασικές «μαμαδίστικες» επιλογές στο ντύσιμό της.

«Σφιγμένα», «σοβαροφανή» ταγέρ που σε καμία περίπτωση δεν κολάκευαν ούτε αναδείκνυαν τη λεπτή κορμοστασιά της και μαλλί-κοκοράκι, με άφθονη λακ, βγαλμένο από ελληνική βιντεοταινία του ’80. Στη γλώσσα των μετρ της μόδας: «Τα ρούχα της τη φόραγαν, δεν τα φόραγε».

Κάθε εμφάνισή της στο πλευρό του Κώστα Καραμανλή άρχισε να γίνεται η χαρά των φωτορεπόρτερ. Οχι όμως και της… αστυνομίας της μόδας που καραδοκούσε!

Και αυτό γιατί στα 90s η Νατάσα χρειαζόταν επειγόντως χείρα βοηθείας. Γιατί μπορεί να τη συνέκριναν με την πριγκίπισσα Νταϊάνα, όμως όλοι οι γνώστες του στιλ τόνιζαν πως το ντύσιμό της υστερούσε.

Πάντως, σε κάποιους Έλληνες έδειξε τυφλή εμπιστοσύνη, ακόμη και για την πιο σημαντική μέρα της ζωής της. Όπως στον Κώστα Φαλιάκο που είχε σχεδιάσει το λιτής γραμμής νυφικό που φορούσε περνώντας το κατώφλι της εκκλησίας της Αγίας Παρασκευής, στην Πρώτη Σερρών, στο πλάι του σημερινού πρωθυπουργού. Έχοντας τότε αρκετά κοντό καρέ -αλλά πάντα ξανθό- το μαλλάκι της, χαρακτηρίστηκε -κατά κοινή ομολογία- ένα απλώς συμπαθητικό κορίτσι.

Η κουπ, ακόμη και τα κραγιόν που επέλεγε από εκείνη τη στιγμή κι έπειτα για οποιαδήποτε επίσημη ή κοσμική της έξοδο, έμπαιναν στο μικροσκόπιο των fashionistas και αναλύονταν ένα προς ένα. Η στιλιστική της μετάλλαξη, ομοίως. Όμως, κάθε χρόνο, η Νατάσα βελτιωνόταν.

Σιγά-σιγά εγκατέλειπε τα ασφαλή λευκά φορεματάκια -δεν τα πέταξε πάντως στο χρονοντούλαπο της ιστορίας- και τα αδιάφορα παντελόνια. Κάποιοι την επέκριναν. Μέχρι και «emotional beauty» (καθώς είχε αλλάξει το χρώμα των μαλλιών της τρεις φορές σε λιγότερο από ένα μήνα, προσθέτοντας σκούρες τούφες) την είχε χαρακτηρίσει ο φυσιογνωμιστής Γιώργος Κοτσαμπάσης μιλώντας προ καιρού στην «Espresso».

Πλέον, σύμφωνα με τη σχεδιάστρια μόδας Ελενα Δραγώνα που πέρσι το καλοκαίρι είχε αναλύσει εξονυχιστικά το στιλ της, ό,τι και αν φορά, το επιλέγει προσεκτικά. Από ένα μαύρο φόρεμα με «V», μέχρι ένα λαδί κοστούμι που είχε επιλέξει να φορέσει στην Αυστραλία και μια ροζ καμπαρντίνα που διάλεξε για να γευματίσει με τη σύζυγο του πρωθυπουργού της Σλοβενίας, η χειρουργός του Λαϊκού άλλαξε πολύ.

Ακόμη και με τον κλασικό χειρουργικό σκούφο και τη μάσκα δίπλα στον ασθενή της, όταν ήταν στο Λαϊκό, έκανε περήφανους τους… εστέτ. Κι εκείνοι την ευχαριστούν, ειδικά μια και πλέον επιλέγει σικάτα μίνι που τονίζουν τα γυμνασμένα πόδια της.


Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα